Het bellen in een telefooncel met kaart werkt trouwens prima hoor.
Ik geloof dat de WalMart voordelige kaarten heeft.
Eric
Afdrukvoorbeeld
Eric
Staan er veel telefooncellen in Orlando? Waar kan ik ze zoal vinden?Citaat:
Eric
En als ik via zo'n kaart naar Nederland bel dan moet ik dus eerst 0031 draaien en dan het nummer?
Groetjes Marloes
Of je koopt SkypeOut tegoed. We hebben de laptop mee. Bellen we daar wel mee naar huis vanuit de hotels met Internet.
Heb de zoekfunctie gebruikt maar kon geen topics vinden die hierover gaan.
Wat kun je het beste doen, een gsm kopen daar en daar mee bellen of hier een gsm kopen of huren en bij wie kun je dat het beste doen???
Als je er hier 1tje koopt dan heb je wel een triband nodig. Verder moet je een beetje naar de tarieven kijken. Prepaid bellen/gebeld worden in de USA is erg duur. Abonnement is al wat goedkoper maar nog steeds niet echt goedkoop.
Je zou ook daar een SIM kaart kunnen kopen. Hier is al een keer over geschreven op het forum.
beter kan je gewoon een telefoonkaart kopen en daarmee bellen. wij nemen wel de gsm mee om af en toe eens via een sms teken van leven te geven.
Ik heb bij een vorige reis op Ebay een prepaid simkaart gekocht met 30$ belwaarde voor maar 6$ als ik me niet vergis. Als je de simkaart in je toestel stopt en de klantendienst belt kan je een telefoonnummer aanvragen in elke regio van de VS, waar je maar wilt.
De reden dat die simkaarten goedkoop aangeboden worden is dat er veel deals worden aangeboden door telefoonmaatschappijen waarbij je een toestel krijgt met een prepaid kaart. Vaak zijn de telefoons al meer waard dan de verkoopprijs van zo'n pakket. Daarom zijn er mensen die zoveel mogelijk van die pakketjes inkopen om daarna de telefoons door te verkopen. De simkaarten hebben ze er min of meer gratis bij.
In een folder las ik bij een aanbieding van een Voip telefoon, dat je met deze telefoon "overal ter wereld" kon bellen op je eigen vaste nummer en daarop ook altijd bereikbaar bent. Het enige wat je nodig hebt is het juiste internetabonnement en een internetaansluiting. De tarieven zouden wereldwijd slechts enkele centen per minuut zijn.
Dit lijkt mij heel aantrekkelijk als je voor langere tijd in een villa zit.
Je bent op je normale nummer bereikbaar en je kunt voor weinig naar Nederland bellen. Alleen niet naar je eigen huis denk ik:-(:sad:
Heeft iemand hier ervaring mee?
Knaapje