Re: Reisorganisatie: Exit Reizen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
utah
Heb intussen ook effe gevraagd naar een upgarde van de auto ( Mustang Convertible) en vertrekken vanuit Brussel.
Brengt al een heel ander verhaal -> prijs schiet van 2.800€ naar 3.600 omhoog... (prijs voor 2 personen dus)
Vind dit prijsverschil toch wel veel.
Als je bij Exit-Reizen de weekhuurtarieven bekijkt dan kost een Economy 2-deurs 158,- (Gold). Een Convertible kost 334,- (Gold). Verschil van 176 euro per week. Jouw prijsverschil is 800 (ik neem aan dat je een week gaat). Lijkt er dus op dat je vliegtickets van brussel een stuk duurder zijn ((800 - 176)/2 = 312 pp duurder)
Dat vind ik persoonlijk ook een fors verschil! Vraag ze eens om een gespecificeerde offerte (weet dat ze daar vaak moeilijk om doen maar ze kunnen het wel)
Citaat:
Njit
Lijkt er dus op dat je vliegtickets van brussel een stuk duurder zijn ((800 - 176)/2 = 312 pp duurder)
Volgens de aanbieding op hun site maakt het voor Exit niet uit of je van Brussel of van Schiphol vertrekt:
Citaat:
Reis inclusief:
- Vluchten met een gerenommeerde lijndienstmaatschappij vanaf Amsterdam / Brussel naar Orlando
Wat ik zelf al een vreemde prijsstelling vind, maar dat terzijde.......
Wij vonden de autohuur wat duur bij hun, dus we hebben alleen de 'standaard' reis geboekt, en de auto's zelf geboekt bij usareisen.de
Wel een helivlucht boven Las Vegas geboekt bij exitreizen, en was perfect geregeld.
Vorig jaar (en dit jaar trouwens ook weer) hadden we een economy car geboekt. Op Tampa-Airport heb ik bij Alamo mijn charmes in de strijd gegooid en gevraagd of die aardige meneer een leuke typische Amerikaanse wagen voor ons had :D
Toen kwam hij met een leuke splinternieuwe Ford Mustang (geen cabrio!) en dat was dan 240 euro extra voor twee weken huur.
Oh ja en daar zat trouwens de huur van een Tom Tom bij in bedenk ik me net!! Dus netjes toch??
Ik denk dat je dus het beste gewoon economy kan boeken via Exit en dan zelf upgraden in Amerika!
Citaat:
Teleton
Volgens de aanbieding op hun site maakt het voor Exit niet uit of je van Brussel of van Schiphol vertrekt: Wat ik zelf al een vreemde prijsstelling vind, maar dat terzijde.......
Ton,
Staan er geen "vanaf" prijzen bij genoemd, dan zou de zin kunnen kloppen.
Knaapje
Intussen heb ik zelf al een en ander trachten samen te stellen:
Blijkt dat het prijsverschil dus vooral in het feit zit dat we :
1. Van Brussel vertrekken
2. Een afwijking vragen van de huurwagen.
Kan veel goedkoper indien we opteren voor 4 nachten Miami en 10 dagen Orlando. Of gaan kiezen voor goedkoper hotel in Miami en Orlando zelfde laten.
Hotel in Miami voor 6 nachten is 1690€ en Orlando 7 nachten is 947€ ( on site reserveren dus)
Dus komt het herberekend op Miami 281€ per nacht en Orlando 135€ per nacht.
Miami hotel is dus de boosdoener in het verhaal...
Zou weer opteren voor het Townhouse hotel in Miami waar we verleden keer verbleven.
Ik vraag een offerte aan met vertrek en aankomst vanuit Brussel, 4N Miami en 10 dagen Orlando + Mustang cabrio ( aangezien de A5C niet meekan :mrgreen:)
Ik hou jullie op de hoogte...
Citaat:
utah
Dus komt het herberekend op Miami 281€ per nacht en Orlando 135€ per nacht.
Wat hebben jullie voor een hotels uitgekozen joh? Voor de helft zit je al luxe in beide plaatsen.
Zeker in Orlando.
bij exit was ik ong. 60,- euro per nacht kwijt in orlando (clarion maingate) was een netjes hotel, niks mee .
zie anders bij de hotel ervaringen mijn posts daar staat ook het hotel in miami waar we zaten (ong. 100,- per nacht) was wel gelijk aan oceandrive, lincoln enz., dit hotel was aangedragen door exit nadat er een kleinigheidje was met het eerste hotel wat dat we hadden uitgezocht en achteraf was ik hier zelfs blijer mee denk ik.(eerste hotel was iets goedkoper maar dan zaten we op ong. 20 min. rijden van ocean drive, dus overl wat verder vanaf)
Heb dus een nieuwe offerte op maat gevraagd.
Citaat:
Dag Tamara,
Dank voor de retourinfo.
Zou volgende kunnen gewijzigd worden?
• 16-09 13 dagen een Standard SUV met het Gold-pakket is OK
• 16-09 10 overnachtingen in het ROSEN PLAZA in Orlando
• 26-09 3 overnachtingen in het TOWNHOUSE HOTEL in Miami
Beide hotels zijn ons heel goed bekend van vorige (werk)verblijven. Vandaar onze vraag van wijzigingen hotels.
Bijkomende vraag van deze offerte omdat we langer in Orlando willen blijven en de formule 6 overnachtingen in Miami te lang vinden.
Mvg Mario en Ingrid
Hebben dus de cabrio laten vallen en besloten langer in Orlando te blijven en af te sluiten met een kort bezoek in Miami. (cabrio rijden kunnen we hier nog altijd :-k)
Ook hotels zijn gedownsized van 4 naar respectievelijk 3 en 2 sterren.
Ben benieuwd naar de prijzen...
Citaat:
utah
Heb intussen ook effe gevraagd naar een upgarde van de auto ( Mustang Convertible) en vertrekken vanuit Brussel.
Wij hebben in 2009 een Mustang Convertible gehuurd en zouden die in Miami op de luchthaven ophalen, hebben toen 3 uur moeten wachten voordat de auto er was.
Ondertussen werd geprobeerd om diverse andere auto aan ons te slijten.
De auto slurpte benzine en het was in oktober nog zo warm dat we niet eens met het dak open konden rijden, dus dak naar beneden en airco aan.
Voor mij in het vervolg gewoon een kleine auto!