Ongeveer 80 euro per enkele reis en geldt uitsluitend voor de intercontinentale vlucht.
Echter, Continental heeft nog geen Economy plus stoelen.
Afdrukvoorbeeld
Ongeveer 80 euro per enkele reis en geldt uitsluitend voor de intercontinentale vlucht.
Echter, Continental heeft nog geen Economy plus stoelen.
Als je deze optie bij het inchecken of nu dan dan moet je met je cc betalen. Je kan ook wachten tot bij het inchecken op schiphol en dan moet je daar afrekenen.
Wil je zeker weten hoe het werkt dan kan je het beste ze even bellen.
Toen wij extra beenruimte wilde hebben, moesten we tussen de 109 en 139 dollar per stoel betalen. Op de vlucht van New York naar Orlando konden we ook extra beenruimte krijgen. We vliegen dan met een Boeing 757-200 (zie plaatje beneden).
http://i55.tinypic.com/14lixw6.png
Op de reis van Orlando terug naar New York kon dat dus weer niet. Hier vliegen we met een Airbus 320
Wij hebben hetzelfde, bij inchecken krijg je je stoelnummer.
Je moet je er ook niet op verkijken hoor, hoorde pas van iemand die al wel stoelnummers had, maar bij het inchecken waren die al vergeven.
m.a.w. je hebt er geen recht op.
Gewoon ruim op tijd zijn bij het inchecken en dan komt het wel goed
Als je bij je reisorganisatie je United/Continental confirmation nummer opvraagd kun je hiermee op united.com voor alle vluchten je stoelen controleren en reserveren.
Als wij een vlucht boeken bij United boeken geven wij altijd meteen aan welke stoelen wij willen hebben. Wij hebben nog nooit meegemaakt dat dit niet gehonoreerd werd.
Wat je daarna wel moet doen is regelmatig deze seating controleren, want door een plane change(wat regelmatig gebeurt) kun je ineens ergens anders zitten. Voordeel is dat je dit meteen weer kunt wijzigen naar een stoel naar jouw keuze.
Sjon, Bianca en Romy
Dat dacht ik ook. Toch lukte het niet met en de Continental reserveringsnummer en ook niet met de United reserveringsnummer.
Totdat ik laatst ineens inlogde op continental, en ik ineens 2 vluchten terug zag. Bij de ene kon ik weer niet een stoel uitzoeken en bij de 2e ineens wel. We hebben toch extra beenruimte gekocht voor de terugreis. Extra ruimte als je wilt slapen is altijd wel een pre. Zeker met 2 gasten van 1.95m.
Toevallig net in mijn vlucht gekeken voor over 5 weken, daar is het heen Continental en terug United, beide met eigen nummer. En bij mij lukt het dus wel. Als het bij jou niet lukt, zou ik Continental in de USA bellen, supergoede klantenservice ;)
Dat is waar, maar volgens mij is die kans wel heel klein hoor ! Ik heb het in al die jaren (en ik zit redelijk wat in het vliegtuig) nog nooit meegemaakt. Overigens maakt het dan niet uit om vroeg op het vliegveld te zijn, ze kunnen altijd je stoel nog aanpassen 8-[
Ik leg ze dus altijd zo ver mogelijk van te voren vast, kans op wijzigingen is volgens mij extreem klein.
Ook hier gewoon met United/Continental combinatie gewoon alles aan kunnen passen via United.com. Wel geboekt bij United (via american vacations omdat die nog weer iets goedkoper waren dan direct).
Tevens zie ik bij de reservering gegevens op de site ook het Continental nummer staan. Dus misschien is dit ook zo bij Continental?