Op sanibel island kan je ook betalen met cash geld en met visa .
Afdrukvoorbeeld
Op sanibel island kan je ook betalen met cash geld en met visa .
Vandaag bij Clearwater Beach geweest. Je kan daar tegenover het strand, bij de haven waar de boottours geboekt kunnen worden, parkeren. Een hele dag kost 10 dollar. Als je een paar uurtjes gaat, is het 1,50 per uur.
Was weer super vandaag! We hebben zelfs dolfijnen vanaf het strand gezien. Mijn kids zaten in het water en enkele meters voor hen zwommen een aantal dolfijnen. Ze waren echt heel dichtbij de kust!
Later een boottocht gedaan met little toot, ligt naast de screamer (deze was kapot). Vorig jaar de sceamer gedaan, maar de little toot was toch leuker. Erg veel dolfijnen gespot!
oh ja, je kan bij clearwater contant op met cc betalen.
Ik had van Ronald ook al lovende verhalen gelezen over de Little toot, deze moeten dan toch ook maar eens doen. De Screamer hebben we al meermalen gedaan, ook deze vinden wij leuk om te doen, echter zowel jij als Ronald zijn nog enthousiaster over de Little toot, dat zegt wel wat.
Weer een to do item op de lijst, zo blijven we Florida vakanties plannen :mrgreen:
Wij willen in mei 2011 ook naar Little Toot gaan. Ik zie dat ze een aantal tijdstippen hebben, namelijk 11am, 1pm, 3pm en 5pm.
Maakt het qua tijd niet uit of is op een van deze tijdstippen de kans het grootste om dolfijnen te zien ? (bijv. 's middags te warm etc.)
Weet dat niet echt, maar wij hebben de tour van 11.00 uur gedaan en volop dolfijnen gezien.:D
Bedankt Sonja, heb net via mail gereserveerd voor 5/5/2011 om 11.00 uur. Ben benieuwd of we ook zoveel geluk hebben ;)
Hallo allemaal,
Ik ben van plan om volgende jaar naar Florida te gaan (jaja, al zo vroeg plannen & dromen hiervan!).
Ik dacht om +/- 1 week in Orlando te zijn en 1 week in een resort bij een mooi en kindvriendelijk strand te zijn.
Wij hebben 2 kleine kinderen. Rond de tijd van de reis zullen ze 4 1/2 en 2 jaar zijn.
Op internet en in een artikel bij Parents (http://www.parents.com/fun/vacation/...eaches/?page=2) heb ik gelezen over de beste stranden voor familie.
samengevat kwam ik op de volgende lijst:
- Coquina Beach Park, Bradenton,
- North Beach at Fort De Soto Park, Tierra Verde- Schoon water en niet diep (verblijf bij The Loews Don Cesar in ST Pete Beach?)
Siesta Key- best zand ter wereld - wordt niet warm - rustig water en niet diep...
- Captiva Island (Resort - South Seas Island Resort?)
- Sanibel
- Clearwater
Kan iemand adviseren wat de beste optie is, vooral als je met kleine kinderen gaat? En een goede leuke familie resort bij het strand (wil graag zeezicht!:sun:)
Alvast bedankt!
Alle stranden die je noemt zijn prachtig en m.i. alle geschikt voor kids. De Don Cesar is zeker geen voordelig family resort, maar een duur mondain hotel en nagenoeg geen balkons bij de kamers. Je zou eens kunnen kijken naar een hotel in Siesta Key, Sarasota of St. Pete Beach, in de laatste kan ik het Dolphin Beach Resort aanraden, niet duur, grote kamers met 2 grote bedden. Je zou ook eens kunnen kijken naar een villa met pool in Bradenton, dat lijkt me met 2 kleintjes heerlijk. De Golf van Mexico en de bovengenoemde stranden zijn wat mij betreft super:-) .
Deze kwam ik tegen bij mijn zoektocht naar een geschikt huis in Fort Myers, Bunche Beach. Het strand loopt over grote afstand heel langzaam af (ideaal voor kinderen).
http://www.tripadvisor.nl/Attraction...s_Florida.html
Boven staande stranden zijn zeker allemaal geschikt wel valt het mij altijd op dat er bij Fort Myers soms erg veel Sting-rays zijn.(juli/aug)
Marco Island Tigertail beach is ook erg mooi nadeel daarvan is dat je s morgens kan doorlopen en later op de dag je door een flinke lagune moet.
(Je kan de kids wel dragen als je niet teveel spullen bij je hebt)
Persoonlijk vind ik Sanibel een heel fijn strand en inderdaad villa met de kids ipv hotel!