Re: Vliegtickets voor oktober 2008
Ik ga de laatste 2 weken van oktober. 2 volwassen + 2 kids (10, 9)
€ 1080 + 4x €281 tax = €2204 (Delta)
Indien ik een dag eerder zou vertrekken (za 19 oktober) zou ik €400
meer kwijt zijn. Ik wilde absoluut met Delta vliegen en wel op za 19 of zo 20 okt.
Dit was de goedkoopste optie.
Wij vertrekken 3-10 en vliegen terug op 30-10 met 4 volwassen en betalen
bij Delta 1544,00 euro inkl. tax voor 4 tickets.
Amsterdam-Atlanta-Orlando
Orlando-Atlanta-Amsterdam
Ta2gerrit,
Ongeveer 15 januari rechtstreeks geboekt bij Delta, 2 dagen later waren ze al
60 euro per ticket duurder, dus ook deze keer weer geluk gehad, wij vliegen ook een
aantal malen per jaar die kant op en hebben al heel veel verschillende prijzen betaald
het lijkt soms inderdaad blijven trekken aan de "speelautomaat", helaas kunnen wij dit
jaar door ons werk pas weer in oktober, (maar zijn net terug) en voor die tickets
hebben wij 425,oo pp betaald ook rechtstreks bij Delta geboekt, mijn ervaring is wel
dat hoe vroeger je boekt hoe voordeliger je ticket vaak is.
Veel succes met boeken.
Groetjes Toos
Ik heb 15 januari geboekt voor oktober dit jaar en 386,00 pp betaald, maar ik ben begin januari teruggekomen en voor die ticket had ik 425,00 betaald september vorig jaar, sorry als het onduidelijk was.
Ik kan omdat ik bijna nooit aan een datum ben gebonden vaak kijken wanneer een ticket goedkoop is, en daar mijn datums op aanpassen, dat wordt voor jou denk ik
lastiger, want als ik het goed begrepen heb ben jij een echte Biker, die graag naar
alle Bike evenementen gaat en dan ben je dus wel aan bepaalde datum gebonden.
(Ja je ziet voor mij is Bike met een hoofdletter opgegroeid tussen de moteren in de
zaak van mijn ouders).
Grtjes Toos
Oké, da's dan duidelijk.
En inderdaad, wij gaan zo'n 2 tot 3 x per jaar, meestal rondom een Bike evenement.
Onze tickets zweven altijd rond de 400 euro (vaak Delta, soms United) dus ook niet verkeerd.
We zijn niet echt aan datums gebonden, maar wel aan de data van de evenementen :-)
Wij hebben voor 12-10 vertrek €408,- betaald bij United (cheaptickets) 330 dagen voor de datum. Was op dat moment ECHT de goedkoopste die we konden vinden.