En dat wordt dus met de nieuwe indeling meteen opgelost.
Afdrukvoorbeeld
En dat wordt dus met de nieuwe indeling meteen opgelost.
Ik vlieg op 4/4 BRU-MIA JAF623.. Ik heb begrepen dat dit waarschijnlijk een Arke 787 is. (PH-TFM) Zitplaatsreservering is 15 EUR voor rijen 10-26 en 5 EUR voor 30-41. Is er een verschil in beenruimte tussen deze twee secties of is er een andere reden waarom het middelste gedeelte duurder is ?
KLopt. De TFM heeft een tijdelijke cabine lay-out tot en met mei. Inderdaad hebben de rijen 10-26 daar iets meer beenruimte dan de rijen 30-41.
Aankomst PHTFM is de 2700e 1000 UTC
Jaf 623 op 4/4 zal met PH-TFL zijn... Volgens jetairfly op twitter.
heeft die de extra beenruimte op rijen 10-26?
Yupz. Dat is de comfortclasse
Wellicht dat het al ergens vermeld staat, maar ik zie het zo 1,2,3 niet maar wij zijn vorig jaar met Arke naar Orlando gevolgen en terug vanaf Miami. Nu willen we volgend jaar januari terug. In verband met de directe verbinding was Arke zeer aantrekkelijk.....echter kunnen we nu geen vluchten naar Orlando met Arke vinden; gaat Arke hier mee stoppen??
Waarschijnlijk is het nog te vroeg...staan de wintervluchten nog niet gepubliceerd
Dat zou kunnen, dat de wintervluchten nog niet gepubliceerd zijn. Maar... op mijn vlucht terug op 15-2 met Jetair stond ik een tijdje in het gangpad bij de toiletten met
medereizigers te kletsen en zij hadden van een stewardess van Jetair vernomen (en let op, dit heb ik dus echt van horen zeggen) dat Arke met de vluchten naar Orlando gaat stoppen. En dat alleen Jetair ze nog gaat doen.(vanaf Brussel, geen idee?) Ik hoop zo dat het niet waar is...
Arke doet de zomervluchten vanaf Amsterdam en Brussel naar Florida voor Arke en Jetair
Jetair doet de wintervluchten vanaf Amsterdam en Brussel naar Florida voor Jetair en Arke.