Ik heb mijn reisverzekering maar een mail gestuurd. Want uit de voorwaarden kon ik het niet opmaken...
Afdrukvoorbeeld
Ik heb mijn reisverzekering maar een mail gestuurd. Want uit de voorwaarden kon ik het niet opmaken...
hallo, hoe zit het eigenlijk met de tijdstippen die je kan kiezen bij het huren van de auto. moet dit streng aangehouden worden?
Ze worden hoofdzakelijk gebruikt om de prijs te bepalen. Je huurt per 24 uur. Dus als aangeeft dat je de auto om 12:00 gaat ophalen en om 17:00 gaat terugbrengen dan moet je een extra dag betalen. Eerder terugbrengen mag wel, later niet (er is een beperkte uitloop toegestaan). Zorg er wel voor dat bij het ophalen de daadwerkelijke ophaaltijd op je contract staat. Er staat dan meestal ook op wanneer je de auto weer moet inleveren.
ZLM geeft aan; Ongevallendekking
U kunt ter plaatse het beste een ongevallenverzekering afsluiten bij het bedrijf dat de auto aan u verhuurt. Dit is namelijk niet gedekt op een reisverzekering. Ook schade aan de auto zelf is niet verzekerd. Deze verzekering regelt u ook via het verhuurbedrijf.
@Njit
Duidelijk en dank je wel. Zal mijn terugbreng tijd dan maar aanpassen.
Is het toch bij elke verzekering anders, onze reisverzekering bij Unive zegt er dit over:
Met het Comfortpakket bent u standaard wereldwijd verzekerd voor
medische kosten, ongevallendekking ................
Schade aan de auto zal je dan moeten regelen of kijken of dit bij de voorwaarden staat van het autoverhuurbedrijf.
Zitten nu in Florida, via rentalcars.com een mid sized SUV geboekt voor 295,00 euro voor 13 dagen.
Uiteindelijk meegekregen een full sized SUV.
Tip. Bel rentalcars en laat hun boeken als men een scherpere aanbieding doet dan via internet.
Geboekt:
Budget via de site tripwheels.com
dodge grand caravan of gelijkwaardig.
30/06 tot 30/07 van Baltimore Washington airport tot Fort Lauderdale airport
1051 euro, inclusief extra driver, pechverhelping en fast check in.
komt plaatselijk nog een "one way fee" van 220 euro bij.
Iemand al met zo een dodge grand caravan onderweg geweest?
Het is niet zeker dat je een dodge krijgt. Je hebt het type minivan gehuurd. Je kan dus ook een ander merk krijgen. Het zijn fijne auto's met veel ruimte.
Wij hebben ook een dodge grand caravan 7 seater gehuurd voor 5 personen met bagage dus ik hoop dat dat genoeg is, wij zijn nml ook veel onderweg. wat zijn eigenlijk allemaal de alternatieven weet iemand dit? ben ook wel benieuwd!