In het weekend is er vaak geen chat mogelijkheid is wel jammer
Maar als de mogelijkheid er is dan staat hij onderaan de pagina net voordat je wil boeken
Dus als je je aankoop moet bevestigen
Afdrukvoorbeeld
In het weekend is er vaak geen chat mogelijkheid is wel jammer
Maar als de mogelijkheid er is dan staat hij onderaan de pagina net voordat je wil boeken
Dus als je je aankoop moet bevestigen
@mhagman: ik hoor graag van je, bedankt!
Esther, Bevestiging ontvangen per mail en de boeking is een feit, fietshuur New York is gelukt met billingadres in Nederland, het is wat omslachtig maar het werkt wel :)
gr Mariska
Vandaag gegevens verzonden naar Groupon, was bijna onmiddellijk geregeld. Bedankt Mariska!
Hallo,
ik vond een leuke deal op GROUPON.com voor de hop on hop off bus + boat tour op de GROUPON.com site ($ 59 voor 2 personen). Helaas lijkt het niet mogelijk om deze tickets te reserveren omdat je een adres in de States of Canada moet opgeven.
Heeft iemand ervaring hiermee? Of tips? Of andere sites waar je leuke (betaalbare) trips kunt reserveren?
Dank u wel!
Groeten, Carine - België
Hallo Carine, kijk even bij de topic Groupon USA, in Florida algemeen. Daar kun je vinden hoe je toch een Groupon aan kunt schaffen, afgelopen week zelf nog gedaan. Succes, groetjes Esther
Ik ben een beetje huiverig om zomaar free programmaatje op mijn PC te zetten. Weet iemand hoe safe deze site is
Don't do it.
Heb 't zelf wel gedaan. Kon niet meer op internet. Had nog wel verbinding, maar geen enkele browser kon op het web komen. Bij drie computerzaken geweest, niemand wist een betere oplossing dan compleet opnieuw installeren. Dat is het dus geworden............... Wat een drama!
A3
Wat een gedoe A3. Fijn dat je jouw ervaring hier geeft.
Wij zitten nu in Florida, en dan is groupon kopen geen probleem. Dan doen we het toch zo!
Helaas ik probeer vandaag een hotel te boeken in Washington maar dat lukt dus niet via de mail, na telefonisch contact krijg ik te horen dat dit voor dit soort bedragen alleen te doen is vanuit Amerika zelf :( Nu maar hopen dat volgende week als wij in NY aankomen die actie voor Washington nog beschikbaar is
Ook met een vpn...Zoals tunnelbear
dat heb ik nog niet geprobeerd wel met programma's als hide ip, mask ip maar daar krijg ik zoveel last van op mijn laptop, dat ik dat er weer heel snel heb afgehaald.
Momenteel is hotel al niet meer beschikbaar voor de data dat wij willen maar ga je tip van vpn tunnelbear nog proberen, bedankt
Hè jammer dat het hotel niet meer beschikbaar is.
Tunnelbear is een app, en die gebruik ik op mijn mobiele devices.
Super makkelijk om de amerikaanse app's te downloaden, die je anders pas in de usa kan downloaden.
Wel ff 1 tip mocht hij een app niet willen downloaden uit de playstore, ga dan naar instellingen leeg je case en verwijder je gegevens van de playstore.
Succes.
Ik heb het toevallig afgelopen weekend weer eens geprobeerd, en helaas niet gelukt ook al was mijn IP afgeschermd. Even in de spreekwoordelijke pen gekropen met Groupon USA, uitgelegd dat het 2 jaar geleden geen probleem was om iets voor Florida te kopen. Ik kreeg als uitleg dat je niet met een CC kan betalen als hij buiten de USA of Canada is geregistreerd, dus met andere worden als je aan de andere kant van de oceaan woont dan heb je gewoon vette pech. Nu heb ik mijn korting toch wel gekregen nadat ik het bedrijf heb uitgelegd hoe het zat met de Groupon voorwaarden, maar toch leuk is anders.
Meestal als je gewoon reageert op de mail is het geen probleem. Als je via de chat reageert kunnen ze inderdaad moeilijk doen. Als je dan na een uurtje iemand anders aan de lijn krijgt wordt het meestal wel geregeld. Het moet helaas via een omweg maar het lukt nog steeds.
Idd en het werkt fantastisch moet ik zeggen
Ik heb vandaag gemaild naar groupon want de chat was niet online. Hopelijk krijg ik het ook nog geregeld. Hop on hop off bus in Miami. $ 45 voor 1 dag en bij groupon $ 25 voor 2 dagen.... duimen!
Update: Ik heb via email contact met Groupon gehad. Alle gegevens door gegeven en de kaartjes in de mailbox ontvangen! Dat is fijn!
Hebben jullie via groupon al een keer je accommodatie geboekt? en zo ja wat is je ervaring. Ik kom namelijk leuke aanbiedingen voor resorts en hotels maar ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Een vraagje, ik probeer ook iets te bestellen bij groupon.com en het lukt me niet. Heb het al geprobeerd met de gegevens door Michael66 in te vullen, ik heb al verschillende vpn's geprobeerd, via CC , via Paypal. Het lukt me niet (maar ik ben ook niet de enige heb ik al gelezen). Nu is mijn vraag wat jullie dan eigelijk tegen de klantendienst vertellen?
*UPDATE: net even op de chat gegaan en ze deden helemaal niet moeilijk, ze hebben gewoon de bestelling gemaakt. Gewoon even heel vriendelijk zijn en ze maken er geen probleem van. :up:
Ik heb de laatste tijd veel besteld via groupon en met paypal betaald zonder problemen
Met cc gaat bij ook niet of je moet via de chat het eea regelen , maar dat gaat ook wel eens fout is mijn ervaring
Met paypal is het enige nadeel dat de dollarkoers berekening niet goed is
Gisteren kreeg ik bv maar 1,025 voor een euro
Ik heb wel mijn cc gegevens moeten invoeren heb alleen bij zipcode en state een kissimmee zipcode ingevoert en florida als state in my account
En verder betaal ik met paypal
Enig puntje : met de app op mijn telefoon accepteerd hij een betaling met paypal ook niet dus alleen via mijn pc thuis
Hoe dat komt snap ik ook niet
Ik heb zojuist via Paypal zonder problemen weten te bestellen! Het kan dus wel gewoon!
Vallen er nog altijd deals te doen en blijft dat interessant en moet je dan veel op voorhand reserveren?
vorige week nog een groupon voor miami gekocht : jetboat-tour voor het gezin. Voor 4 personen $60 ipv $112 (weliswaar inclusief een bijkomende $10 korting met een "take10"-code).
Vanop mijn pc thuis de betaling geregeld met mastercard en bij het adres heb ik gewoon het adres van ons hotel ingevuld.
Direct nadien de vouchers via mail ontvangen.
Heeft iemand nog recente ervaring met het aankopen van een Amerikaanse Groupon? Ik zou wel graag voor onze vakantie wat leuke deals willen kopen, maar ben een beetje huiverig na de verhalen over problemen met de cc. Of is het beter om pas Groupons aan te schaffen als je al in Amerika bent. Zou dat makkelijker gaan?
In oktober '17 heb ik voor New York nog groupons gekocht (o.a. voor fietsverhuur in Central Park), dit zonder problemen. Ik download de vouchers altijd via de groupon account waar deze in komen te staan. Ik had er ook 1 van Dunkin Donuts, iedere keer als we daar iets kochten kregen we 5% van het totaalbedrag teruggestort op de CC en aangezien de Dunkin Donuts naast ons hotel zat, liep dat toch best op!
Deze week een paar keer geprobeerd een groupon te kopen. Steeds werd de aankoop geannuleerd bij betaling met Paypal. Bij betaling met cc lukte de aankoop helemaal niet. Jammer, vorig jaar lukte het nog wel.
Zou wel leuk zijn om de interessante Groupon Florida deals hier weer voorbij te zien komen. Tenminste, als je ze kan kopen natuurlijk ... Vorig jaar wel een paar gekocht, ben benieuwd !
Ja dat zou inderdaad leuk zijn, heb ook eerder Groupon tickets voor Florida gekocht. Zag vorige week Wild Florida voorbij komen, lijkt me een mooie deal.
Ik heb ook al meerdere malen via groupon gekocht. Dit was via een vpn verbinding anders lukte de betaling niet.
Maar ik heb gelezen dat dat nu niet meer hoeft. Zelf nog niet uitgeprobeerd.
We gaan in April/Mei dus binnenkort weer eens snuffelen.
Heb net wat gekocht bij groupon
Ging niet als ik met mijn cc betaalde maar met paypal ging meteen goed
Ik ben vooral ook benieuwd WAT iedereen koopt tegenwoordig ;-) ! Misschien zitten daar leuke tips bij voor iedereen hier op het forum !
Wij kopen ze meestal ter plekke, dat gaat altijd goed, nog nooit problemen gehad
Heb afgelopen week veel gekocht via groupon
Veelal restaurant vouchers met flinke kortingen
Zo heb ik verschillende voor 1 dollar die normaal tussen 20 en 25 dollar kosten
Waren toevallig de dollar dagen
Ook een paar gekocht toen er 10 dollar off dagen waren oa sugar factory 20 dollar voucher voor 12 -10 dollar dus voor 2 dollar kan ik 20 dollar besteden
Gewoon elke dag even kijken of er goeie deals zijn