Laagseizoen is een beetje zoeken ook. Ik heb voor 22-2-25 t/m 3-3-25 een ticket voor 681 euro bij Aer Lingus. AMS-DUB-MCO en dan weer MCO-DUB-AMS. Op Dublin heb je dan al de US customs, dus je gaat als domestic flight naar Amerika
In Orlando vliegtuig uit, koffer van de band en huurauto ophalen. Aangezien ik 3 uur overstap heb op Dublin op de heenweg, is dat prima. Terug te lang gewacht met boeken en dan 4 uur overstap ipv 1 uur. Het is niet anders. Dan gewoon uitgebreid ontbijten in Dublin en ik kom vanzelf wel thuis.
Vorig jaar was ik in februari 2024 iets van 800 euro kwijt voor een rechtstreekse ticket met Delta. 681 is te doen. Met Delta is het nu 875 euro. Het is een tripje voor 'erbij', dus bij 875 had ik het al niet eens meer gedaan, gezien
ook accommodatie en autohuur steeds duurder wordt. Waar je voorheen voor 50 euro per nacht nog een villa had, heb je daar nu niet eens een AirBNB kamer voor in een gedeeld huis. Niet eens een roachmotel.
Jammer dat de prijzen zo hoog zijn geworden, ergens moet een keer de bom barsten en veel failliet gaan.