Hallo, gisteren papieren gekregen voor vertrek 26/8,weet er iemand als dat te halen is op de terugreis hebben we 55 min maar tijd tussen aankomst atlanta en vertrek naar brussel,zelfde terminal S ? bedankt lorre
Afdrukvoorbeeld
Hallo, gisteren papieren gekregen voor vertrek 26/8,weet er iemand als dat te halen is op de terugreis hebben we 55 min maar tijd tussen aankomst atlanta en vertrek naar brussel,zelfde terminal S ? bedankt lorre
Ik had 75 minuten en heb mijn aansluiting gemist. Als Delta op tijd is, dan haal je het wel. Maar mijn ervaring is dat Delta ook vaak niet op tijd is. Check maar vast wat een alternatief is vanaf Atlanta...
Als je geen vertraging hebt dan is 55 minuten ruim voldoende. Officieel houden luchtvaartmaatschappijen (voor de terugreis) 30 minuten aan om je aansluiting te kunnen halen. Je mag dus zelfs 25 minuten verliezen. Weet je trouwens zeker dat je op de S terminal aankomt? Volgens mij vertrekken alle international vluchten namelijk vanaf de E gate. Volgens mij bestaat de S terminal zelfs niet. Maar ik kan me vergissen. Ik ben al een tijdje niet meer op Hartsfield geweest.
Terminal S bestaat inderdaad niet, je hebt T, aan het stationsgebouw zelf, en A t/m E wat je via een treintje bereikt.
Bij aankomst/vertrek vanaf dezelfde pier is 15 minuten al voldoende (tenminste voor jou, de bagage is een ander verhaal), als je naar een andere pier moet mag je wel op een uur rekenen i.v.m. de security.
Eric
Volgens mij (maart nog geweest en moesten van A naar E) heb je met de security niets van doen als je tussen de concourses "reist". Security staat alleen bij de ingang van het treinstation, als je van buiten komt, dus
Ik heb even de site bezocht van Atlanta airport=grondplan,het zal wel T gates zijn,want daar staat er een T5,van delta,mn papieren zullen niet juist getypt zijn,denk ik ? s ipv 5.Ik ga toch nog eens informeren, wil niet voor verassingen staan ginder
Ik heb gezocht, maar kan het niet vinden: op schiphol moesten we 3 uur van te voren aanwezig zijn om in te checken. Is dat in Orlando ook zo? We vliegen om 14.30, betekent dat dan om 11.30 inchecken? En dan van te voren nog de auto inleveren, ik neem aan bij Alamo, maar ook dat staat niet echt duidelijk in de papieren.
Ik maak me niet al te druk, eerst nog een paar heerlijke dagen hier.
Ja ook in Orlando moet je 2-3 uur van te voren aanwezig zijn ivm de security checks en het inchecken je weet nooit hoe druk het is. En indien je de auto bij Alamo huurt zal je die nog eens daarvoor moeten inleveren, dit gaat meestal wel snel.
Maar zal uiteraard wel moeten gebeuren, ze kijken dan naar de kilometer stand en checken de auto even vlug op gebreken waarna je een afrekening krijgt.
En op Atlanta hoef je inderdaad geen koffers op te halen omdat deze doorgelabelt zijn tot in Amsterdam, dus daar hoef je je niet druk om te maken.
Veel plezier nog. ;-)
Ik vlieg volgend jaar zomer, naar orlando met Delta airlines en ik maak een stop op Ciccinnatti, ik heb ongeveer 1.5 uur overstaptijd en ik had de volgende vraagjes daarover:
- Hoe zit het met de bagage als je over moet stappen? Zowel heen als terug?
- Is 1.5 uur genoeg overstaptijd?
- En wat verdere informatie over de vlucht zelf?
Alvast bedankt.
Hoi Charissa,
Wij hebben twee keer met Delta gevlogen en het is ons erg goed bevallen! Prima vluchten gehad. We vlogen via Atlanta naar Orlando dus over Cincinnatti kan ik je helaas niets vertellen.
Over die anderhalf uur, wij hadden de eerste keer op de heenreis anderhalf uur om op Atlanta over te stappen. We waren als laatsten aan boord en hebben aardig moeten opschieten maar het is ons gelukt! Kan me niet voorstellen dat Cincinnatti een grotere airport heeft dan Atlanta aangezien Hartsfeld Jackson echt megagroot is! Als het ons gelukt is moet het bij jullie ook gaan lukken.
De bagage moet je even ophalen van de bagageband en daarna weer bij een volgende bagageband afgeven, dan zorgen zij dat je koffers weer aan boord komen van het juiste toestel. Als je Delta/Delta vliegt zal dit sowieso wel hetzelfde zijn, je bagage wordt dan op Schiphol alvast doorgelabeld. Het wijst zich allemaal redelijk vanzelf hoor en er zijn genoeg vriendelijke Amerikanen op de airport die je kunnen helpen. (In Atlanta wel althans)
Groetjes!