-
Re: Hotelkamers via Priceline
YES! 1 bieding is geaccepteerd.
Ik had een bod uitgebracht van $51 voor 1 nacht in augustus 2 1/2 *
Gekozen gebied was Los angeles airport.
Kreeg het 3* Radisson at LAX.
Normale prijs bij Radisson $ 158 en bij expedia €119 !
Ben dik tevreden.
We zijn dit jaar wel decadent hoor, eerst in de meivakantie naar Orlando, en dan ik de zomer nog naar californie,met dank aan de goedkope tickets van connections.
-
Wilde Priceline ook eens proberen.
Heb vast hotel geboekt voor de avond voor ons vertrek uit Miami.
We vliegen om 07:00 uur en wilde dus alvast een hotel vlakbij de luchthaven.
Heb nu dit het Staybridge Suites Miami-Airport West alles inclusief voor $80.
Prijs bij hotel zelf vanaf $135 en bij expedia vanaf € 120,--.
Leuk om getest te hebben en voor die korte nacht een prima prijs.
Nu nog boeken voor de periode van 13 tm 20 november in Miami Beach of south Beach. Maar dat zullen wel wat duurdere hotels worden haha.
-
Heb net ook een winnend bod voor onze eerste nacht.
Kreeg weer het radisson nu voor $ 45,-
Ik was steeds aan het bieden op 2 1/2 * omdat daar onbijt incl. is.
Maar tot 2x toe dus 3* gekregen.
Zo zie je maar dat priceline toch erg onvoorspelbaar is.
-
Net een hotel gewonnen bij priceline.
Hilton Garden Inn Orlando Seaworld int Center voor $ 35 per nacht. Op expedia kost deze 62 euro per nacht.
-
Voor de liefhebbers van enige luxe en een zeer mooi zwembad, dit heb ik net geboekt via priceline voor $ 85,- per nacht, niet het goedkoopste hotel maar wel een hele fijne afsluiting van de vakantie.
http://www.omnihotels.com/FindAHotel...pionsGate.aspx
-
Volgens mij staat op hotwire nu het tradewinds grand resort in st pete beach voor 83 (ex tax) dollar per nacht. Het enige waar ik het aan kon herkennen was de 4 sterren en dat er meer dan 660 tripreports zijn gegeven met gemiddeld een 4. Het Don Cesar had nl ongeveer 250 reports.
Volgens mij kan je dit hotel ook voor ongeveer deze prijs of iets minder boeken via priceline. Ik hoor alleen dat je via Priceline in dit hotel vaak een `blinde`kamer krijgt en weet niet zeker of we wel met zijn 4tjes in 1 kamer kunnen.
Krijg je via hotwire een `passende` betere kamer?:(:(
-
$83+tax (komt nog wel $25+tax aan resortfee bij per nacht) is een mooi prijsje voor dit hotel. Ik heb er vorig jaar 2x gezeten, 1x via Priceline en 1x rechtstreeks geboekt. Beide keren heb ik eenzelfde kamer gehad in het Breckenridge gebouw (vanaf de straat gezien het meest rechtse). Mooie 4-persoons kamers, gewoon met een raam, uitzicht landinwaarts (of dat kwam door priceline of de kortingsboeking weet ik niet, ga ik wel van uit).
-
Heeft iemand ervaring met bieden op Priceline als je met 2 volwassenen en een kind wilt overnachten?
Ik heb gelezen dat je gewoon contact met het hotel moet opnemen om een extra bed te laten plaatsen (indien nodig) en dat er meestal wat extra ksoten in rekening worden gebracht.
Heb inmiddels toch maar een bod gedaan:
Tampa Bay Area (minimaal 4*)
2 juli-3 juli
geboden: $ 46; verhoogd naar $47 + gebied Brandon (heeft geen 4*)
Geaccepteerd: $47
Hotel: 4* Grand Hyatt Tampa Bay
Normale prijs $ 135.20. Top!
-
Vanwege positieve ervaringen op dit forum, heb ik alle hotels alvast geboekt via priceline. Is erg leuk moet ik zeggen, wel eerst even goed huiswerk doen.
Dat wil zeggen: Eerst eens kijken naar welke hotels het schijnbaar gaan worden! En daarna kijken naar wat er eerder is geboden in die plaats.
Het kleinste verschil is € 7,- tov Expedia.com, dit was ook tevens de plaats (Key West) waarbij ik de meeste moeite had (veel biedingen). En het grootste verschil was € 38,- p.n.!
In het totaal heeft het me € 378,17 (2 weken rondreizen in Florida) geschild tov Expedia.com, dat is een leuke besparing.
Dit zijn allemaal geen luxe hotels geweest (+/- 3*), aangezien we er vaak maar één nacht blijven. Bij luxere hotels kan het verschil nog meer oplopen denk ik.
-
Klopt! Bij goedkopere hotels is het verschil veel minder omdat de kosten voor priceline hetzelfde zijn, of je nu een goedkoop of duur hotel hebt gewonnen. Bij resorts is het verschil vaak de helft van de prijs of nog meer. (Als je de prijs vergelijkt op de site van het hotel zelf.) Expedia is meestal nog duurder. Wij hebben bijvoorbeeld al eens de Peabody gewonnen voor $70,- op een dag dat de prijs op hun eigen site $329,- was. Ook Gaylord Palms voor de helft of het Hyatt in Bonita Springs is ons al vaker gelukt. Lukt natuurlijk niet altijd, maar het is wel een sport om het voor elkaar te krijgen.
-
En voor onze 3-weeks vakantie voor de tweede keer een bod gedaan en geacepteerd:
3* Ocala Hilton $ 35,00 per nacht (via hun site kost het $ 109,00) per nacht.
Periode 4/7/2009 tm 6/7/2009
Werkt super priceline!!!
-
Ik heb zonet de Eden Roc in Miami Beach kunnen vastleggen voor 85$. Wat voor een geweldige site is Priceline toch :)
Overigens heb ik nog een leuke website leren kennen voor als het niet zo goed wil lukken met Priceline. Via BeginBooking (http://www.BeginBooking.com) kan je de tarieven voor hotelkamer gratis en zonder verplichtingen vergelijken tussen meer dan 30 online aanbieders waaronder Booking.com. Ik ben er van geschrokken dat er zoveel verschil zit tussen de verschillende aanbieders. Ik heb er alleszins ook enkele leuke deals mee gedaan, ondermeer in Orlando.
-
Voor 16 oktober tot 18 october 2009 hebben het Renaissance Boca Raton "gescoord" voor usd 60 per nacht.
Via Hotwire heb ik voor 15 oktober het Sheraton op Schiphol "gescoord" voor usd 112 per nacht. We vliegen de volgende dag, met NWA, nogal vroeg naar de VS. Usd 112 per nacht is echt een koopje voor het Sheraton op Schiphol. Normaal kost dit hotel over de eur. 200 per nacht. Je kan helaas niet je auto laten staan. Dan wordt het wel een dure grap.
-
Priceline.com ja lekker zeg
wij zitten nu op dit moment in naples bay resort (echt schitterend) inkoop voor 100 dollar, echter omdat wij met zn 4 n zijn ( 2kinderen) moeten we upgraden
omdat priceline niet het aantal personen meezend oid
dan is het koopje ook niet meer zo goedkoop
de dame achter de balie geeft aan dat als je met zijn 2 n reist priceline heel goedkoop
kan zijn , echter voor families bezorgt het veel teleurstelling
voortaan dus weer met expedia !!!!!! nog nooit 1 probleem sinds 2 weken
-
Zoals al vaker gezegd hier op het forum: nadat je bod is geaccepteerd kun je het beste even contact opnemen met het hotel, per telefoon of email, om te vragen of ze een kamer met 2 queen beddn voor je vastleggen. Priceline garandeert een kamer voor 2 personen (dat staat duidelijk in de voorwaarden) maar de meeste hotels zijn graag bereid je een 2-queen kamer te geven, gratis of tegen een kleine vergoeding.
Kwestie van op tijd even de info hier op het forum goed doorlezen.
Dat je nu een slechte ervaring hebt is jammer, maar hopelijk heb je er iets van geleerd. Weer een ervaring rijker.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
jacqueline mol
de dame achter de balie geeft aan dat als je met zijn 2 n reist priceline heel goedkoop
kan zijn , echter voor families bezorgt het veel teleurstelling
voortaan dus weer met expedia !!!!!! nog nooit 1 probleem sinds 2 weken
Tja, zoals Michael zegt, voorbereiding is hier heel belangrijk. Wij reizen al jaren (vele malen per jaar) naar de US en gebruiken zo goed als altijd priceline (met 2 volwassenen en 2 kinderen) en nog NOOIT extra moeten betalen of een probleem gehad. Wel 2 keer (van de 100+ dagen met priceline) een probleem omdat er geen double rooms meer beschikbaar waren; ene keer is het opgelost door een bed bij te plaatsen (en als 'oplossing' volgende dag upgrade naar de mooiste suite van het hotel), andere keer door gelijk een prachtige upgrade te krijgen naar een suite.
En er is dus een risico, maar de prijs (en het spelletje) vind ik wel heel erg de moeite waard. Maar ieder zijn ding natuurlijk. Maar je krijgt niets voor niets, je moet je goed voorbereiden. Ook in onze huidige trip weer een aantal priceline boekingen. Bij elke reservering netjes naar het hotel ge-emailed / gebeld en bij ALLE hotels deze trip de bevesting van 2 double beds gekregen en tot nu toe is dat dus perfect gegaan (we hebben er nog 1 te gaan, maar daar heb ik ook al schriftelijk bevestiging van 2 double beds).
Is wel heel belangrijk dat je weet dat het een risico is, en als je dat risico helemaal niet wil nemen, dan moet je het ook gewoon niet doen. Het is ook een 'spelletje' met kans op ofwel een hele goedkope kamer, ofwel een dure/luxe kamer voor een redelijk goede prijs !
-
Gaat echt te gek dat bieden gisteren in het Sheraton in Richmond voor $55 excl. tax. Vandaag in het Hilton voor $70 excl. tax . in Wilmington.
En morgen?????
-
Ik heb een paar weken geleden een hotel in Orlando geboekt via Priceline. Het is het Hyatt Regency Grand Cypress :D Orlando geworden voor $ 83,00 (€ 55,00) per nacht, ik heb voor 7 nachten geboekt (in 1 bidding). We gaan in de periode april 2010, dus lang vantevoren boeken kan ook. Ik heb uitgerekend dat we inclusief taxen en resort fee omgerekend € 76,00 per nacht betalen, dat vind ik toch wel een leuke prijs. Vorig jaar hadden we via priceline in Los Angeles het Westin Los Angeles Airport voor $ 61,00 en in San Diego het Loews Coronado Bay Resort voor € 96,00 inclusief taxen (weet niet meer hoeveel dollar het was). Nu probeer ik de rest van onze vakantie nog bij elkaar te Pricelinen of te Hotwiren. Het is gewoon een hobby geworden, haha ;)
:smile: volgende 3 nachten geboekt! Het zijn 3 nachten in Fort Lauderdale. Ik heb het "The Diplomat Golf Resort & Spa" geboekt via Priceline Bidding. We hebben het voor $ 62,00 per nacht geboekt, inclusief taxen is het omgerekend € 146,00 voor die 3 nachten :lol:. Mooi toch, hihi. En dat voor april 2010 :wink:, dus lang vooraf boeken lukt echt wel :lol: via Priceline. Nu op naar 3 nachten Miami, ben benieuwd voor hoeveel dat gaat lukken :roll:.
We hebben voor $ 80,00 per nacht (april 2010) het Mayfair Hotel and Spa in Coconut Grove. Het is wel lekker goedkoop, € 63,00 inclusief. De reviews zijn niet allemaal heel super. Maar dat is het risico natuurlijk. Kent iemand dit hotel misschien? Het schijnt wel heel goed te liggen, maar niet al te netjes te zijn. Och ja, we blijven optimistisch, de rest is in ieder geval goed, we mogen niet klagen met zo'n prijzen he? ;) Op naar Key West....:razz:!
Ik heb inmiddels onze laatste nacht in Orlando (1 mei 2010) ook geboekt via Priceline. Het is hetzelfde hotel geworden als dat wat we in onze eerste week in Orlando hebben: Hyatt Regency Grand Cypress. Ik heb er $ 76,00 voor betaald ex. taxen. Key West en Sarasota willen niet lukken via Priceline, ik ga eens andere mogelijkheden bekijken. Hotwire heeft (waarschijnlijk) Hyatt Key West Resort voor $ 179,00 per nacht. Niet echt goedkoop, maar met Priceline raak je wel verwend ;).
Naples was ook lastig via Priceline, dus dat heb heb ik rechtstreeks via het hotel Inn of Naples geboekt. Onder het kopje promotions vond ik de mogelijkheid een bedrag te noemen. Ik heb een bedrag gemaild ($ 70,00), kreeg een tegenbedrag ($ 89,00) voor een deluxe kamer i.p.v. de gewoonlijke $ 109,00 daarvoor. Dat vind ik ook nog wel een goed bedrag. Weet iemand nog een leuke optie voor Sarasota?
Ik heb mijn laatste 2 nachten voor onze vakantie geboekt, in Sarasota. Het is het Courtyard Marriot Sarasota geworden. Bij het 2e bod van $ 70,00 was het raak. Periode: 28 t/m 30 april. Niks bijzonders, maar wel goed , zeker voor die prijs :-D.
-
Je moet goed opletten in welk gebied je wilt zitten. Als je bijv. voor een 4* gaat dan kun je kijken of er gebieden zijn die geen 4* hebben en die gebruiken als free rebid zone. Er is een hele uitleg op het forum over priceline misschien handig om die eerst door te lezen. Het maakt het allemaal wat overzichtelijker.
-
In Naples verbleven wij ook in de Inn of Naples. Mooi complex met vriendelijk personeel. Deze hadden wij voor ook via Priceline gewonnen voor $ 54,- Dit was alleen wel voor een maandje terug.
Key West hadden we ook via Priceline geboekt (eigenlijk alles hebben via Priceline geboekt). Hierbij kregen we het Holiday Inn Key West. Wederom prima hotel. Hiervoor betaalde we $ 88,-
In Sarasota verbleven we in Courtyard By Marriott Sarasota/Bradenton. Gewonnen voor $ 48,-. Dit was ook wel een prima hotel. In deze hotels verbleven we maar één nacht en was hiervoor prima.
-
Ik zal ook mijn eerste priceline poging wagen maar zie een optie Purchase Trip Cancellation/Interruption Insurance staan.
Dit lijkt me voor alleen een hotelkamer toch niet echt nodig??
Of kun je zonder deze optie je reservering bij het hotel niet meer kosteloos annuleren?
-
Als je via priceline geboekt hebt, kan je idd niet meer annuleren. Dat is het hele idee achter priceline, je boekt op iets wat je nog niet weet wat het wordt. Als je geaccepteerd wordt, krijg je te horen welk hotel het is en wordt het bedrag gelijk van je credit card afgeboekt. Annuleren is er dan niet meer bij.
-
Dus zo:
First Name: Jan
Last name: Klaasen
Billing address: Schoolstraat 1
Zip: 12345
State: Delaware
City: Amsterdam THE NETHERLANDS
Phone: 020-123-4567
Het helpt inderdaad wat Knaapje zegd, even bij het begin beginnen.
Daar staat de uitleg.
Pascal
-
Ik had beloofd mijn Priceline resultaten even te melden.
Nu is het wel een beetje of-topic misschien maar het eerste deel van onze vakantie is new york, dus vandaar.
In het begin verscheidene dagen alleen maar afwijzingen gekregen, maar vanavond had ik beet.
Zo zie je maar dat je inderdaad best ruim van te voren iets kunt vinden bij priceline.
Voor $140,- per nacht zitten we in het 3,5* 'Millennium UN Plaza Hotel New York' met voor new york begrippen ruime kamers, en het hotel begint op de 28ste verdieping\\:D/
Ik heb geboden volgens het permutation principe, waarbij deze wijk mijn voorkeur had, dus we hebben geluk gehad (hoop ik).
-
Ik heb gisteren voor het eerste gebruik gemaakt van Priceline en zit voor $52,- per nacht in het Marriott bij Orlando airport van 15 t/m 17 maart.
-
Heyss
Ik heb voor de eerste keer priceline een uitgeprobeerd en moet zeggen top. Best stom dat ik het nu pas voor het eerst heb geprobeerd.
Ik heb het hotel Hyatt Regency Grand Cypress Resort gekregen voor de datums 18/03/2010 tot 20/03/2010 voor de prijs van $78. \\:D/
Lijkt me een super mooi hotel en zijn er erg blij mee!! :D
-
Net een 2* geboekt in Key West, het is het Travelodge Suites Key West geworden. Van 22/03 tot 24/03, voor 120$ per nacht aanvaard.
Prijs zonder bieden = 167$ !
Wij hebben ook al de Fairfield Inn & Suites, Naples geboekt voor 40 $ van 28-29 maart. Hoe viel dit bij jullie mee?
edit: blijkbaar ook in het Doubletree bij Universal :razz:
Misschien ook meteen onze andere winnende biedingen posten:
Key west Travelodge: 2* - 120$/nacht - 22-24 mrt
Orlando Doubletree Hotel At The Entrance To Universal: 3.5* - 45$/nacht 29 mrt - 2 april
Nog eentje met Hotwire: Florida City 2.5* Floridian Hotel - 73$ - 26-28 mrt
-
Wij zijn net terug van 3 weken Florida. We zijn gestart in Miami en via de route Daytona, Orlando, Tampa, Homestead, Keys weer via Miami teruggevlogen. Voor we vertrokken twijfelden we nogal: of op de bonnefooi of hotels vantevoren boeken? De eerste optie heeft als voordeel dat je heel flexibel bent in het reizen, maar we waren bang dat de kosten nogal uit de hand zouden lopen (februari valt binnen het hoogseizoen). Om de andere forumlezers wat te helpen, vertel ik jullie hier onze 'strategie', die ik trouwens iedereen aan kan raden!
Uiteindelijk hebben we voor vertrek toch besloten om op de bonnefooi te gaan. We hadden wel 3 overnachtingen vantevoren geboekt, namelijk de eerste nacht in Miami (we kwamen rond 23.00 aan in Miami en wilden dan zeker zijn van een plek zonder land te zoeken) en 2 nachten in Daytona (vanwege de Daytona 500 dat weekend was alles al ver vantevoren volgeboekt met schandalige prijzen tot gevolg). Hieronder onze route met bijbehorende overnachtingen en hoe we daaraan gekomen zijn, met daarna nog wat extra uitleg:
7 Feb: South Beach Hostel, Miami South Beach. $60 via Hostelworld.com
8 Feb: Courtyard By Marriott, West Palm Beach (3 sterren). $52 via Priceline.com
9 Feb: La Quinta Inn, Cocoa Beach (2.5 sterren). $80 upon arrival
10 Feb: Motel 6, Cocoa Beach. $56 upon arrival
11,12 Feb: Doubletree Hotel at the entrance of Universal, Orlando (3.5 sterren). $52 per nacht via Priceline.com
13,14 Feb: Royal Beach Motel, Daytona Beach (1.5 sterren). $169 via Booking.com
14,15 Feb: Fairfield Inn by Marriott, Tampa (2 sterren). $65 per nacht via Priceline.com
16 Feb: Fairfield Inn & Suites, Naples (2.5 sterren). $40 via Priceline.com
17,18 Feb: La Quinta Inn, Miami Cutler Ridge (2.5 sterren). $90 per nacht via Hotels.com
19 Feb: Hampton Inn, Key Largo (2.5 sterren). $100 via Priceline.com
20 Feb: Banana Bay Resort & Marina, Marathon (2.5 sterren). $109 via Key West Information Center
21 Feb: Azul Del Mar, Key West. $159 via Key West Information Center
22,23 Feb: Angelina’s Guesthouse, Key West. $129 Key West Information Center
24 Feb: Marriott, Miami Airport (3.5 sterren). $64 via Priceline.com
Zoals je ziet hebben wij een aantal keer in motels geslapen. Onze ervaring is dat de motels over het algemeen schoon zijn, maar oud en lelijk, deprimerend ingericht met weinig vriendelijk personeel, geen ontbijtmogelijkheden en direct aan de snelweg gelegen. De prijzen voor een nacht lagen tussen de $50 en $100 (afhankelijk van locatie) als je gewoon aan komt rijden en niets vantevoren boekt, maar ook via Expedia (of iets vergelijkbaars) betaal je deze prijzen.
Onze grootste fout was het motel in Daytona, wat een regelrecht drama was. We betaalden $169 per nacht, omdat al weken vantevoren de meeste locaties waren volgeboekt. Maar goed, we wilden erg graag naar de Daytona 500, dus toch maar dat bedrag betaald voor een motel. Daar aangekomen bleek dat een blunder. Om het lang verhaal kort te maken, het was smerig, oud en vervallen, zonder receptie of iets dergelijks. Wij vonden het zo zonde van onze vakantie, dat we de tweede nacht hebben overgeslagen en meteen na de Daytona 500 zijn doorgereden naar Tampa. Dus, wat je ook doet, boek nooit in het Royal Beach Motel (of Royal Beach Resort zoals langs de weg staat)! Zelfs de ‘normale’ prijs die je voor dit motel betaald (buiten Daytona-week en hoogseizoen, zo’n $30) vind ik zonde van het geld…
Een welkome verrassing voor ons was het succes van Priceline.com! We hebben vaak ter plekke een internetverbinding gezocht (gratis in hotel of bibliotheek, of in een internet café (waar er trouwens niet zoveel meer van zijn sinds WiFi)) en voor de volgende dag of dagen geboden op een overnachting. Zoals je in het overzicht ziet hebben we tussen de $40 en $100 betaald per nacht. De prijs ligt gelijk of lager dan wat je voor een hostel zou betalen, maar nu krijg je veel meer luxe voor je geld (de Marriott en Fairfields waren fantastisch). Het aantal sterren is soms wel misleidend, meer 2 sterren beviel ons soms meer dan 3 sterren. Je kunt via Priceline niet kiezen wat voor soort kamer je krijgt, maar daar hoef je je niet druk over te maken. Wij hebben bij elke boeking een 2 King-size bedden en niet-roken kamer gekregen (de meeste hotels hebben alleen maar niet-roken kamers).
Meestal lukte het bieden via priceline erg goed. Soms waren we te zuinig en lukte het niet, waarna we via de standaard hotelsites (Expedia of Hotels.com) hebben geboekt, of gewoon ter plekke bij een motel hebben aangeklopt. Ter vergelijking: voor een gemiddelde nacht in een Marriott (of iets vergelijkbaars) betaal je minimaal $100-$150 als je via Expedia boekt of ter plekke boekt. Wel lullig voor andere gasten die Priceline niet kennen; een Engelsman die we 's ochtends tijdens het ontbijt spraken had $129 betaald voor dezelfde kamer waar wij via Priceline $40 voor hadden betaald...
Op de Keys werden de prijzen duidelijk veel hoger. Tussen Marathon en Key West is het ons niet gelukt om iets te vinden via Priceline. Op zo'n korte termijn zit alles daar volgeboekt in de weekenden van het hoogseizoen. We wilden zaterdagmiddag ter plekke iets boeken voor Key West via het visitors center, maar na lang bellen bleek echt alles volgeboekt (hotels, motels, B&Bs, guesthouses), dus hebben we een nacht op Marathon doorgebracht. De volgende ochtend meteen weer naar het visitors center en iets geboekt dat vrij was gekomen. Uiteindelijk toch twee leuke locaties gevonden voor een redelijke prijs: Azul en Angelina's guesthouse (een omgebouwd bordeel ;-)).
Al met al hebben wij op deze manier een erg geslaagde reis gehad (behalve dat het weer niet veel verschilde met Nederland :x) en de overnachtingkosten goed weten te drukken. Je moet natuurlijk wel ter plekke de moeite willen doen om eens in de 1-2 dagen het internet op te duiken en een half uur tijd uit te trekken om een overnachting te boeken (aanrader: neem een laptopje mee als je kunt, overal gratis WiFI), en je moet wat flexibel zijn in de locaties waar je wilt overnachten (je komt niet altijd terecht aan Miami's Ocean Drive en aan het strand van West Palm Beach). Toch kan ik iedereen die deze flexibiliteit heeft onze aanpak zeker aanraden! Je komt soms in onverwacht leuke locaties en hotels terecht :D.
-
Wij hebben via priceline het hyatt in miami geboekt voor 48$ 29 mei voor een nacht en de volgende dag gaan we inschepen voor een cruise.
-
Room Cost (avg. per room, per night): $40.00 (USD) Number of Rooms: 1 Number of Nights: 2 Travel Insurance: $10.00 (USD) Room Subtotal: $90.00 (USD) Taxes and Fees: $18.64 (USD) Total Room Cost: $108.64 (USD)
Gisteren Chelsea hotel geboekt in Miami beach, low budget hotel.
Iemand ervaringen mee? En is onze prijs goed ofniet?
Citaat:
mattrob
SUPER ! Je hebt mijn reacties hier al eerder gezien, Gaylord Palms is echt een van de mooiste hotels in Orlando en omgeving :lol: ! En dit scheelt je denk ik wel de helft op de normale prijs !
Wat moet je aanduiden op priceline voor dit hotel?
Gewoon regio Orlando, 5* en minstens 90 dollar betalen?
-
Je kan niet kiezen welk hotel je hebt, je kan het beperken door de zone maar als daar meerdere hotels met hetzelfde aantal sterren in staat dan is het niet te voorkomen dat je een ander krijgt, dan is het een kwestie van geluk hebben.
En ik moet je wel waarschuwen dat het Hyatt Tampa Bay is niet zo makkelijk bereikbaar meer door veranderingen aan de wegen aldaar, afgelopen oktober stond er ook geen bewegwijzering naar het hotel en was het op geluk naar het hotel rijden het laatste stuk, want ik zag het wel liggen maar ja, dan er nog komen.
Het is wel een goed verzorgd hotel met eigen parkeergarage, ligt dicht bij het vliegveld maar daar hadden wij weinig hinder van.
-
Het is in principe niet mogelijk om het zeker te boeken maar het Hyatt is wel de goedkoopste van de 4 sterren. Ik denk dat je niet verkeerd kunt zitten met de andere 4 sterren maar zeker is dus niets.
-
Heeft iemand een idee welke hotels momenteel veel gewonnen worden bij priceline in Orlando Lake Buena Vista.
En natuurlijk ook voor welke prijs het ongeveer gewonnen wordt.
greetz,
Pascal
-
Je gaat in dat forum naar de Orlando/Walt Disney World pagina.
Op die pagina vind je van diverse mensen hun biedingen, de geboden prijs en het gebied (binnen Orlando) waarop ze geboden hebben.
Dus als je voor je zelf een gebied binnen Orlando voor ogen hebt kun je via die website zien welke hotels je op het moment kunt verwachten.
Het is natuurlijk niet een totaalbeeld van priceline maar geeft best wel een aardige indicatie.
Verder staat er bovenaan de berichtenlijst een bericht 'ORLANDO HOTEL LIST' hier staan veel hotels die je via priceline kunt verwachten. Al is deze lijst ook vast niet helemaal compleet.
-
@pascalbrouwers;
Je moet je wel realiseren, dat de betekenis van de gewonnen prijzen relatief is.
Een hotel zal als zijn bezetting laag is eerder een lagere prijs accepteren, dan bij een hogere.
De prijs is dus o.a. afhankelijk van seizoen, dag van de week, bezetting van hotel, op handen zijnde conventies, heeft het hotel een grote weddingparty? e.d.
Zo zijn bijv. in Washington Dc hotels in het weekend zomaar de helft goedkoper dan doordeweeks. Als er dan ook nog niets bijzonders is gaat de prijs naar tot wel 1/4. Ligt de luchthaven plat dan moet je je creditcard verhogen.
Knaapje
-
Renaissance Fort Lauderdale Plantation gewonnen
31/5 t/m 2/6 voor totaal $176.48 (USD) incl. tax
Vlakbij de sawgras mill mall
Nu nog iets aan het strand bij Miami.
Na het hotel in FLL ook het hotel aan het strand gewonnen aan miami beach en het is het Renaissance Eden Roc Miami Beach
prijs 351,45 voor 3 nachten incl tax
Nu nog alleen een hotel voor 3 nachten in NYC helaas wil dit niet zo vlotten via priceline maar ik heb nog even
-
ik heb zojuist ook het Renaissance Eden Roc Miami gewonnen!
na een aantal pogingen heb ik uiteindelijk 115 dollar geboden en de prijs werd geaccepteerd.
Totale prijs incl tax voor 2 nachten is $271
Wij gaan overigens pas in augustus
-
Ik denk toch dat ik iets fout doe.
wanneer weet ik of ik mijn bidding gewonnen heb. Ik heb alles ingevuld maar nog niet op buy my hotel now, durf namelijk niet op het knopje te drukken.
ik dacht stom misschien dat ik na het invullen van mijn gegevens al een naam van het hotel zou zien staan. Als ik klik op by my hotel now krijg ik dan wel te zien welk hotel ik gewonnen heb en kan ik daarna klikken op accepteren? Ik heb de handleiding erbij maar dat stukje is mijn nog niet helemaal duidelijk.
edit: He,he, gewonnen voor 112 dollar per nacht. in augustus
-
Het is altijd de gok welk hotel je krijgt maar je kan dmv van diverse sites al wel zien welke hotels je mogelijk kan winnen.
En in het begin is het even eng om zo blindelings te bieden maar als je het een paar keer hebt gedaan doe je het zonder moeite.
En ja, het gebeurt wel eens dat je niet het hotel hebt welke je zou willen hebben en daar moet je je dan bij neer leggen. Ik bied dan ook in bepaalde zones voor 1 nacht ipv alle nachten die ik zou willen hebben en kan zo zien welk hotel ik als eerste win, vaak kan je dan ook nog simpel via je bevestiging van priceline je verblijf verlengen en anders doe je morgen een zelfde bod voor de andere nachten.
Mocht je voorkeur hebben voor een 2x double bed of 1 kingsize bed dan mail je gewoon het hotel met dat verzoek. Over het algemeen wordt je verzoek gewoon ingewilligd.
-
Citaat:
Teleton
tsja.....:-&. Maar nu ben ook ik wel benieuwd naar het hotel dat uit de bus is gekomen.
Het Renaissance Eden Roc Miami, me very happy\\:D/
Alleen snap ik niet echt wat het hotel nou hiermee bedoeld.
· Valet parking, fee: 30 USD daily Dit snap ik wel
· Valet only USD 17 day rate- dit snap ik niet#-o
USD 30 overnight-USD 40 oversized/Taxes applicable/Rates subject to change for special events