Re: Laptop kopen in Orlando. Waar?
De juiste benaming voor dit soort winkels is 'Tourist Traps'. Je vind ze vooral op de International Drive en de 192. Schreeuwerige borden buiten met hoe goedkoop ze wel niet zijn. En inderdaad, nergens een prijs op. Betaal iig nooit de prijs die ze als eerste noemen. Afdingen is hier gewoon verplicht.
Re: Laptop kopen in Orlando. Waar?
Circuit City nog 7 dagen open? Dat is jammer, had gehoopt op uiterlijk eind maart wat in eerste instantie ook de bedoeling was... zit pas over 2 weken in Amerika en dan zijn de deuren dus echt dicht? Helaas pindakaas, maar het beste is vast toch al weg :)
Re: Electronica kopen in Florida
Je kan in de USA enkel een iPhone kopen met abonnement (AT&T). Maar ik zou even afwachten wat de tweedehands markt gaat doen na de introductie van de 3GS. Ik verwacht dat de 3G massaal te koop wordt aangeboden. Als je niet perse de nieuwe wilt dan kun je die waarschijnlijk goedkoop simlock vrij kopen in Belgie (1 van de weinige Europese landen die de iPhone Simlockvrij aanbied).
Zijn er mensen die een iphone of een andere smartphone in de states gekocht hebben?
Simlock-vrije iphones die je koopt in de USA moet je mee uitkijken. In de USA worden ze ALTIJD met een simlock verkocht (in tegenstelling tot bijvoorbeeld belgie of italie). Ze zullen dan ook software-matig geunlocked zijn. Met een update van je firmware moet je dan maar hopen dat je nog steeds kunt bellen...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Njit
Met een update van je firmware moet je dan maar hopen dat je nog steeds kunt bellen...
Ga ermaar vanuit dat je dat niet zult lukken :-\"
En ik weet er alles van.
P
Ik heb mijn iphone3g vorig jaar juli in de vs gekocht, om die in nederland werkend te krijgen heb ik een paar maanden moeten zeulen met simadapters totdat de yellowsn0w unlock uitkwam