Alamo.co.uk/brits
22 april stond een midsize SUV (van 1-24 aug)738.28 britse pond,
gisteren gereserveerd voor 650.66 britse pond
Afdrukvoorbeeld
Alamo.co.uk/brits
22 april stond een midsize SUV (van 1-24 aug)738.28 britse pond,
gisteren gereserveerd voor 650.66 britse pond
Ik heb net bij Alamo brits £38 betaald voor 5 dagen Standard SUV in October, had eerst fullsize suv gepakt (ook £38 trouwens, alles is £38 trouwens) maar denk dat mij de standard suv's beter bevallen :-).
er is dus weer eens sprake van een glitch. Hopelijk honoren ze deze prijzen :)
Ik kwam nu ook weer een stuk goedkoper uit met brits. Heb vorig jaar voor 10 dagen bij Dollar nog meer betaald en dat was toen de goedkoopste optie.
Nu een Standard SUV voor 2 weken in december met het bekende brits pakket voor 419. Kwam vorige week nog overal voor een kleine SUV rond de 550-600€.
Die 280 Pond die ik 3 jaar geleden betaald heb, zal wel niet meer voorkomen.
Ik heb afgelopen maart zelfs nog £ 240,- betaald, weliswaar voor een midsize SUV.
Voor volgend jaar staat dezelfde auto nu op £ 419,-, bijna 200,- meer.
De laatste keer dat wij een Florida zijn geweest is 2013. Weet iemand hoe hoog het bedrag is dat Alamo blokkeert op je creditkaart (borg) voor de autohuur?
De afgelopen 4x huren bij Alamo (april, augustus en oktober 2016 en april 2017) is er geen borg ingehouden, wel hebben we iedere keer vooraf betaald.
Heeft iemand ervaring met onderstaande:
bij Alamo probeer ik skip the counter te doen, maar als ik mij VISA gegevens invul op het einde en op ok druk krijg ik een fout melding.
Ik heb het een aantal keer geprobeerd en de volgende dag weer maar helaas steeds gaat hetzelfde fout.
Ik krijg ook geen bevestiging of iets.
Nu zie ik tot mijn verbazing dat visa wel 3x 1 euro heeft gereserveerd.
Ik heb ze L gemaild maar tot op heden geen reactie.
Dank je wel!
Een aantal jaren geleden werd er een bedrag voor borg gereserveerd op je creditkaart en konden wij niets meer betalen met de creditkaart totdat we dan contact hadden gehad met de creditkaartmaatschappij. Zij zorgden er dan voor dat we weer gebruikt konden maken van de creditkaart. Wat ik begrijp is dat nu niet meer.
Bij prepaid huur wordt er een bedrag van enkele honderden $$ op je creditcard geblokkeerd.
Bij Dollar was dat maart j.l. $ 200. Op de site van de verhuurmaatschappijen vind je bedragen tot $ 500 als je tenminste inclusief alle verzekeringen gereserveerd hebt.
Er wordt voor de reservering en borg vrijwel alleen maar een gewone cc geaccepteerd.
Ik zou niet avonturen om alleen een bijv. prepaid cc te hebben.
In ieder geval wordt deze dan als debitcard beschouwd en het borgbedrag gelijk van je card afgeboekt.