Re: Reisverslag Paula: Cruise informatie
Hoi Paula,
Erg leuk om je verslag te lezen en je foto's te zien. Wij gaan in oktober naar Florida en gaan daar 5 dagen cruisen, dus we zijn heel benieuwd hoe het zal zijn.
In ieder geval door je verslag al een behoorlijke indruk gekregen, dank je wel.
Groetjes,
Robert & Marion
Re: Reisverslag Paula: Cruise informatie
Hallo Paula,
Leuk om je verslag te lezen. Wij hebben ook de cuise van canival gedaan cozumel, kaaiman en jamaica. Alles was erg herkenbaar. Het eten was erg lekker. Wij hebben vooral rondritjes gemaakt op de eilanden om toch van alles wat te zien!
Het van boord gaan was ook niet helemaal goed gegaan, er was schijnbaar tegen ons gezegd door de taxi die we van te voren hadden geboekt dat die 10.00 klaar zou staan. De avond voor het van boord gaan werd er verteld dat je je koffers op de gang kon zetten. Mensen die niks aan te geven habben en eigen koffers konden tillen mochen als eerst van boord. Wij brave nederlanders hadden 3 liter drank gekocht en gingen netjes door douanne. Uiteindelijk pas 11.30 buiten. Taxi al weg. Later hoorde van andere Nederlanders in hotel dat we gewoon met de meute mensen "niks aan te geven"van boord hadden moeten gaan :?
Mochten er nog andere mensen vragen hebben stel ze gerust vind het leuk om net als Paula ervaringen te delen!
groetjes Nicole
Re: Cruise boeken in miami
Volgens mij is het beter in NL te boeken. De cruise die wij eind mei hebben gemaakt was helemaal volgeboekt en dat risico loop je dus gewoon als je wacht. Een mazzeltje kan altijd maar "you never know".
Re: Cruise boeken in miami
Ik boek ze altijd via een Amerikaans bedrijf genaamd Vacations to go, dan heb ik het en van te voren geboekt en het is in $. En wat Corry al zegt, als je gebonden bent aan een bepaalde periode dan kan je het beter vastleggen dan dat je het risico loopt dat je niet kunt.
Re: Cruise boeken in Miami
Bedankt voor jullie tips,
We gaan de cruise toch maar van te voren al boeken. We twijfelen tussen de cruise van 5 dagen met de Majesty of the Seas van Royal Caribbean of de cruise van 5 dagen met de Norwegian Sky van NCL. Weet iemand wat de beste keus is?
Zelf gaan we in september aan het eind van onze vakantie 7 dagen met de Carnival Valor de Eastern Carribean cruise doen.
Gewoon geboekt bij Fly2florida.com Ging allemaal perfect. Leek mij ook handiger en veiliger in verband met overboekingen en vragen.
Wel moet je na de boeking zelf nog een zgn. Funpass met nogal wat gegevens invullen bij de cruise maatschappij maar dat zal bij alle cruiselines wel het zelfde zijn.
In ieder geval vast veel plezier gewenst. Het lijkt mij iig erg leuk.
Ik heb al tientallen cruises gemaakt. Een van de beste adressen blijft www.cruise.com . Nu net geboek voor een vriend van mij 400 euro Princess cruise eastern caribbean september all-inn
Was net aan het kijken voor een 3 daagse cruise naar de bahama-s volgend jaar.
Op www.cruise.com staan aantrekkelijke aanbiedingen.
Maar ik vraag me af of bij de prijs die ik in beeld zie niets extra´s meer komt.
Die prijs pagina ziet er zo uit: cruiserate
government fees-taxes
fuel surcharge
est total
Is het bedrag wat ik zie bij est total,het hele bedrag wat ik moet betalen?
Hoe zit het met havengelden,valt dat onder de governmentfees?
Kom nu op een totaalbedrag van $1100,- voor 3 personen,lijkt me niet zo duur.
Graag jullie mening.