Re: Hotelervaring: Liki Tiki Village, Kissimmee
Hoi Anita,
Goed om te horen. We krijgen steeds meer zin. We wisselen elkaar dan echt af. Wij gaan nl. 23 oktober weer naar huis. Weet jij toevallig of je daar terplekke kunt upgraden? We hebben nu nl. een 2-kamer maar wilden graag een 3-kamer.
Alvast een hele fijne vakantie. Ik ga gelijk jullie blog bekijken. gr, Anja
een 3 (slaap)kamer is een combi van een 2(slaap)kamer en een 1(slaap)kamer met een tussendeur.
Je hebt dan 2 keukens en twee woonkamers met slaapbank, en 3 badkamers. (en dus 3 slaapkamers; 1 met tweepersoonsbed, 1 met 2 kleine tweepersoonsbedden en 1 met een groot kingsize bed)
Dat klinkt wel erg luxe :)
Wij hebben eenmaal in een townhome gezeten (groene gedeelte) en twee keer dus in zo'n gecombineerde 3 slaapkamer appartement (paarse gedeelte)
http://www.destinationamerica.co.uk/.../balifloor.jpg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Roobol
Hoi Anita,
Goed om te horen. We krijgen steeds meer zin. We wisselen elkaar dan echt af. Wij gaan nl. 23 oktober weer naar huis. Weet jij toevallig of je daar terplekke kunt upgraden? We hebben nu nl. een 2-kamer maar wilden graag een 3-kamer.
Alvast een hele fijne vakantie. Ik ga gelijk jullie blog bekijken. gr, Anja
Hoi Anja,
Ik denk wel dat dat zou kunnen, dan moet je dat even bij de receptie vragen. ik denk dat dat geen probleem zal zijn.
Wij zijn ook druk aan het aftellen hier! Ik weet zeker dat wat jullie keus dan ook wordt het zeker zal gaan bevallen, het is gewoon een leuk resort! Heel veel plezier......
Groetjes Anita
Is iemand pas nog hier geweest? En hoe is het bevallen?
Hallo landgenoot,
Wij zijn drie jaar terug voor de eerste maal naar Liki tiki geweest afgaande op reacties van een forum.
Sindsdien zitten we altijd in Liki Tiki.
Als er dan toch opmerkingen moeten zijn was het toen ze ons uitnodigden voor een voorstelling(soort timeshare)maar dan voor reizen.
Totaal zinloos voor Europeanen en bovendien negatief in de pers ivm fraude.
Heeft ons drie uur gekost voor ze onze beloofde 50 dollar gegeven hebben,maar voor ons bijzaak en hebben we dan ook eens meegemaakt.
Maar het domein is qua prijs/kwaliteit zeker top.
Inderdaad al enkele jaren aan het renoveren en je kan inderdaad in een nog te renoveren gedeelte terechtkomen maar valt zeker nog mee.
Vorig jaar was de douche stuk en was na één dag opgelost en hersteld.
Hier heb je wasmachine en volledig ingerichte keuken.
Sinds we hier komen hebben we enkel nog handbagage mee.
Wassen ter plaatse en rest kopen we in de target.
Mvg
De keus is inmiddels op wat anders gevallen, maar bedankt voor de reactie
heette dat niet vroeger isle of bali ?
wij zijn daar nl 2 keer geweest via hotel plan
was toen al goed maar we zien nu dat het aardig is uitgebreid