Re: [Hotel] Coco Key Water Resort, Orlando (I-drive)
Weet iemand heel toevallig of er ook kamers zijn met een balkonnetje oid waar we savonds nog even kunnen zitten terwijl de kinderen slapen? Ik zag op de site een soort gangpad met railing maar ik ben bang dat deze kamers alleen aan de zwembadzijde liggen. Wij hebben het liefste een rustig gelegen kamer.
wij hebben vorig jaar in een hotel naast het coco key hotel geslapen
het hotel ligt tussen 2 drukke wegen in de I drive en de I4
ik vraag me af hoe rustig je daar buiten kan zitten
wij verbleven in het Holiday Inn,in een kamer aan de I4 kant en je hoort daar echt het verkeer wel
Hi Moonlight91. Dank voor je reactie. Verkeersgeluiden vind ik op zich niet zo heel vervelend (misschien onderschat ik dit?) maar ik heb ook gelezen dat er in Coco Key vaak gezellige avonden worden georganiseerd, filmavonden in de open lucht, borreluurtjes etc. Ik denk dat onze kleintjes na een drukke lange dag in de parken toch wel goed slapen maar om dan zelf ook al vroeg naar bed te gaan lijkt me niet zo'n gezellig idee. Ik ben geen voorstander van babyfoons op de kamer en zelf aan de bar hangen dus ik wil graag dicht bij de kamer blijven maar nog wel met mn man kunnen kletsen. Vandaar het idee van een balkonnetje. Ik heb 3 dagen geleden al gemaild naar Coco Key met deze vraag maar helaas geen antwoord gekregen. Misschien dan toch maar 2 connecting rooms boeken :-) Kwam het hotel je overigens wel leuk over?