Wat zou het die Amerikanen interesseren wat de Japanners (Nintendo) en Chinzen (R4) met elkaar uithalen?
Afdrukvoorbeeld
Wat zou het die Amerikanen interesseren wat de Japanners (Nintendo) en Chinzen (R4) met elkaar uithalen?
Het is bij wet illegaal, dus het zal ze zeker wel interesseren. Of zou het ze ook niet interesseren als je met een FN (Belgie) wapen rondloopt op de luchthaven? :)
Alleen het kost denk ik teveel tijd om alles te controleren en er zijn belangrijkere dingen waar ze op moeten letten dan een paar bitjes op een kaartje.
op EBAY staan adapters voor de dsi
als je zoekt op wereldwijd, kom je vanzelf` home` en` car` adapters tegen uit/voor de usa
voor $ 11,- heb je er al 1 incl. de verzendkosten
scheelt je toch op je vakantie een `zoektocht`om een adapter te kopen..
Ik ga het in iedergeval op deze manier doen, lekker makkelijk als je in je hotel komt kan hij na een lange reis direct aan de lader
Op de site www.focalprice.com zijn adapters voor de ds lite te koop voor 100-250 volt.
Er is zowel een Europese voor rond de 3 dollar als een Amerikaanse voor iets meer dan 4 dollar.
De verzendkosten zijn gratis en het is betrouwbaar, wij hebben al eens iets besteld op deze site.
Het duurt ongeveer twee weken voordat je bestelling aankomt.
Verder zijn er nog heel veel andere leuke dingen te vinden op de site voor weinig geld.
De adapters welke bij de DS(i) geleverd worden zijn zowel 110 als 230 Volt. Alleen een verloopje nodig dus. Heb in NL wel eens een vervangende adapter gekocht vanwege een kabelbreukje, die was enkel 230V. Maar geen paniek: voor zo'n $ 6/ 7 koop je een adapter (bv bij GameStop, zit bij de SuperTarget/ Jo-Ann Stores, langs de 192). Succes!
Heb vandaag een Nintendo DSI ontvangen die een collega vanuit de VS had meegebracht. Ik heb een verloopstuk US--> EU (Belgie, in mijn geval) maar de DSI laadt NIET op, geen enkele LED actief. De lader zegt "Input: AC 110V 60Hz 7W" - en er wordt dus niets vermeldt over 230V... Voorlopig dus maar opladen met de (gelukkig) bijgekochte 12V adapter in de auto. Iemand hier nog ervaring mee? Ik neem aan dat dit niet/nooit zal werken, dus enige tips waar ik best een 230V adapter kan kopen tegen een zachte prijs?
google op "omvormer" voor jouw vermogen(7W) zijn ze al te koop voor € 7,95 of minder
bv hier
http://www.djelectronics.nl/electro-...age=2&sort=20a
lees alles over omvormers voor oa amerikaanse apparaten
http://www.omvormer.co.uk/
Wij hebben in juli ook een DSi in Florida gekocht. Hebben toen we terug kwamen bij Dixons een universele lader gekocht waarmee zowel de DS als de DSi op te laden zijn. Lader was voor nog geen 10 euro te koop.
Hallo, in februari gaan we naar Florida en mijn dochter wil graag een Nintendo DSI kopen, maar nu vraag ik mij af hoe dit zit met de stekker. Kun je hier ook een europese stekker aanhangen? Wie heeft hier ervaringen en/of antwoord op.
Groetjes,
Minnie
Hallo Minnie,
Ja, deze kun je hier gebruiken. Zorg wel voor een europese stekker.
Ik haal vaker electronica uit de USA of zelfs China, nooit problemen mee gehad.
Grtz