Goeie vraag, maar helaas weet ik niet zo 1-2-3 het antwoord. Bij andere en mijzelf lijkt het wel te werken. Kan het zijn dat jouw account ooit is hernoemd (op jouw verzoek door mij)??Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ju
Afdrukvoorbeeld
Goeie vraag, maar helaas weet ik niet zo 1-2-3 het antwoord. Bij andere en mijzelf lijkt het wel te werken. Kan het zijn dat jouw account ooit is hernoemd (op jouw verzoek door mij)??Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ju
Bedankt voor je reactie! Nee, mijn account - dus ook niet op jouw verzoek - is nooit hernoemd. 't is verder niet zo'n "drama", want mijn berichten staan nog wel bij de diverse onderwerpen (tenminste, die ik mij nog kon herinneren). Maar nogmaals: als ik zelf klik op "Berichten + aantal......." enz. krijg ik een blanco scherm.
't is raar!
groetjes,
Ju
PS dit bericht heb ik even gewijzigd. Ik was nieuwsgierig of dit berichtje zichtbaar was voor mezelf. Nee, ook niet!
zou het mogelijk zijn een nieuw item te maken waar je promoties op kunt plaatsen; bv Ik vind een goedkoop ticket bij American vacations: momenteel "10 dagen disney park hopper voor de prijs van 4" aan 185€voor ee volwassene. Dan weet iedereen direct waar je de ticketprijzen kan vinden . Idem voor vluchten en hotels, je voegt er gewoon de prijs toe die jij zo goedkoop gevonden hebt.
Wat m"e het meeste stoort een het forum zijn al die persoonlijke mailtjes zoals: leuk verslagje" Ik vind dat alle persoonlijke commentaar beten ook persoonlijk gemaild wordt
groetjes anke
dit moet volgens mij wel mogelijk zijn. Ik zal hier met Daniel over hebben over de invulling.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anke
Persoonlijk vind ik dit niet erg. De meesten willen graag bevestiging dat ze iets leuks hebben geplaatst. Echte kletspraat wordt wel tegengegaan.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anke