Zo! Vanavond maar meteen geboekt bij dreams Unlimited travel. Moet zeggen dat ze erg snel en servicegericht zijn. We hebben we veel zin in! Zullen ongetwijfeld in de loop der tijd nog vragen hebben; we melden ons wel weer...
Afdrukvoorbeeld
Zo! Vanavond maar meteen geboekt bij dreams Unlimited travel. Moet zeggen dat ze erg snel en servicegericht zijn. We hebben we veel zin in! Zullen ongetwijfeld in de loop der tijd nog vragen hebben; we melden ons wel weer...
Leuk! Mijn ervaring met Dreads Unlimited is dat ze (Kristie in mijn geval) altijd direct reageert en het netjes regelt. Ik vraag nooit zoveel van haar omdat ik liefst alles zelf regel maar dat is geen probleem en door bij hen te boeken, heb ik toch weer extra geld te besteden op het ship! Welke cruise gaan jullie doen en op welk schip?
We hebben als PA Kerry en zij is uitermate snel en behulpzaam. Zelfs in haar weekend en avonduren worden we nog beantwoord via de mail.
We vertrekken op 11 augustus 2017 voor 3 nachten vanuit Port Canaveral met de Disney Dream. Het duurt nog ff maar we hebben er zin in.
Op dit moment is forumlid Mattrob ook bezig met deze cruise en zij hebben ons (met hun reisverslagen) en met de adviezen van @mushu overtuigd.
Ja door Mattrob heb ik ook mijn eerste Disney cruise geboekt! We gingen al wat jaren naar Disney World maar nooit een cruise gedaan (was niet ons ding dachten we). Totdat ik de verslagen van Mattrob las, gelijk geboekt en nu verslaafd :D
Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Nog iets minder dan een jaar te gaan!