Re: Honderd dollar biljet
Ik had van tevoren op Schiphol gepind en daar kreeg ik ook allemaal $ 100 biljetten. Heb geen enkel probleem gehad om ermee te betalen. Zelfs bij het afrekenen van een kop koffie deden ze niet moeilijk.
Als je het fijner vindt dan kan je ze ook wisselen voor 50 biljetten, dat had ik ook gedaan.....................
Hoef je ook niet altijd gelijk honderd op zak te hebben of meer.............
Vorig jaar hadden wij gewoon elke keer een briefje van honderd betaald en het kleinere geld gelijk bewaard.
Dan heb je het ook zo stuk zeg maar.....
Gr. Monique
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Nikkie1974
Ik had van tevoren op Schiphol gepind en daar kreeg ik ook allemaal $ 100 biljetten. Heb geen enkel probleem gehad om ermee te betalen. Zelfs bij het afrekenen van een kop koffie deden ze niet moeilijk.
Ik heb er zelf en van anderen gehoord wat andere ervaringen mee.
Bij wat kleinere bedragen werd er wel eens moeilijk gedaan, zelfs een Amerikaanse collega kreeg bij een betaling van zo'n $ 10 het niet gewisseld. Het zijn geliefde coupures om te vervalsen.
Ik zou daarom in ieder geval proberen ze wat eerder te wisselen, dus als je nog wat kleinere biljetten hebt.
Ikzelf probeer ze zoveel mogelijk te omzeilen, door in de US te pinnen, krijg je meestal $20 biljetten, en grotere bedragen met een creditcard te betalen.
Knaapje