O ja, We moeten de neuspray ook niet vergeten voor het opstijgen, Maar daar hadden wij al een topic over ( balen!) :lol: :lol: :lol:
Dus gaan wij er hier niet verder over uitwijden!
Gr marisca :D
Afdrukvoorbeeld
O ja, We moeten de neuspray ook niet vergeten voor het opstijgen, Maar daar hadden wij al een topic over ( balen!) :lol: :lol: :lol:
Dus gaan wij er hier niet verder over uitwijden!
Gr marisca :D
Bijna lege koffers zijn geen probleem natuurlijk. Er word echt niets vast gelegd over de inhoud van je koffer, tenzij je illegale goederen in/uit wilt voeren. Wat wij, en ongetwijfeld vele anderen doen is kleding invoeren voor persoonlijk gebruik. Het kan handig zijn om alle labels te verwijderen, en de kleding er ongewassen uit te laten zien ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paula
Volgens mij mag je zowiezo pp voor 175 euro vrij van douaneleges aan goederen invoeren.
Als je dus meeneemt wat Michael schreef zal het er ook wel ongewassen uitzien want met 2 t-shirt en 2 korte broeken redden wij het echt niet en die labels halen we er sowieso wel uit.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wicked Florida
Ik stelde het even voor aan mijn dochter om maar 2 setjes mee te nemen, nou die raakte gelijk helemaal in de stress en slapeloze nachten natuurlijk, zij houdt zich liever aan die eerste lijst en dan nog liever wat meer, want je weet maar nooit.
Ze leest ook wel eens wat hier op het forum en dan vooral haar grootste interesse: SHOPPEN, daar heeft ze een vraagje over, of ik die even kan stellen, nou hier komt ie dan. :roll:
Er wordt vaak over goedkope merkkleding gesproken en over outlet stores maar wat haar opvalt is dat het meestal gaat over merkkleding van een sportmerk of sportkleding, zoals Nike, Tommy Hilfinger en meer van dat soort dure kleding en schoenen. Nu gaat zij daar dus echt niet in lopen, ja dat heb je als je 16 bent (wij noemen het pretenties en kapsones, zij meer "weten wat je wilt en zeker wat je niet wilt").
Zij is dus meer een Coolcat koper, dus merken als Cars, Esprit etc. Nou, jullie begrijpen haar vraag al, zijn dit soort merken (of aanverwant) daar ook te koop of gaat het inderdaad alleen om sportmerken?????
En nog een vraagje over schoenen, zij heeft een nogal grote schoenmaat, nl. 42, dat is daar geloof ik 8, zijn die daar moeilijk te kopen net zoals in de zuid-Europese landen of is het daar al aardig verkrijgbaar???? :?: :?: :?:
Ik (of eigenlijk zij) kijkt met spanning uit naar jullie reacties.
Het kan zo maar een koffertje schelen, tenminste op de heenweg. :D
gr. Paula
Zeg maar tegen je dochter dat ze zich geen zorgen hoeft te maken. Klik maar eens op de onderstaande links en zie wat er allemaal voor winkels in de verschillende malls zitten. Genoeg voor haar.
Orlando Premium Outlets
Prime outlet stores(voorheen Belz)
Festival Bay
Mall at Millenia
Florida Mall
Zoals:
Banana Republic
Armani
Burberry
Diesel
Calvin Klein
GAP
Guess
Izod
Versace
Etc.
Laat maar gerust een paar koffers leeg en koop daar nog maar wat bij.
Dat kun je wel stellen, sportschoenen en jeans + aanverwanten zo maar 50% goedkoper.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willie
Dan heb ik het wel over de merken ; Nike, Levi, Wrangler, DKNY, Ck etc. etc.
En verkrijgbaar in nagenoeg alle lengte en taillematen, wat hier ook nog weleens een probleem is :oops:
Lang verhaal kort, kleding is daar (zo als heel veel dingen) goedkoper dan hier :lol:
Ja, kleding is een stuk goedkoper. In het slechtste geval betaal je net zoveel in dollars als hier in euro's, dus dat scheelt je al zo'n 25% bij de huidige koers. In het beste geval scheelt het soms 70-90% met de prijs die je hier betaald. Daarvoor moet je soms wel goed zoeken (Ross Dress for Less) of geluk hebben dat er een partij wordt uitverkocht (70% op reeds afgeprijsde kleding komt voor).
Overigens: dit geldt zowel voor merkkleding (Tommy Hilfiger, GAP, Ralph St. Lauren, Burberry's, OshKosh etc) als de "non-brand" kleding bij WalMart, 7Eleven, Target en de grote warenhuizen als Sears, Macy's.
Mijn beste aankopen:
Sportschoenen Nike Air Monarch maat 13 Wide voor $ 35 (Nike Factory Outlet - Prime/Belz)
Polo's Tommy Hillfiger voor $ 6 (Tommy Hilfiger outlet - Premium Outlet Stores)
Fruit of the Loom Baseball-Tshirts met 3/4-mouw voor $ 5 (WalMart - Hw 192)
Houd er aub wel rekening mee, dat de grote prijsverschillen voornamelijk voorkomen bij bovengenoemde Amerikaanse merken.
Ga aub niet kijken voor Prada, Lacoste, Botticelli, Replay Diesel en al die andere Europese merken, die kun je beter en goedkoper hier kopen.
Amerikanen hebben ook een totaal andere smaak als Europeanen, waardoor bv. merken als Gap daar een andere sortering hebben als wioj hier. Cool Cat bestaat daar overigens niet.
Eric
Als je in nederland een G-star spijker broek koopt ben je al gauw 160 euro kwijt.
Dat is Europa!!( Duur en nog eens duur).
Ik hou nogal van shoppen en koop genoeg in euro's maar kijk er echt naar uit om in de outlet store's te gaan sniffen!
Mijn merken voorkeur= Cap, Guess, Donna karen new york,
En voor de man = Nike, Billa bong, Ecko.
Onze zoon= Tommy hilfiger,Ecko, Osh kosh, Nike, Polo ralph lauren.
Vorig jaar voor orlando een rugby trui gekocht van Ralph lauren, Kosten: 19 dollar en bij de bijenkorf was het zelfde item 80 euro en dat voor een kindermaatje waar ze snel uit groeien!
Nee, ik zet mij in de startblokken in de outlet malls.
Here i come!
Ze is helemaal gerustgesteld, dat Cool Cat was eigenlijk een soort voorbeeld waar zij dus hier haar kleding zoal koopt, en vroeg zich af of het net zo was als dat je van die (nep)kleding koopt in Turkije of Spanje met al die sportkledingmerken. Maar ze ziet het al helemaal zitten.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eric
En die schoenmaat? ik las dat er zeer uitlopende lengte en breedtematen zijn daar dus schoenmaatje 8 zal ook wel geen probleem zijn.
Nu ben ik zelf wel geïnteresserd in die buitensporige(?) maten, niet voor de breedte maar wel voor de lengtematen, ik ben zelf 1.83 lang dus als ik een broek koop zijn natuurlijk altijd de pijpen te kort, dus altijd een soort hoog water en bij truien of bloeses altijd korte mouwen, waarschijnlijk kan ik zelf dus ook wel wat leuks tegenkomen.
ik kan haast niet wachten, nou ja nog 2 maanden en 2 weken sparen. :lol:
gr. Paula
Ook grote schoenmaten is geen probleem. Gewoon de schoenwinkels in de outlets binnenlopen, je maat noemen (of op laten meten) en ze komen zo met de juiste (grote) maat aan.
No problem ma'am!!