Home Sweet Home! Veel plezier!
Afdrukvoorbeeld
Home Sweet Home! Veel plezier!
he hallo hoe is het daar?
Ik vindt het super dat jullie al aardig contact hebben met mensen daar aan de andere kant van de wereld en dat doet ons goed.
Dat kan ook niet anders met vrienden zoals jullie.
Ik wens jullie heel veel plezier en wij hopen ook die ervaring te krijgen in de zomer vakantie.
Groetjes van de Blankies
Dank je wel Bertha! De nieuwe update staat inmiddels weer online, dus jullie hebben weer wat te lezen :).
Voor wie het leuk vindt om te lezen, ik heb ons blog weer bijgewerkt. Ook wil ik via deze weg onze volgers bedanken voor de leuke reacties op mijn stukjes!
Groetjes, Monique
De nieuwe updates staan online, inclusief een paar foto's van ons huis..... Veel plezier!!
Onze vakantie zit er helaas weer op. Ons laatste blog staat nu online, in juli ga ik weer verder en zal dit dan ook via het forum melden.
Groetjes,
Monique
Bedankt dat we mochten meelezen Monique! Jullie hebben een prachtig huis zo te zien op de foto's, erg stijlvol.
Hopelijk lukt het om jullie te gaan ontmoeten deze zomer!
gr Esther
Jullie zijn dus ook net thuis, deze week even jullie blog doorspitten :-)
Hoi Patrick, ja we zijn zondag teruggekomen. Ik moet helaas (haha) weer terug volgende week vrijdag voor twee weken. Wat kleine Home improvements uitvoeren (althans dat doe ik Monique geloven).
gr. Ron.