Re: Reisschema Bbusa: Orlando en ....... (nog onbekend), meivakantie 2016
Ja, we hebben zojuist een ander ticket geboekt!!! Dit is het geworden:
Mooi vluchtschema, en voor geeneens zoveel duurder als Arke! Nu nog even gaan nadenken over een mooi schema om ons bezoek aan Orlando te combineren met wat daagjes aan de Gulf Coast. We hebben er zin in!!!
Ik heb een voolopig schema opgesteld. Hopelijk willen jullie er even naar kijken, en wat tips en adviezen geven. Met name het deel aan de Gulf Coast moet ik nog verder indelen.
vr 22 apr: aankomst Orlando
za 23 apr: boodschappen doen en omgeving verkennen
zo 24 apr: Magic Kingdom
ma 25 apr: rustdag / shoppen
di 26 apr: Sea World
wo 27 apr: Celebration / downtown Disney
don 28 apr: Kennedy Space Center
vrij 29 apr: Legoland
zat 30 apr: rustdag
zo 1 mei: vertrek naar Sarasoto of Bradenton, met tussenstop bij Bush Gardens
ma 2 mei: Anna Maria Island
di 3 mei: ?
wo 4 mei: Sanibel/Captiva Island & Fort Meyers
do 5 mei: ?
vr 6 mei: vertrek vanuit Orlando
Weten jullie nog leuke uitstapjes in de buurt van Sarasoto/Bradenton?
In zowel Orlando als Sarasoto/Bradenton wil ik een villa huren, vanwaaruit we alle uitstapjes zullen doen.
Hi, wij zijn vorig jaar 3 wkn naar Bradenton geweest, zie onze blog 2014.
Je kunt van hieruit shoppen in Ellenton en er is een nieuwe Mall in de buurt, weet de naam even niet.
De stranden zijn natuurlijk ook leuk, AMI, Siesta Key, St Petersburg, Manatee Beach....
Wij hebben ook nog gezwommen met paarden, mocht je daarvan houden en natuurlijk heerlijk genoten van de villa.
Succes!
Encantada is een geweldig mooi resort met mooie huizen, goede service en uitstekende ligging.
Maar... boek niet rechtstreeks bij hun want dat is erg duur. Je kunt beter zoeken via www.vrbo.com of www.homeaway.com (of .nl)
De prijzen van Jetairfly zijn nog niet bekend voor die periode maar zij zitten qua prijs ook vaak heel goed.
400 - 500 euro voor een retourtje rechtstreeks Brussel - Miami als ik naar datums kijk in Maart.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Bbusa
Trouwens, is pool heat aan te raden in april/mei?
Wij zijn de afgelopen meivakantie geweest en vonden het zwembadwater net warm genoeg, we hadden een zwembad op het zuiden, dus de hele dag de zon er op. 2 jaar geleden in dezelfde periode was het water te fris voor ons en hebben we ter plaatse alsnog poolheat bijgeboekt (is vaak wel duurder dan vooraf regelen).
Naast het ticket en de huurauto, is nu ook de 1e villa in de buurt van Orlando geboekt: http://www.homeaway.nl/vakantiewoning/p1651879 (zie ook http://www.237oakpointcircle.com/). Een hele mooie villa met een Nederlandse eigenaar.
Nu nog op zoek naar een villa in de buurt van Sarasota/Bradenton. Het lijkt erop dat het aanbod daar een stuk kleiner is dan in de omgeving van Orlando, of zoek ik verkeerd? Ik zoek een nette villa met zwembad voor 4 personen. Heeft iemand nog een leuke aanrader voor me?
@meh1965: In totaal € 2483.36 voor 4 personen.
http://www.sandcastlelidobeach.com.
Oke het is geen villa maar wel een heel fijn hotel.
wij zijn erin 2013 geweest.