En we gaan er weer iets moois van maken Frans45! ;)
Afdrukvoorbeeld
En we gaan er weer iets moois van maken Frans45! ;)
Patrick,
Gaan wij zeker doen.
Nog bedankt dat je deze mooie prijs voor elkaar kreeg tijdens onze vakantie in Florida Clermont.
Wij gaan er zeker wat van maken.
Heb zojuist de poll ingevuld voor de meeting van het Forum in Zaltbommel begin volgend jaar.
Frans45
Inderdaad erg goedkope tickets Sylvia. De goedkoopste optie met United kost nu nl 576 bij Vliegtickets.nl. Alleen de belasting en toeslagen kosten dat nl al bijna. Mooie deal dus!!
@Sylvia;
Hallo, nu is het niet zo moeilijk om goedkope tickets te scoren, maar over het algemeen ben je dan heel lang onderweg, bijv. door een lange overstap tijd....
Mag ik vragen naar de juiste vliegtijden van jullie vlucht? :)
We gaan weer en hebben het volgende geboekt:
Geboekt bij: Arkefly
d.d.: 28 september 2012
Periode: van 10 mei t/m 31 mei 2013
Route: Amsterdam - Orlando Sanford, retour Orlando Sanford - Miami -Amsterdam
Airline/Maatschappij: Arkefly
Aantal Personen: 2
Totaalprijs: Euro 1533,-
Heen comfort class en terug premium comfortclass. Ik kan niet wachten!!!
@Sasja, dit zijn onze tijden:
28 januari 2013: AMS-washington- Miami 12:00 uur vertrek aankomst 19:53 uur
7 februari 2013: Miami- Newark- amstedam 13:15 uur vertrek aankomst 07:15 (8e februari)
ik vond de tijden opzich wel meevallen. overstap tijd op washington 2,5 uur en terug op Newark 1 uur. maar dit is denk ik gemiddeld.
Geboekt bij: USA Fun Vacations
d.d.: 10 0ktober
Periode : 18 april 2013 t/m 5 mei 2013
Route: Amsterdam - Washington-Orlando Orlando-Washington-Amsterdam
Maatschappij: United airlines
Aantal Personen: 6
Totaalprijs: 3690,- plus 20,- euro boekingskosten
Ook niet echt goedkoop maar het goedkoopste wat ik kon vinden. Normaal boek ik via het reisburo maar die waren deze keer veel duurder.
Kunnen jullie mij misschien vertellen hoe ik Econemy plus kan boeken?
Normaal doe ik dit ook bij het reisburo maar bij USA Fun Vacations kon dit niet dat moest ik doen bij de incheckbalie op de dag van vertrek.
Naar mijn idee zit dit dan al vol.
Alvast bedankt
Groetjes Nathalie
Economy plus kan je reserveren en betalen op de United site. Hiervoor heb je de boekingscode of E-ticket nummer nodig om in te kunnen loggen bij United. Deze nummers moet je van het reisbureau krijgen als je de tickets volledig hebt betaald.
Bedankt voor je antwoord. Ga ik even bellen met USA Fun Vacations en de tickets volledig betalen en Economy plus boeken.
Ebelix dus dat zou ik ook nog kunnen doen als ik dat wil? Ik heb de tickets via Vliegtickets geboekt... ben benieuwd wat het kost om Economy plus te vliegen?