Aankomst 's avonds op de luchthaven
We komen deze zomer om half 10 aan op de luchthaven van Miami.
Als we dan nog onze bagage ophalen e.d., huurauto ophalen (daarvoor moeten we nog eens buiten aan de luchthaven wachten op een busje dacht ik?), wordt het dus vrij laat vooraleer we effectief naar ons hotel in Miami beach kunnen rijden, hotel zoeken, parking zoeken,...
Ik maak me een beetje zorgen door de horrorverhalen i.v.m. Miami 's avonds...
Is het wat veilig aan de luchthaven buiten 's avonds? En aan de garages van onze huurauto (Hertz)?
Hebben jullie nog tips i.v.m. parkeergelegenheid in de buurt van ons hotel (Ocean Five hotel) enz?
Re: aankomst 's avonds op de luchthaven
Ik zou me niet al te durk maken, op de luchthaven is alles goed geregeld en na de immigrations wordt je mooi met een busje naar je huurauto gebracht. Vervolgens is het nietmoeilijk om de weg naar miami Beach te vinden ( is wel lang geleden voor me, maar is heel duidelijk voor zover ik me herinner).
Wellicht dat er iemand is die wat up to date parkeertips voor je heeft. Kun je bij je hotel niet parkeren?
Maak je niet te druk om onveiligheid, dat is het in Brussel, Amsterdam en Aalst ook als je in de verkeerde buurt komt op het verkeerde tijdstip en je de verkeerde mensen aanspreekt en dan ook nog eens heel veel pech hebt :D
Re: Aankomst 's avonds op de luchthaven
huur gewoon een gps . Ik denk dat dit misschien het veiligste is en wat erg belangrijk is dat je je niet druk moet maken om de weg te vinden en al de stress die ermee gepaard gaat .
Hoi,
Je kan er ook voor kiezen om de huurauto de volgende dag te halen. Van af de luchthaven van Miami rijd er een super shuttel bus naar div. hotels. Wij hebben voor de terug reis naar het vliegveld de kaartjes voor de super shuttel bus bij de touroperator geboekt. (Wij komen na een stedentrip in NY in de middag aan op Miami en halen de huurauto op. Wij hebben de laatste 3 nachten in Miami de huurauto niet meer nodig)
Of nog sneller neem de taxi vanaf de vliegveld.
Het voordeel is dat je niet hoeft te zoeken naar het hotel en parkeerplaats voor de huurauto.
Groetjes,
Susie One
Niet bang worden van de verhalen. Gewoon inderdaad navigatie nemen en als je begint met rijden gaan de deuren toch op slot.... dat had Jaap van Zweden ook jaren terug eigenlijk nodig :)
Ik heb me geen seconde onveilig gevoeld.
Je kan ook je hotel op voorhand mailen met de vraag om een valet parking vrij te houden op de dag van aankomst.
Als je je 's avonds in Aalst op de hopmarkt durft te begeven kan Miami geen probleem zijn.... 8-[
Tips gevraagd voor Miami (huwelijksreis)
hallo ik ben net nieuw op deze site en ga in Juli voor het eerst naar Miami in florida.
Wie kan mij helpen met de dingen die je daar het beste kan doen?
Ik hoop op wat reacties want het gaat namelijk om onze huwelijksreis en die wil ik echt onvergetelijk maken!
Groetjes van Wilma Kliemesch_Kooij
Re: Vliegtickets- en hoteltips gevraagd
Hallo, ik heb via www.expedia.com geboekt. veruit het goedkoopste met alle sites. Betaal hier in Dollars. De site is weer anders dan de site www.expedia.nl waar de dollarprijzen worden neergezet in Euro's waardoor deze site veel duurder is. Verder kun je kijken naar www.orbitz.com . Is ook een goede site maar ietsjes duurder van expedia.com.
Alles scheelde honderden euro's met bijv reisbureaus als D-Reizen; ik heb ze namelijk vergeleken.
Sucess!!!!!
Re: Een paar vragen over Miami
Wij hebben niet zo veel gemerkt van crimineel gedrag. Wij zaten aan miami beach, collins avenue. Voor sommige buurten wordt je wel gewaarschuwd die zijn zelfs overdags onveilig. De mensen die wij in miami zagen rond lopen waren allen erg vriendelijk