Re: Hotel gezocht: Key West
Banana Bay Resort & Marina !!!
Wij hebben hier in maart 3 dagen gezeten en we vonden het SUPER!!!
Onze kamer had uitzicht op het zwembad & hot tub en op de zee!
Verder zijn de kamers ruim, met mooi hemelbed en is alles schoon. Bij het hotel kun je tevens bootjes huren voor een dolfijnsafari en toen we bij die bootjes gingen kijken zwom daar een reusachtige Manatee!
Personeel vriendelijk, ontbijt goed en wat uitgebreider dan alleen bagels met jam... Kortom een aanrader!!!
Heeft iemand al verbleven in het nieuwe hotel Silver Palms Inn op Key West?
Ik vind er hier op het forum nog niets over terug (ofwel niet goed gezocht, hen nog niet zoveel ervaring met het forum).
Ziet er wel mooi uit en dicht tegen het centrum!
Wij verblijven maar 1 nachtje op de Keys en de meeste B&B kan je pas boeken vanaf 2 nachten.
Dus vandaar op zoek gegaan naar een hotel...
$189 voor 1 nacht
groetjes
Ziet er goed uit, ook de beoordelingen op tripadvisor zijn zeker niet slecht.
Heb je gezien, dat je, als je ANWB lid bent, 10% korting kan krijgen?
Knaapje
Vorig jaar (mei 2010) waren ze nog volop aan dit gebouw aan het werkt. Ik wist niet dat het een hotel zou worden. Ik ken het dus niet, maar qua locatie ligt het goed t.o.v. het centrum en Duval Beach. Wij zitten altijd in het Paradise Inn. Zit net om de hoek op Simonton Street.
Wij verblijven deze zomer 1 nacht op Key West. Wij hebben geboekt bij B & B Avalon http://www.avalonbnb.com/.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Minneke
Ik heb eens de test gedaan via de website van Avalon:
1 nacht in de week is geen probleem, maar 1 nacht van vrijdag op zaterdag kan niet gereserveerd worden, in het weekend is het minimum 2 nachten...
Bij ons wordt het dus een hotelletje ipv een B&B.
Net terug van Florida, het Silver palms inn is zeker een aanrader!!!
Op wandelafstand van Duval street en zeeeer ruime, moderne en propere kamers!
Voldoende parking beschikbaar, we zijn zelfs nadat we zijn uitgecheckt nog de hele dag blijven staan.
Alles is er: haardroger, safe, koelkast, bergruimte, grote spiegel, terras, lift, mooi zwembad en ligzetels.
Ontbijt was niet super, maar voldoende.