Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)
Vraagje, ik zie dat sommigen voor 550 a 6oo euro pp een ticket hebben geboekt. Als ik nu kijk zie ik niets goedkoper dan 850 of meer. Zoek ik niet goed, of ligt het aan het moment en is het een kwestie van elke dan kijken en geluk hebben. Ik zoek nu met skyscanner. Heeft iemand tips wanneer ik het beste kan kijken of kan ik beter nog een paar maandjes wachten.. We gaan met vijf man en dan scheelt het al snel een boel als het wat goedkoper is. Alvast dank..
Geef ook aan in welke periode je wil reizen. Dat is voor iedereen makkelijker vergelijken en eventueel zoeken. Normaal gesproken komen een soort van aanbiedingen begin januari en in maart. Maar resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.
De plaats van vertrek maakt ook wel wat uit in prijs. Tot nu is Dusseldorf dit jaar behoorlijk goedkoop, maar ook vanaf Brussel zijn soms goede prijzen te vinden.
Dank voor de reactie, we zoeken tickets voor juli/ augustus. Zijn flexibel qua tijd rond 18 juli heen en dan drie weken blijven. Qua vertrek plaats ook flexibel zag inderdaad dat dusseldorf goede prijzen heeft. Liefst vliegen op miami of fort myers dan met de auto naar cape coral.
Heb je al rechtstreeks bij air Berlin gekeken? Daarnaast is vlucht op Fort Meyers goedkoper dan Miami. Wij hebben al in augustus geboekt voor een mooie prijs. Zoek goed op datum en dan een beetje schuiven met de data.
succes!!
Op dit moment is AB alweer een stuk duurder en loopt het rond de 900 euro. Dieptepunt was 640 geloof ik
Geboekt bij: supersaver
d.d: 5-11-14
Periode: 20-7 tm 10-8
Route: bru-jfk-mia
Maatschappij: klm delta
Aantal Personen: 5
Totaalprijs: 2665,-
zojuist geboekt, 533 per persoon. Wel lange heenreis maar omdat we met vijf gaan scheelt t wel een hoop geld. Nu de rest van de reis plannen.. :up: :o Ik ben een blij mens met deze vooruitzichten... Love it..
Helemaal ni slecht Karin!
Nu kan het echte plannen beginnen... .;-)
Kan iemand me helpen met hoe ik stoelen op de vlucht kan reserveren. De laatste keer dat wij gingen deed ik dat netjes 24 uur van te voren en waren op onze vijf na alle stoelen bezet.. Zaten we verspreid door t vliegtuig.
Is het mogelijk eerder stoelen te reserveren en zo ja hoe dan? Heb bij supersaver geboekt een klm vlucht.