Touche Ton :mrgreen: ! Ik had er misschien nog bij moeten vermelden, dat ik dat er zelf ook voor over zou hebben :lol:
Afdrukvoorbeeld
Dat van die hotpots was ik ook al achtergekomen was te leuk om waar te zijn.:-(
Zet mijn dataroaming uit en voor de zekerheid ook maar mijn 3g ga eens in de itune schop kijken voor een goeie free wifi finder app.Hopenlijk zijn er genoeg free wifi spots daar in de buurt.
De amerikaanse sim kaart kan niet in de iphone ivm de sim lock.(ga ik vanuit)
mijn iphone is simlock vrij. dus dan zou het voor mij moeten kunnen werken.
mischien wel de moeite waard om te proberen.
Wij zijn in mei in Orlando geweest en we hebben beide een Iphone 3G. We konden bij Starbucks helaas niet internetten.
Bij navraag bleek dat dit komt omdat in Amerika de Iphone verbonden is aan een andere provider (kan even niet op de naam komen).
In ons appartement hadden we helaas geen wifi maar omdat de Starbucks voor de deur zat dachten we daar dagelijks even te kunnen internetten. Helaas dus :cry:
In de Florida Mall zijn we regelmatig bij de apple store geweest maar ook konden we op verschillende andere plekken (voornamelijk bars en eettentjes) signalen oppikken.
Jackie
waar kan ik zien waar ik gratis kan internetten via wifi?
Bij de ingang van de diverse eetgelegenheden enzo, en via google.
Het komt er toch opneer dat zogauw je een wachtwoord moet intypen het een betaalde wifi is en als ze geen wachtwoord vragen is het een gratis wifi .
Toch?
Want ga je via google zoeken betaal je ook weer voor de verbinding.
Ik heb tijdens ons verblijf in Florida het programmaatje "wifi radar" gebruikt op mijn smartphone (Windows Mobile, maar volgens mij ook beschikbaar voor Iphone en Nokia). Programmaatje zoekt wifi punten zelf op en kijkt of internetverbinding mogelijk is.
Kijk maar eens op http://www.makayama.com/pocketwifiradar.html. Ik hoop dat het geen reclame is, anders even googlen.
Daarnaast gebruik gemaakt van het programmaatje "Nodata" wat voorkomt dat je per ongeluk internetverbinding maakt zonder wifi (= erg duur).