Re: welke dag is het druk/rustig
Ok,
Nouja ik werd in ieder geval voor gewaarschuwd door een boel mensen en in de travelplanner staat daar ook het één en ander over in.
Hoewel de orkanen wel kunnen meevallen, groeien de stormen in het binnenland schijnbaar wel uit tot op tornado-niveau, waar je een paar dagen last van kan hebben. Wij hebben het zelf eens meegemaakt in Canada, en daar werd ik alles behalve blij van... dus dat ga ik liever uit de weg.
Als ik er maar een week zit, zou ik het risico niet willen lopen....maar dat is ieder voor zich natuurlijk!!
Re: Bezoek pretparken eind december
Enig idee hoe het de week voor kerst is emt de drukte, dus zegmaar vanaf 17 december???
Ik hoor het graag, want dan ga ik mijn reis omdraaien en dus eerst naar Orlanda en daarna naar Miami.
Groetjes Soeza
Iest minder druk dan de week met kerstmis, maar druk is het zeker, want ok dan is het al kerst in Disney. Maar ondanks dat heb ik er een heerlijke tijd gehad toen. Is een hele speciale sfeer die het park dan heeft. moet je zeker een keer meegemaakt hebben
Ja dat vind ik ook,de kerstsfeer geeft iets heel speciaal en ok het is dan wel drukken dus het is net wat je wil!En ik zou zeker voor Magic kind=gdom gaan,moet je gewoon een keer gedaan hebben! Maar verder is het allemaal heel persoonlijk
Periode van 19 oct tot 27 oct druk?
wij gaan van 19 oct tot 27 oct naar florida
weet iemand of het dan druk is ?
hebben de amerikanen zelf vakantie in die periode ?
Re: drukte vermijden 2008
Wij gaan ook in februari en zijn ook zeer benieuwd naar de drukte dan....Niemand ooit in februari geweest? Oh en hoe zit het dan met het weer (ongeveer)?
Wij zijn in 2002 in februari in Florida geweest. Het weer was prima, zo rond 22 graden C ; wel koude nachten. In februari is het nergens druk, heerlijk om de parken te bezoeken.
Spring break (onze voorjaarsvakantie) verschilt per school en staat, grofweg loopt de periode van begin maart tot begin april.
Vooral de kustplaatsen zijn zeer gewilde spring break bestemmingen.
denk daarbij aan Daytona Beach en Miami.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
reneefrankrijk
Oh en hoe zit het dan met het weer (ongeveer)?
Daarvoor kun je het beste op weather.com kijken.
Kissimmee / Orlando:
http://img355.imageshack.us/img355/6...ssimmeeta4.png
Miami:
http://img463.imageshack.us/img463/8...atmiamixn8.png
Ik ga komend voorjaar ook voor het eerst in feb/mrt .... dat wordt wel wat anders dan de 30-40 graden die ik gewend ben in juli/aug ..... lange broeken mee en jasje .... ik ga namelijk elke dag vroeg op pad. Brrrrrr .....