Re: Vliegtickets 2011: Hoogseizoen (juli/aug.)
@natalie:
Waarschinlijk heb je op 30 juni nog net een laagseizoen-prijs betaald.
Zoals corrus al in een ander topic meldde gaat volgend jaar bij de meeste airlines het hoogseizoen (met bijpassende hoge prijzen) al starten vanaf medio juni. Waar veel vraag is wordt het aanbod vanzelf aangepast.
Prijzen van minimaal € 850 tot boven de € 1000 zijn helaas vrij normaal geworden in het hoogseizoen. Vanaf A'dam in ieder geval. Als je vanaf Brussel, Düsseldorf of een ander luchthaven kunt vertrekken heb je nog kansjes (klein) om iets onder dat bedrag uit te komen.
Hoi allemaal,
Ben natuurlijk ook aan het zoeken naar tickets, maar ben net te vroeg denk ik.
Alleen bij BA kan ik al boeken voor 1 Juli 2011, dan kom ik rond de 620 euro uit.
Volgens mij zit hier alles bij zoals tax e.d.
Heb totaal geen ervaring op dit vlak dus graag uw mening!!
Gr Miran
620 euro is niet duur!! voor het hoogseizoen.....
Greetz, Remco
Ik heb ze bij BA ook gezien voor die prijs (vooral heen op MIA en terug vanaf MCO is voordeliger).... oooh zal ik dan toch maar gaan boeken??? :)
volgens mij zijn dit geen slechte prijzen....
Greetz, Remco
Nee dat dacht ik ook al, en de overstap in Londen is niet ideaal maar wel heel goed te doen... nu alleen manlief nog overhalen dat we toch gaan en kijken hoelang m'n collega's me kunnen missen... ze hebben in ieder geval nog 11 maanden om aan het idee te wennen...
Wij dachten ook al dat het goede prijzen waren!! Maar klopt dat ook dan dat er niks meer bij komt, want dan gaan we gewoon boeken hoor.
(Heb het nu al warm hihi):oops:
Volgens mij niet, maar tot het eind (de betaling) kun je altijd nog je sessie afbreken....
en dan gaat het niet door.... weet je wel zeker wat je moet betalen.
Greetz, Remco
Voor hoeveel personen is dit dan?? Volwassenen/kids?