Het is idd vreemd de combinatie van achtbanen en dierentuin. Wij zijn dat niet zo gewend, maar het is wel afwisselend.
Ook wij gaan de nieuwe 8baan graag uitproberen in Juli! :)
Afdrukvoorbeeld
Het is idd vreemd de combinatie van achtbanen en dierentuin. Wij zijn dat niet zo gewend, maar het is wel afwisselend.
Ook wij gaan de nieuwe 8baan graag uitproberen in Juli! :)
Vandaag, 31 mei, naar Busch Gardens geweest en natuuuurlijk de cheetah hunt getest. Direct toen het park om 9u30 openging gaan aanschuiven en na 80 minuten waren wij aan de beurt....
Nu moet ik eerlijk zijn, wat een tegenvaller!!!!:neutral:
Ik heb deze vakantie een heel deel rollercoasters gedaan, maar de cheetah hunt is maar 'zwakjes'. Geen enkele loop erin, maar 1 rol en voor de rest een beetje van links naar rechts. Ook de snelheid is bijna niet te voelen, net zoals de beloofde 4G...
Nee, geef mij dan maar Sheikra of in Universal Studios de rip ride rocket coaster....
Ik zal het komende week zelf eens gaan ervaren :-) Wij waren er afgelopen zondag en toen was de wachtrij om 7 uur 's avonds nog 2 uur, dus toen zijn we er niet ingegaan.
Hier een hele reeks foto's: http://www.themeparkreview.com/forum...42941#p1042941
Vanmiddag gezien op tv: RTL Travel programma op RTL4 met een item over de achtbanen van Busch gardens!
Op uitzending gemist te zien vanaf 13min15. (of natuurlijk het hele programma kijken:razz:, is tenslotte altijd interessant.)
Heb gelijk weer zin om te gaan\\:D/
Afgelopen zondag zijn Mara25 en ik in de cheeta hunt geweest en we vonden het toch best een gave achtbaan. Hij gaat niet super hard maar het is wel een andere baan dan alle standaard achtbanen en dat maakt hem wel erg leuk vonden wij.
De Sheikra ook nog even gedaan en ook die is de moeite waard.
En, omdat het zo warm weer was, alle waterbanen mee gepakt om even af te koelen!
Is het de aflevering uit 2007?
Als in deze: http://www.rtl.nl/components/reizen/....avi_plain.xml
Of een nieuwe? :)
***he was screaming like a baby*** blijft geniaal =D>
edit: SpaceAce heeft gelijk, het is zelfs uit 2006. Staat zelfs in de url :oops:
Volgens mij is hij zelfs al van 2006 :)
Maar inderdaad "screaming like a baby".. prachtig!
Ik dacht zelf idd al wel dat het een ouwetje zou zijn, gezien het tijdstip van uitzenden zo midden op de dag. Maar ik had hem nog niet eerder gezien, dus daar bofte ik weer mee.
Die gillende presentator, geweldig, maarre.......wie is het eigenlijk:oops::oops:?