Re: 24/nov-6/dec 2006 amerika here we come vakantie
(na een lange wachttijd is het dan nu weer zover dat het verslag afkomt hopelijk zonder gedonder met de laptop!!)
Maandag 4 december 2006 Miami
Vannacht weer eens erg slecht geslapen en was om 01.20 uur al weer klaar wakker en ben maar wat tv gaan kijken zonder geluid.
En om 03.30 ging mijn ogen wat dicht vallen dus ben ik maar weer gaan slapen tot de klok van 08.00uur.
Na het ochtend ritueel lekker gaan ontbijten waarna we de hadden auto lieten voor rijden en op zoek zijn gegaan naar jawel.......................joepie................ ....autoparts.
Via via via via komen we met veel tegen sprutelingen van mij aan in Opa-Locka beurt!!!!!!!
Daar is een high speed toestandzaak voor auto's en daar zal en moest Dennis naar toe.
Ik had van het forum netjes alles in mijn papieren staan in welke beurten we wel en niet zouden moeten komen en wist dat dat geen goede beurt was............en voelde me er dan ook helemaal niet happy de peppy.
Volgends Dennis is het allemaal overtrokken..............................natuurlij k dennis...............?????!!!!!
Na ongeveer 2 uur is hij eindelijk klaar uhem.................we keren om en komen nogmaals langs een autoparts zaak en ook daar moet hij even kijken, ik ga even bij een supermarkt naar binnen en na 10 min. zijn we weer op weg naar Bal Harbour. Het moet daar lekker duur zijn en ook dat willen we graag even mee maken, je weet maar nooit wat je tegen komt.
Als we er aankomen zetten we onze auto bij het politie bureau en ondanks dat dat niet mag wil Dennis het juist dan weer net wel!!!!!!!!!!!!
Nou binnen 10 minuten zijn we weer terug want...................al die duren schoenen, kleding en etc zijn net, maar dan ook net boven ons budget.Wel jammer maar ja.....................je kan niet alles hebben hé.
We rijden door naar het andere grote shopping mall.
Adventure Mall here we come.........................
We hebben er gezellig geshopt en wat kleine dingen gekocht...........maar vooral de kerstversieringen waren echt top.................en overal even binnen gelopen en voor je het weet is het weer best laat en gaan we weer terug naar ons hotel, we moeten nog een eindje terug rijden.
Tijdens de terug weg krijgen we toch wel honger en stoppen bij een Italiaans restaurant wat er gezellig uit ziet en hopen op een gezonde en lekkere maaltijd.
We kijken even bij andere op hun bord en vinden al gauw wat lekkers.
We nemen een kipfilet op italiaanse wijzen.
Jeetje wat lekker zeg, we hebben echt voor onze begrippen zitten vreten, wat was dat lekker, wel wat duurder maar ja het tenslotte toch onze laaste avond en dat moet je toch weer wat bijzonderder afsluiten dan andere.
Bij de terug weg nog even bij een Big K mart binnen en daar nog wat kleine dingen gekocht, bij de terug weg, kom ik er plots achter dat ik mijn cc kwijt ben en raak zwaar in paniek, dennis rijdt terug en net voor we daar aankomen vind ik hem ergens anders in mijn porto..........................ach ja ik was ook wat moe.............................sorry............. ..........
Nou ja, bij terug komst in het hotel gaan we op ons gemak de koffers pakken want morgen vliegen we terug naar BONO.............JIPPIE YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
he he nog even volhouden en dan zie ik weer lekker ons hondje, ik kan niet wachten..........................!
de beruchte autozaak in Opa-Locka.................
http://img479.imageshack.us/img479/8...1tot612xp7.jpg
http://img479.imageshack.us/img479/1...1tot612ou2.jpg