Re: Vliegen met British Airways / BA
Hadden wij ook gedaan. Op de Ipad stoelen vastgelegd en dus geen printmogelijkheid, maar bij het afgeven van de koffers de boardingpassen gekregen, heel snel. Ook wij waren erg tevreden over Britisch airways. Service goed, ook speciale assistentie aangevraagd ivm de rolstoel van mijn zoon. Bij aankomst in Amsterdam stond zijn eigen rolstoel al klaar vlak na het uitstappen.Overal met zo`n karretje netjes naar toe gebracht, vriendelijk personeel, geen vertraging. Ook het schermpje met films ed in de stoel voor je was erg prettig. Ook pas binnen 24 uur gratis de stoelen gekozen, met nog redelijk wat keuze over. Helaas zijn de vluchten voor volgend jaar juli al behoorlijk aan de prijs.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Lannie
Als je online ingecheckt bent, kun je de boardingpassen vragen/afhalen bij de balie waar je je koffers inlevert!
Zondag jl. inderdaad de boarding passes geprint gekregen bij een (uiterst vriendelijke) medewerker van BA bij de 'drop off balie'.
Peter.
heeft iemand van jullie bij BA weleens business class gevlogen?
Wij gaan dat voor t eerst doen en ik ben zo benieuwd hoe het is en of inderdaad de stoelen omgetoverd kunnen worden in een volledig vlak bed zodat ook ik, moeilijke slaper, lekker kan tukken.
Graag van jullie dan wat berichtjes wat we er van kunnen verwachten.
Bedankt vast
Christina
Ik heb zelf nooit Business Class (bij BA Club World genoemd) gevlogen met BA, maar wel de 'plus' seats genomen. Dit is tussen firts en business in en die stoelen kunnen inderdaad plat.
In first heb je de stoelen schuin naast elkaar voor volledige privacy en in business en je tussen twee stoelen een verstelbaar scherm, zodat je je kunt afscheiden van de buren.
Kijk ook maar eens op seatguru bij B747 52 buss. Dit is de configuratie waarmee ik naar MIA ben gevlogen.
Volgens mij vliegen ze vanaf Gatwick naar MCO met een ander type vliegtuig, maar dan kun je op seatguru de verschillen bekijken m.b.t. Club World en First.
Dank je wel voor je reactie.
Wij vliegen zoals het er nu voor staat met een Boeing 747 400.
Van Amsterdam naar Londen en van Londen naar Miami.
Maar ik begrijp dus dat de plus seats nog beter zijn dan de business class stoelen.
Die kosten denk ik dan nog meer en ik vond dit al zoveel geld.
Ik heb een keer business class gevlogen naar Dubai met de KLM maar daar hang je met je benen heel erg schuin naar beneden en heb je steeds het gevoel dat je naar beneden gaat glijden.
En ook dat was duur dus vandaar dat we nu hebben gezocht naar betere stoelen.
Ik vind dat je best wat praatjes mag hebben voor die dure tickets en dat het dus ook goed moet zijn.
Het verschil is namelijk heel erg groot t.o.v. economy class.
Dan heb je inderdaad de B747 52 buss.
Nee, sorry een beetje verkeerd geformuleerd. De Plus stoelen is de categorie boven economy en onder Club World en First en hebben alleen meer beenruimte en kunnen verder naar achteren, deze kunnen niet plat. Alleen Club World en First. Waarschijnlijk hebben jullie Club World stoelen en deze kunnen getransformeerd worden tot bedjes
Kijk anders even naar deze site:
http://www.britishairways.com/travel...?link=main_nav
Hier staan de verschillende klassen beschreven.
ja ik had het gezien.
Bedankt voor je reactie.
We gaan het meemaken in november en dan laat ik wel even weten of de stoelen echt zijn zoals ik hoop dat ze zijn.
Groeten
Bikkiebeer:-D
zijn recent heen en terug naar florida met BA gevlogen. was allemaal prima. Vond het alleen heel warm in het vliegtuig in tegenstelling tot wat ik gewend ben in vliegtuigen. Misschien iets om rekening mee te houden als je met hen vliegt
Re: Inchecken: Online of aan de balie
Wij vliegen met BA eerst naar Londen en daarna overstappen, ook BA, naar Ft Lauderdale.
Moeten we dan toch 3 uur van te voren op Schiphol zijn want we vliegen namelijk eerst gewoon naar Londen. We vliegen om 7.30 uur en ik vroeg het aan BA en die zegt dat we om 04.45 uur op Schiphol moeten zijn maar dat lijkt me toch wel erg vroeg.
Re: Inchecken: Online of aan de balie
Als BA aangeeft dat je 3 uur van tevoren aanwezig moet zijn dan zou ik dat advies opvolgen.