Je bent al vaker in november in Orlando geweest. Wat voor temperatuur/weer is het dan meestal ??
Zag dat het nu in december/januari veel kouder is als anders maar wat is jouw ervaring ??
Afdrukvoorbeeld
Je bent al vaker in november in Orlando geweest. Wat voor temperatuur/weer is het dan meestal ??
Zag dat het nu in december/januari veel kouder is als anders maar wat is jouw ervaring ??
Nou als je voor noppes kunt gaan slapen, kun je toch in orlando een goedkoop hotel nemen.
hoef je niet terug te rijden en kun je lekker relaxed genieten van de parken ;)
Als waterpark bij ons met stip op 1 = typhoon lagoon en op 2 Aquatica.
Beide parken zeer geschikt voor de kleintjes.
Groet,
Pascal
De temperatuur ligt meestal tussen de 22 en 30 graden , althans in de jaren dat wij er waren ('99, '02 en '03). Af en toe een regenbui , maar dat is te verwaarlozen. Gewoon lekker korte broeken weer. 's Avonds een trui of vest is vaak wel nodig, want dan koelt het wel af. En niet vergeten dat het ook in FL in november om een uur of 17.30 donker is.
Hoi,
je hebt een 'goedkope'(dacht $99, excl.) combinatie SeaWorld-Aquatica, 14 d. geldig.
Als je de reisverslagen van Michael66 leest, wil die zijn zoontje het allerliefst naar Aquatica.
Dus dat is ook een mogelijkheid.
Bedankt voor de tip, maar het kan nog mooier.
Seaword, Aquatica en Bushgardens voor $109,95 :D
Unlimited admission for 14 days.
Het aftellen schiet eindelijk een beetje op, nog 63 dagen.Het schema ziet er vooralsnog zo uit:
31-10 Van der Valk Airport Hotel Brussel.
01-11 Brussel - Chicago -Orlando- Inverness
02-11 Inverness- boodschappen doen,rondje toeren.
03-11 Seaworld Orlando
04-11 Homosassa Springs Wildlife State park
05-11 Bootje Huren
06-11 Florida Aquarium Tampa
07-11 Orlando. Holiday Inn Sunspree Resort,Lake Buena Vista (2nachten)
08-11 Animal Kingdom
09-11 Aquatica -->Inverness
10-11
11-11 Silver Springs Ocala
12-11 Bush Gardens Tampa
13-11 36th Annual Homosassa Arts, Craft and Seafood Festival.
14-11 Seaworld Orlando
15-11 Orlando - New York -Brussel
16-11 Aankomst Brussel, terug naar huis.
Is het handig om het Florida aquarium te combineren met dolfijnen spotten op de Little Toot? De afstand Clearwater-Tampa is niet zo groot, maar ik heb geen idee hoelang we ons in het aquarium kunnen vermaken.
Het aquarium in Tampa viel ons erg tegen, hebben al veel aquaria bezocht, een paar uur dan hebt je het echt wel gezien, dus zeker te combineren, entreeprijs ook voor kleine kinderen vrij hoog, zeker voor de korte tijd dat je er bent.
Groetjes Henke.
Wil nog even meegeven dat Bush Garden een heel leuk gedeelte heeft speciaal voor kleine kinderen, wij zijn in het bezit van een jaarkaart en ondanks onze leeftijd (63) bezoeken wij elke keer deze hoek om te genieten van het kleine spul wat zich daar zo goed vermaakt.
Groetjes Henke.
= Land of the Dragons.
Inderdaad erg leuk voor kleinere kids om te spelen, ravotten, nat te worden en meer van die lol. Mijn zoon vermaakt zich er elke keer uitstekend.
Edit: Land of the Dragons is gesloten, lees ik net. Daarvoor in de plaats is begin 2010 Sesame Street - Safari of Fun gekomen. Lijkt me ook wel leuk.