Helemaal mee eens, dit is absoluut een bezoek waard (de toegang is gratis!)
Afdrukvoorbeeld
Helemaal mee eens, dit is absoluut een bezoek waard (de toegang is gratis!)
Ik ben er een aantal jaren terug geweest.
Een echte aanrader!!
Helaas zijn de Blue Angels er meer niet als wel.
De rondleiding over de basis en langs de vliegtuigen door een veteraan Vietnam piloot was grandioos.
Staat inmiddels op de planning. Merci beaucoup!
Nog een vraagje, aangezien wij een eigen bedrijf hebben nemen we de laptop altijd mee op vakantie. Maar dit wordt de 1e keer kamperen op state parks waar we dus geen wifi hebben. Ik weet dat McDonalds wifi heeft, maar hoe/waar kunnen we het makkelijkst onze mail etc. even checken met de laptop (we hebben geen mobiel of tablet)?
Internet is er op heel veel plaatsen. Naast de McDonalds is er bijna alle restaurants, Starbucks, Target en benzine stations hebben wifi. Anders kan je een mifi aanschaffen waardoor je zelf een internetverbing hebt. Als je zoekt op dit forum kom je absoluut tegen.
Veel plezier met de voorbereiding.
Whoow lekker de tickets geboekt, dan kan het plannen beginnen!! Ik ben heel benieuwd naar jullie avonturen:)
Zo, het verslag staat online... tenminste... de voorbereiding. Evengoed zéér belangrijk (en leuk om te doen).
Zo, toch weer wat dingen kunnen toevoegen in ons verslag.
We hebben het stuk van AMS-ATL economy plus geboekt. We gaan paardrijden in Santa Rosa Beach (Panhandle) en we hebben toch nog een nachtje op de camping bij Fort de Soto geboekt want die vond ik zó mooi en het scheelt de dag erna toch weer een stukje rijden. Ook hebben we de auto gewijzigd van SUV naar minivan. Dat leek ons praktischer ivm het kamperen.
En... door wijzigingen van Air France hebben we het zo kunnen ritselen dat we een dagje extra in Florida hebben. :D
Alles is te bekijken op: http://www.schoutenjanssen.nl/
Ohh kamperen EN Fort de Soto nu word ik heel erg jaloers...
het eerste jaar in Florida, in februari/ maart realiseerde ik me hoe heerlijk het moet zijn om daar te kamperen.. De volgende jaren kwamen we er in Juli en augustus way to warm to Camp.. Ik ga jullie volgen want kamperen en Florida moet toch geweldig zijn...
Ja Monique, ons lijkt het ook geweldig.
Omdat we vorig jaar meer in de natuur zijn geweest (de eerste 3 weken waren onze meiden er niet bij) en wat campings in state parks hadden bekeken en die wel zó mooi vonden, hebben we besloten om te gaan kamperen. Wij zijn buitenmensen en het is een goede oefening voor als we een volgende reis willen gaan kamperen in de South-West.
In de zomer zouden we ook nooit gaan kamperen in Florida. Eerlijk gezegd zouden we nooit meer in de zomer naar Florida willen. Februari-maart vinden wij ideaal wat weer betreft.
We zijn ook zeer benieuwd hoe ons dit gaat bevallen.
Een volgende route hebben we ook al ver klaar met campings en state parks die we willen bezoeken in Florida (met een beetje geluk in maart 2017).