No worries, je mag vragen zoveel je wilt.
Afdrukvoorbeeld
Het zal ons benieuwen of wij hier ook nog een voordeel aan gaan hebben :
http://www.nu.nl/economie/2321409/vs...ntal-goed.html
Groetjes,
Pieter & Petra
Het verbaasde mij ook al,we hebben bij Continental tickets geboekt, vliegen heen met Continental en terug met United....dus het zat al in het vat :)
Vraag me alleen af hoe dat gaat bij het inchecken, we hadden ook al last met stoelen reserveren, bij Continental zeggen ze dat we dat via United moeten doen (terugvlucht dus) en bij United zeiden ze nee hoor bij Continental geboekt dus regel het maar via hun. We shall see
weet iemand wat dit wil zeggen het staat onder de prijs van het ticket.Wil dit zeggen dat er nog taxen kunnen bijkomen bovenop de prijs?Citaat:
Any discounts will apply only to the base fare and not to any taxes, fees or surcharges that may be included in the fare shown above.
Additional taxes, fees and surcharges:
(Award travel may be exempt from select taxes, fees and surcharges.)
Travel within the 50 United States
Fare includes 7.5% U.S. excise tax. For travel to or from Hawaii and Alaska, fare also includes U.S. government excise tax of 8.10 USD per direction. Fare does not include the following taxes, fees and surcharges:International travel (including Puerto Rico and the U.S. Virgin Islands)
- Airport passenger facility charges (PFCs) of up to 18.00 USD roundtrip
- U.S. Federal Segment Tax of 3.70 USD on each flight segment†
- September 11th Security Fee of 2.50 USD per enplanement at a U.S. airport
Fare includes U.S. excise tax, and carrier-imposed fuel surcharges (YQ) of up to 250.00 USD per direction of travel may apply. For travel to some countries, additional airport, transportation, embarkation, security and passenger service taxes/surcharges may also apply depending on destination. Fare does not include the following taxes, fees and surcharges:
Airport passenger facility charges (PFCs) of up to 19.50 USD roundtrip
September 11th Security Fee of 2.50 USD per enplanement at a U.S. airport
Other government taxes and fees (including U.S. government excise tax) of up to 140.00 USD based on destination; total may vary slightly based upon currency exchange rate at time of purchase
*Taxes and fees are subject to change without notice and at the discretion of each country’s government
* Additional checked baggage charges may apply. Please visit our baggage section for more information.
† A flight segment is defined as each segment of an itinerary that involves one takeoff and one landing.
Dat de korting uitsluitend over het "kale" ticketbedrag wordt berekend... en NOOIT over de taxes...
STEL:
Een vliegticket kost 300,-
opgebouwd uit 100,- voor de kale vliegticket
en
200,- tax.
Een kind krijgt 25% korting (dus 75,- voor de kale ticket)
Maakt dus een totaal 275,- voor een kinderticket.
bedankt corrus ik dacht dat hier verborgen taxen zouden berekend worden
De extra toeslagen die in rekening worden gebracht worden gewoon benoemd. Dat zijn m.i. dan ook geen verborgen kosten. Op de United site wordt de prijs weergegeven zonder taxes en fees. Als je op de link 'price breakdown' kijkt dan zie de daadwerkelijke prijs.
Als je met United vliegt moet je dan:
het nummer van je Esta formulier bij je hebben?
en er 3 of 4 uur voor vertrek zijn?
thnx
meisje
Volgens mij kan je ook al vooraf via internet met je boekingscode aanvullende reisinformatie verstrekken bij United op de site. En verder is voor een transatlantische vlucht aangegeven dat je 3 uur van te voren op Schiphol moet zijn waar je eventueel ook je aanvullende gegevens bij de balie kunt opgeven.
Zelf heb ik altijd een uitdraai bij me van de ESTA formulieren, die zitten in ons vakantie mapje waar ook alle verdere reserveringen/vouchers e.d. in zitten zodat we alles bij elkaar hebben. Uiteraard opgeborgen in de volgorde waarin we ze nodig hebben. Wij doen dit in van die doorzichtige insteekmapjes voor in een multimap die dan in een Leitz mapje kunnen.
Men zegt dat het niet nodig is om de esta papieren mee te nemen, maar bij ons is er al een paar keer naar gevraagd, dus ik denk wel dat het toch verstandig is om te doen.
Zoals Jeroen al zegt, 3 uur inderdaad. De tijd vliegt zo voorbij vind ik altijd. ;)
misschien een hele stomme vraag hoor...maar hoe kom ik dan weer bij dat formulier zodat ik het kan uitprinten? Heb het dus al wel ingevuld en toen het klaar was niet geprint...#-o
Dat lukt niet meer.
Afdrukken kan alleen direct na het aanvragen en alleen als je meteen toestemming krijgt
Je kunt nog wel je nummer en de bijbehorende toestemming vinden en printen
Wij zijn inmiddels terug uit Florida. Wij vlogen met United, maar er is niets gevraagd over ESTA. Niet bij United, niet in het vliegtuig en niet bij de US Customs in Washington (onze tussenstop) en ook niet in Orlando.
Aanstaande vakantie wederom geboekt bij United.
Zie ik op mn telefoon dat ik rond 12u een gesprek heb gemist. Even Googlen en het is de reserveringslijn van United in Amerika. Nu zie ik als ik inlog dat er een schedule change is.. 5 minuten eerder vliegen, en iets eerder aankomen op Dulles.
Normaal krijg ik altijd per mail een schedule change door, nu dus niet. Ze gaan toch niet voor elke wissel bellen hoop ik? Mail adres is bekend bij ze, heb alleen dit keer telefonisch direct bij ze geboekt ipv via een reisbureau.. en die changes zijn hartstikke leuk, maar waarom nu al elke keer dat doorgeven, als ik pas over een half jaar ga vliegen.. mailtje is genoeg, bellen is wat overdreven lijkt me. Andere mensen hier ervaring mee? Ik kan wel terugbellen (kan toch bijna gratis bellen naar Amerika), maar de knallen in de buurt zijn lekker hard en dichtbij, daar is geen normaal gesprek mee te voeren. :)
Als je in je iternary kijkt, zie je waarschijnlijk ook dat er een schedule change is. Je kunt je stoelreserveringen waarschijnlijk ook niet meer bekijken. Dit kan pas nadat je hebt gemeld dat je de wijziging hebt gezien. Zelf bel ik altijd gewoon naar het nederlandsche nummer 020-2013708. Vorige reis zijn we zo vier of vijf keer gereset.......
Stoelen zijn nog goed, tenminste, ik zie ze gewoon staan op mijn itinerary.
Ja dat ze vaak wisselen weet ik inderdaad maar al te goed, maar dat ze je er voor gaan bellen is een beetje onzin, vind ik. ;)
Enkel paar minuutjes verschil, en normaal krijg ik dat soort dingen per mail..
Ik werd een paar weken terug ook gebeld, dat de vliegtijd met 20min opgeschoven was op de heen- en terugreis. Ik zag onbekend nummer, was het de klantenservice uit India, of ze me nog ergens mee van dienst konden zijn :lol: ! Voor dit soort kleine wijzigingen, is een email wat mij betreft voldoende. Als ik dan iets wil omzetten, bel ik zelf wel ;-) ! Maar blijkbaar is het dus nieuw of zo.
Ik krijg wel altijd updates op de dag dat ik vertrek, maar dat heb ik zelf ingesteld.
Misschien heeft United dit wel zelf gedaan in jullie mileage plus account.
Zou je eens moet kijken in flight notifications instellingen onder reservations & Check-in.
Bij mij belden ze echt met het 1-800 nr, maar India kan natuurlijk ook dat als callerID gebruiken. Voor die paar minuten hoeven ze me niet te bellen.
Bij Reservations & Check-in stond dus de wijziging van 5 minuutjes... tenminste, de melding dat er een flight change was en ik zag dus die paar minuten.
Aangezien er meestal toch wel 5 wijzigingen zijn, zullen ze me vast nog wel eens bellen. :mrgreen:
Hallo,
even een vraagje. Ik zag deze tickets bij tix.nl. rechtstreeks naar Orlando.
€ 575.96 p.p.
https://tix.nl/core/images/airlines/small/UA.gif
United Airlines
Standard economy class https://tix.nl/core/templates/defaul...ll_me_more.gif
https://tix.nl/core/templates/defaul...cons/email.gif email https://tix.nl/core/templates/defaul...ns/compare.png vergelijk https://tix.nl/core/templates/defaul...icons/save.png opslaan
https://tix.nl/core/templates/defaul...ounds_icon.gif di 3/05 12:15u Amsterdam (AMS) Schiphol
di 3/05 19:34u Orlando (MCO) International Airport
UA 947 https://tix.nl/core/templates/defaul...hnicalStop.png (13u19)
https://tix.nl/core/templates/defaul...ounds_icon.gif ma 23/05 13:45u Orlando (MCO) International Airport
di 24/05 07:05u Amsterdam (AMS) Schiphol
UA 946 https://tix.nl/core/templates/defaul...hnicalStop.png (11u20)
Maar dit staat er in kleine letters onder:
Opgelet: Vlucht UA 947 bevat een technische tussenlanding om brandstof bij te tanken. Washington (IAD) van 14:30u naar 17:10u. Vlucht UA 946 bevat een technische tussenlanding om brandstof bij te tanken. Washington (IAD) van 15:57u naar 17:28u.
Iemand enig idee wat dit nou precies betekent? Zullen we toch moeten overstappen (wat dan dus niet rechtsreeks is) of blijven zitten in het vliegtuig tijdens het tanken? Maar wat bedoelen ze met die tijden; van 14.30u naar 17.10u? Moeten we dan zo lang in dat vliegtuig blijven wachten?
Volgens mij vliegt 0947 door naar Los Angeles en niet naar Orlando. Ik denk dat Tix.nl het 2e vluchtnummer niet geeft. Je gaat namelijk met een Airbus meestal naar Orlando toe, wat een kleiner toestel is met een ander vluchtnummer. En terug ook, de 946 pak je pas in Washington zelf.
Je blijft zeker niet in het vliegtuig zitten.. en met een Amerikaanse maatschappij moet je altijd landen op een hub (vluchthaven waar meestal het hoofdkantoor van een vliegmaatschappij zit). United heeft bijv. hubs in Chicago en Washington. Daar ga je door immigratie, douane, heb je meestal nog even tijd om wat te eten en dan stap je in het 2e vliegtuig en kom je als nog rond 19.30-20u aan in Orlando. De 0947 zal dan doorvliegen naar Los Angeles bijv.
De 0946 vliegt vanuit Los Angeles naar Washington. Daar stap jij in en dan vliegt ie door naar Amsterdam.
Met KLM vlieg je bijv. wel rechtstreeks, al weet ik niet of die op Orlando vliegen, ik vlieg alleen maar met United. :mrgreen:
Leuk grapje van tix. Dit is een reguliere United vlucht, dus gewoon uitstappen, langs Immigration, koffers van de band, langs Customs en de koffers weer afgeven. Net als altijd.
United heeft onlangs vluchtnummers aangepast, dus wat eerst 946 + aansluitend 828 was is nu onder één vluchtnummer geplaatst. Je vliegt (althans wij in Oktober) zelfs met een kompleet ander (Airbus 320) toestel verder van Washington naar Orlando.
Terug idem dito, 320 naar IAD, 777 naar Amsterdam. Gewoon een verkooppraatje, dus :mrgreen:
@JKG; ook 947 is nu het vluchtnummer van MCO naar Schiphol. Is nieuw.
Ok nu dus ook 947 van MCO naar IAD neem ik aan? Of tenminste, ligt er aan waar je boekt... ik ben nog nooit teruggevlogen vanuit MCO. Altijd via MIA met een Embraer Jet 170 naar IAD en dan met de ouderwetse 946 naar home sweet home.
Tijd om eens vanaf MCO terug te gaan, maar nee... ik MOET toch naar Miami elke keer. :lol:
oké, dus het is helemaal geen rechtstreekse vlucht. Wel erg misleidend dat tix deze vlucht bij de rechtstreekse vluchten plaatst en niet bij de vluchten met 1 tussenstop.
Dan kies ik er dus toch voor om met KLM rechtstreeks naar Miami te vliegen, is maar 20 euro duurder dan "zogenaamd" rechtstreeks naar Orlando met United.
Bedankt!!!
De 946 en de 947 van United staan al in ieder geval 2 jaar te boek als rechtstreekse vlucht maar is het feitelijk niet, vaak wordt ook aangegeven dat je alleen van vliegtuig wisselt.
Deze vluchtnummers worden in Amerika voor 2 vluchten gebruikt, waarvan de 1 richting LAX (dacht ik) gaat en de andere naar MCO. Raar maar waar.
En United geeft het naar de aanbieders aan als 1 vlucht, zelfs op hun eigen site beschouwen ze het als 1 vlucht. :-D
Even voor de duidelijkheid;
http://img716.imageshack.us/img716/8909/946947.jpg
Gerrit, je moet eerst nog naar Bike Week, maar je hebt ook al tickets voor Biketober!
Hoezo Florida & motorverslaafd? \\:D/
Voor de voorjaarsvliegers die via Brussel en Washington vliegen:
Op een aantal data is de 777 in april uit de roulatie genomen. De vluchten BRU/IAD en IAD/BRU worden dan uitgevoerd met de vernieuwde 767. (Dat dan weer wel..:-s)
Voor ons heeft dat vervelende gevolgen; onze geliefde stoelen H en J op rij 21 in de 777, waar we op de terugvlucht weer voor hebben geopteerd, worden ons nu door de neus geboord. Niks geen gestrekte beentjes meer en ook geen jaloerse blikken van medepassagiers........;).
http://img705.imageshack.us/img705/8555/img2607yq.jpg
Mocht de ombouw van de 777 meezitten, dan kan het zijn dat dit type toch weer wordt ingezet. In de nieuwe configuratie zijn deze riante stoelen overigens vervallen. De meest aantrekkelijke optie lijken de bulkheadseats op rij 20, omdat je daar nog met z'n tweetjes naast elkaar zit. Op rij 31 zit je ook 2 aan 2 maar wel net naast het toiletorium.....[-o<
Waarom wij niet van deze wijziging op de hoogte zijn gesteld, kon de medewerker niet vertellen, wel gaf hij aan dat het zinvol is om de iternary van tijd tot tijd zelf te controleren. Waarvan akte!
Links de nieuwe, rechts de oude configuratie met de stoelen voor de Unitedmedewerkers FA en de ontbrekende stoelen op rij 20:
http://img337.imageshack.us/img337/1...ie777nieuw.jpghttp://img21.imageshack.us/img21/208...atie777oud.jpg
Ik heb net even gekeken; wij gaan nog steeds met de 777. Op rij 20 :-) maar dan A+B.
De extra beenruimte hebben mijn stompjes niet nodig, en ik heb een bloedhekel aan de tafeltjes in de leuning, die constant in gevecht zijn met mijn horecaspoiler :mrgreen:
ik hoop echt dat onze vlucht ook nog een 777 is we vliegen 7 april naar washington .
Heeft de 767 schermpjes in de stoel we vligen met kinderen en hadden special daarom bij united geboekt
Heb juist gekeken en we zouden nog steeds een 777 hebben
Hoe kijk ik weer of dit is veranderd we hebben onze vlucht via reisbureau geboekt en hebben als vluchtnummer 951 en vertrekken op 7 april om 12u10
Vraag bij je reisbureau even het boekingsnr van United. Samen met de achternaam waarop de reis is geboekt, kan je op United.com bij My Reservations
http://www.united.com/page/genericpa...le=itineraries zien wat de status is.
Je raad het al we gaan ook met een 767 in het reisbureau kwamen ze uit de lucht gevallen en ze vroegen hun af waarom wij dit wel wisten en zij nog niet................ doorverwezen naar dit forum. Maar het grootste probleem was dat ze ons allemaal apart hadden gezet en niemand zat naast elkaar na enig overleg hebben we dit toch kunnen veranderen maar op de terugvlucht zitten we nog niet naast elkaar . Doeme toch he en daarom hadden we vroeg geboekt en nu toch dit
Ik was er al een beetje bang voor....Heen- of terugreis? Of beiden? Wij zaten ook niet meer naast elkaar maar dat kon nog worden rechtgezet.
Dat het gebeurt kan ik billijken. Mij stoorde het meest dat de medewerker van United bij hoog en bij laag volhield dat ik zelf geboekt had voor deze stoelen in een 767. En ik krijg zo graag gelijk..........;-)
Wij gaan (nog) met de 777, en hij zit nog lang niet vol.
Net als al onze andere komende vluchten, dus voorlopig ruimte zat \\:D/
Maar goed, er kan nog veel veranderen in de komende vijf weken.
Via bovenstaande link van JKG heb ik ook ingelogd met eticketnummer en zag dat alles nog hetzelfde was (777 ook stoelen hetzelfde). Zoals Ta2 Gerrit is ons vliegtuig ook nog niet vol. We vliegen vanaf Amsterdam.