Re: Shopping: At the Loop?
Ik kan (in Nederland) de website gewoon openen.
De mall is bij de kruising van osceola(Osceola pkwy) en jonjon (John Young pkwy)
Adres op de website :"3208 North John Young Parkway"
Waarom dat stuk nu ineens Bermuda heet? Mogelijk door de fly-over die er vorig jaar is gebouwd.
map
directory
Wij zijn er dit jaar geweest en het is inderdaad groot. Wat vooral een erg leuke winkel is dat is Party City, grappig om te zien wat ze daar allemaal hebben.
De link kun je gewoon invullen : www.attheloop.com kun je zien wat er allemaal zit.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
pumi1000
Die link gaat voor mij nog steeds niet op, wel via andere wegen, maar niet direct.
http://img543.imageshack.us/img543/8716/theloop.jpg
Grapje van Ziggo, denk ik, maar er leiden meer wegen naar Kissimmee :grin:
Denk niet grapje van ziggo. Aangezien ik niet bij ziggo zit(zit hier niet, hier is t caiway, maar zit goddank bij online).
Maar krijg dezelfde tekst te zien, via omwegen lukt het hier ook niet.
Ziggo (thuis) werkt inderdaad niet, en krijg de mooie foutmelding zoals Gerrit die toont. Op het werk kom ik er wel gewoon op. Erg slechte, en ook onbegrijpelijke blokkade dus.
Citaat:
corrus
Dan heb je duidelijk maar een heel klein gedeelte gehad, want het is inmens...
Kan zijn en misschien is er wat bijgekomen sinds oktober 2010
Oh, heb net op de plattegrond gekeken, maar het was toch al zo hoor:)
Ik vind het gewoon niet zo groot als bv. de Pr1me.
Ik hoorde ook over party city, een feestwinkel begreep ik.
Ik ben reuze benieuwd, laat die blokkades maar zitten, ga gewoon zelf een kijkje nemen over ongeveer 3 weken!
Citaat:
Harold
Ik ben reuze benieuwd, laat die blokkades maar zitten, ga gewoon zelf een kijkje nemen over ongeveer 3 weken!
Dat is gewoon het allerbeste:)
Citaat:
Sylly
Oh, heb net op de plattegrond gekeken, maar het was toch al zo hoor:)
Ach... er is op iedere hoek nu een centrum... maar ja... als jij zegt dat het niet zo is, ga ik me er in ieder geval niet meer druk maken.
Waarschijnlijk hebben ze dingen helemaal weggehaald... (zou best kunnen, ik ben nét 2 weken terug)
Party City is inderdaad een feestwinkel, maar erg leuk om een keer te bezoeken. Van ieder thema hebben ze vanalles.
Ik vond the Loop best groot, vooral als je van de ene kant naar het andere gedeelte loopt. Dus als je nog wat extra winkels zoekt (naast de outlets), dan zou ik wel een bezoekje brengen ;-)