Martinair boeken via wtc.nl; 682pp incl. alles.
MVG
A3
Afdrukvoorbeeld
Martinair boeken via wtc.nl; 682pp incl. alles.
MVG
A3
A3,
Ik heb net zitten kijken, maar de laagste prijs is toch echt 939 euro met Lufthansa, hele Martinair komt in het rijtje niet voor of ik doe iets verkeerd???
Via skyscanner.nl:
€ 900 pp vanaf Amsterdam naar Miami.
€ 687 pp vanaf Brussel naar Miami
€ 747 pp vanaf Brussel naar Orlando
Hangt er dus vanaf waar je heen wilt. Brussel - Miami ben je dan € 2063,- kwijt voor 3 personen.
Probeer het ook eens via de site chase.nl dit is een nieuwe site, je kunt er geen tickets boeken maar het is een zoekmachine, heel erg overzichtelijk en makelijk in gebruik.
De goedkope vluchten van Martinair voor het hoogseizoen waren in oktober te boeken. Zelf vliegen wij van 14-8 t/m 31-8 voor Eur 2500 met 5 personen (waarvan 1 kind onder de 12 jaar) rechtstreeks naar Orlando.
Yes, we hebben geboekt!!
Periode: 18 Sept tm 10 Oktober 2010
Route: Amsterdam -Londen - Chicago - Orlando / Orlando -Londen - Amsterdam
Maatschappij: American Airlines en Britisch Airways
Personen: 2 volwassenen en 1 kind van dan 2 jaar
Geboekt bij: www.Orbitz.com
Totaalprijs: €1060
Ben er helemaal blij mee!! Aftellen maar :-)
2 x overstappen met een kind van 2 jaar?
Ik wil ook de pret niet drukken, maar via Brussel vlieg je in die periode met één overstap en prachtige aansluitingen met AA voor 945 euro met de hele familie heen en weer.......Ticket volwassenen kost 337 euro.
Nou als ik er maar blij mee bent toch :-)
Ik vind een overstap geen probleem, het is ook alleen de heen reis.. en dan zijn we er even uit.. 11 uur achter mekaar vliegen lijkt mij nou weer niks met een kleine omdat hij nou niet bepaald rustig is en geduldig gaat zitten.
We willen ook niet vanaf Brussel vliegen, is verder weg voor ons dan Amsterdam. We gaan ook met meedere personen als we dan allemaal onze auto daar moeten laten voor 3 weken wordt het ook een dure business ( nu worden we lekker vervoerd voor noppes;-) )
geboekt: 615 Euri's pp Amsterdam-Tampa 5 juli United via Chicago.....niet slecht!!!:)
Nu nog ergens rond 16 maart (retour rond 28ste) iets vreselijk voordeligs vinden voor 2 pers. Liefst aanvliegen op Fort Myers.
Ik krijg er wel vierkante ogen van....pff. Any suggestions? US blijft het voordeligst op mijn scherm.
mmmm ja, zoiets gaat het wel weer worden. Afgelopen nov. ook zoiets betaald. Maar omdat ik vorig jaar april 298 betaald heb voor Brussel-frankfurt-Charlotte-Ft Myers (half dood aangekomen :shock:, maar wel intens gelukkig om heel goedkoop mijn moerasland weer te zien) blijf je toch, tegen beter weten in, zoeken naar goedkopere stoelen. Goeie ouwe tijd:-({|=
Ik heb vorige week vlug geboekt voor men ouders.
Ze zijn dan 25jaar getrouwd en ik en men broer en zus wouden hun een mooie cadeau geven!
De tickets waren 274eur p.p geboekt via connections.
van 6sept tot 30sept
ZEER mooie prijs leek me!
Breaker, mag ik vragen of je dit via internet hebt geboekt of heb je Connections gebeld? Was dit een tijdelijke aanbieding of vind je deze prijs nog steeds bij hun?
Ik vlieg steeds heen weer dus ben erg geinteresserd, dat begrijp je......:). Ik zoek stoelen voor maart en november.
Breaker is even niet aan boord, dus spring ik er maar even in. DE aanbiedingen bij connections wisselen per dag, het loont dus de moeite om gedurende de aanbiedingsperiode regelmatig even te controleren of er nog 'nieuws' is. De huidige aanbiedingsperiode loopt volgens de site tot 23 januari. Verder is van connections bekend dat je er (soms) telefonisch hele leuke deals kunt maken. Bel, want dan weet je het wel... Ben je al geabonneerd op de nieuwsbrief?
Ik ga niet in 2010 naar Florida maar in de paasvakantie van 2011 (22 april - 8 mei ).
Via welke site is nu het beste om vliegtickets te boeken en moet je dat gelijk doen wanneer deze data beschikbaar zijn (wanneer zullen deze beschikbaar komen?) of moet je wachten op specifieke aanbiedingen? klopt het dat vliegen van Amsterdam duurder is tov Brussel?
Ik zou zeggen: boek de goedkoopste vlucht, sla toe als de aanbieding het best is. Daarom kan je niet zeggen welke site het best is, de ticketprijzen zijn afhankelijk van seizoen, vraag, aanbod, koersen, olieprijzen, taxes.....Amsterdam is niet altijd duurder dan Brussel. Ticketprijzen komen (dacht ik) 330 dagen voor vertrek beschikbaar. Hang mij er even niet aan op....
Kortom, het vinden van de juiste prijs kost je tijd en moeite. Ik zou bovendien goed naar het totaalplaatje kijken, denk aan parkeer- en/of hotelkosten. Door hier de informatie uit te wisselen en te volgen, kan je slagvaardig reageren. Aufgepasst; zugefasst, zoals ze bij de buren zeggen. Dat is nodig, want de ticketprijs van breaker is bijvoorbeeld al niet meer via de site verkrijgbaar.
Voor een abonnement op de nieuwsbrief van www.connections.be ga je naar de site en je klikt op Aanmelden. Zie afbeelding.
Je kunt dit eventueel op meerdere sites doen, bijvoorbeeld ook bij Kayak. Ben je voorzien, dan zet je het gewoon weer stop. Werkt prima, bij Kayak kan je zelf de frekwentie bepalen. Als je nog geen vriendje hebt, sturen zij je dagelijks een mailtje.....:-$.
http://img18.imageshack.us/img18/246...euwsbrief1.jpg
Bedankt allemaal voor alle info weer vandaag!! ga het gelijk doen..........
Kan het even niet laten, maar zo laag heb ik ze de laatste tijd zelf nog niet voorbij zien vliegen. Voor de septembergangers die nog niet geboekt hebben:
http://img687.imageshack.us/img687/8030/francine.jpg
Pech dat ik niet meer zo eenvoudig in September weg kan. :( Kinderen [-(
Ik denk dat ik ook maar eens een weekje zonder kids op vakantie moet.....
September is echt DE maand voor koopjes.
Is derde jaar op rij dat ik nu naar de states ga en nog nooit meer dan 400eur betaalt voor florida!
Het maakt me blij!!!! Ik kruip gelijk weer achter mijn pc.............
Kan iemand mij vertellen wanneer de prijzen voor tickets voor december weer bekend worden???????
Zo'n 330 dagen voor de datum dat je retour Nederland wilt zijn de meeste prijzen beschikbaar.
Ik vond dat ik zelf ook een goede deal had, totdat ik hier alle prijzen voorbij zag komen. Wij vliegen van Brussel naar Atlanta (waar we eerst een paar dagen verblijven voordat we naar Orlando gaan) non-stop in september. Geboekt bij Ebookers.nl voor € 504,=. Bij Ebookers vind ik het wel prettig dat je direct de all in prijs te zien krijgt.
Hm.....nadeel is dat allerlei wijsneusjes dan even kijken of het niet goedkoper kan en dan jouw pret van de ticketprijs bederven.....:oops: Maar je had het zelf ook al gezien dat het iets goedkoper kan, toch? Niet om vervelend te doen, maar voor andere forumleden die in die periode willen: In die periode vlieg je met us airways voor 443 euro. Ook vanaf Brussel via Philadelphia, boeken bij Connections, actie loopt tot 1 februari.
In een eerdere bericht plaatste ik tickets voor 311 euro met American Airlines rond die tijd, maar door een fout in het systeem is deze prijs kennelijk zonder tax. Foutje van Connections....[-(.
Wijsneusjes moeten dan wel volledig zijn..... Daar komt 10 euro p.p. Dossierkosten bij.....:-D