-
Re: Vliegtickets voor 2010
Ook bij www.joker.be krijg je in de maand januari vroegboekkorting.
Even gecheckt met mijn data : vertrek 31.07.10 met 3 volw en 1 kind, € 2.791.
Dan ben ik toch blij dat ik al in september geboekt heb, € 2.350;
Maar mss voor anderen komt er wel een mooi bedrag uitrollen.
Succes ermee !!!
@ Teleton,
De enigste keer dat je in 2010 naar Florida reist ?
Ik zal het je sterker vertellen, ik geloof je. O:)
-
Net geboekt bij euroreizen.be
5 juni : Bru- mco met een tussenstop op JFK
26 juni: Mco -Bru met een tussen stop op Chicago
Voor € 830 met 2 personen, vliegen met AA.
Toen ik 5 minuten later voor mijn dochters en hun gezinnen wilde boeken was deze prijs al niet meer te krijgen. Was gemiddeld €90 duurder.
kyra
-
Gisteren een offerte gehad van UFV voor vertrek op 18-8 met terugkomst op 3-9 voor € 485 per persoon. Ik kan niets goedkopers vinden. Dit ook nog met een driedaagse overnachting in Washington. Weet iemand toevallig een betaalbaar hotel in Washington? In ieder geval weer een goede aanbieding volgens mij.
Groetjes Monique
-
Nou, ik ga in mei ( in de schoolvakantie ), als ik mijn tickets nu zou boeken bij Martinair, vragen ze al 1500 euro p.p. !!
-
€1500,- ?? (slik)
De beste prijs die ik tot nu toe heb kunnen vinden voor november is €1184, voor 2 volw. + 1 kind. Vanaf Brussel naar Orlando met American Airlines.
Nog niet geboekt, ik hoop (misschien tegen beter weten in) dat er nog een betere prijs/ verbinding langs komt. Of zal ik toch maar snel gaan boeken?
-
@A.Hofman:
Kijk eens bij www.orbitz.com had gekeken voor vliegtickets in September
Voor 2 volwassen en 1 kind was ik met BA €1169 kwijt..
Vliegen vanaf AMS , tussenstop in Londen.
Toch ook wel een aantrekkelijke prijs..
-
Da´s een hele mooie prijs !! Ik heb niet geboekt via Martinair hoor ! Ik heb net onder de 600 euro pp betaald met Virgin vanuit Londen voor de schoolvakantie.
1184 is heel mooi voor 3 personen, let op dat er geen instinkertjes inzitten met veel te krappe overstaptijden. En je moet wel een bedrag bijtellen natuurlijk om in Brussel te komen/parkeren. Tenzij je iemand kent die je natuurlijk wegbrengt/ophaalt naar Brussel.
-
heen: 1-11
BRU-9.40 ORD 13.05
ORD-15.25 MCO-19.00
terug:15-11
MCO-13.20 JFK 15.55
JFK -18.10 BRU-7.40
2.20 en 2.15 uur overstaptijd lijkt me ruim voldoende.
Slapen doen we met 50% korting bij Van der Valk Brussel Airport. Gaan we zondagmiddag op ons gemak richting Belgie, even in bad, lekker eten, heerlijk slapen, en maandagochtend op tijd er uit en richting Zaventem.
Retourtje Brussel +/- 600km op LPG = ongeveer €35
Zijn we nog altijd €300 minder kwijt dan bij de meeste aanbieders.
Morgen boeken denk ik.
-
Air Lingus heeft ook leuke aanbiedingen, zeker voor de late beslissers.(MCO vanaf €225)
Voor onze reisperiode kom ik op €1420(2 volw+1 kind)
AMS-DUB-MCO
Ga ik toch weer twijfelen...
-
Geboekt!
Periode : 1/11/10 - 15/11/10
Route: BRU-ORD-MCO
MCO-JFK-BRU
Maatschappij: AA
Personen: 2 + kind
Geboekt: 05/01/10 Connections.be
Totaalprijs: €1214,99
-
Deze keer voor ons geen Florida, maar West Amerika. Toch vind ik het erg leuk om hier mee te lezen met de prijzen van de vliegtickets. Ze zijn idd duurder dan vorig jaar. Toen nog voor € 360,- naar Orlando gevlogen, nu voor € 485,- naar Los Angeles met BA. Erg tevreden mee! En nu kan het plannen weer beginnen!
-
5 januari tickets geboekt voor 31 juli t/m 14 augustus; Amsterdam-orlando rechtstreekse vlucht met Martinair voor 1878,- euro voor 2 volwassenen en 1 kind!
Lijkt me een hele goeie deal!!!
Prijsberekening Vliegtickets:Prijs volwassenen (2x € 577) € 1.154 Prijs kind (1x € 475) € 475 Customer Service Charge€ 224Dossierkosten€ 25Levering: E-ticket€ 0 BetaalwijzeWebbanking Totaal (3 personen) € 1.878
-
Voor diegenen die in de mei vakantie nog moeten boeken, ik zag dat de vluchten voor Air Lingus via Dublin vandaag aanzienlijk in prijs zijn verlaagd. Helaas heb ik al geboekt.
-
KLM heeft op dit moment zgn 'werelddeals' misschien kan iemand daar nog een mooie deal tussen vinden.
-
enkele dagen geleden geboekt via e-bookers: 25 april-12 mei Britisch airways (via London). Op 25 april om 15.35 in Orlando en op 12 mei pas om 19.40 uur vertrek. Volgens mij een gunstige prijs:
Vlucht Volwassenen: 2 €217,00 Kinderen: 2 €171,00 Belastingen en toeslagen €1.109,16 Totale reissom €1.477,16.
-
Dat is zeker een mooie deal. Ik ben bijna 2400 kwijt voor 2 volw en 2 kinderen, maar ik moet in de schoolvakantie, dan weet je dat je het haasje bent.
-
Ik was 3200 voor 4 volw. en 2 kinderen kwijt. Wel in de april vakantie.
-
Periode : 08/03/10 - 26/03/10
Route: BRU-NYC-MIA
MIA-NYC-BRU
Maatschappij: UA (uitgevoerd door: Continental)
Personen: 2
Geboekt: 11/01/10 via Ebookers.nl
Totaalprijs: €836,08
-
Als ik nu kijk voor Juli/Aug, dan zitten de prijzen al tussen de 850 pp en meer euro..., mocht iemand nog een "koopje" weten, dan hou ik me aanbevolen:-D
-
Connections.be
Brussel-Orlando vv, met 1 stop €573,66
Vertrek 19 juli, retour 9 augustus.
Probeer maar eens iets op de dagen dat jou het beste uitkomt.
Ter vergelijking:
Op de zelfde data, vertrek AMS, €883 !! tel uit je winst.
-
Ik heb vorige week bij American Estates geboekt, rechtstreekse vlucht A'dam-Orlando voor EUR 619 p.p. Je moet alleen wel ook meteen een villa bij hen huren of een auto om van dit goedkope tarief gebruik te maken.
-
Periode : 09/10/10 - 18/10/10
Route: AMS-IAD-MCO vice versa
Maatschappij: United Airlines
Personen: 2
Geboekt: 10/01/10 (sinds Nov. '09 in optie) via AV
Totaalprijs: €980,-
-
Allemaal dank! Wij gaan dit jaar ook weer en dan 24 jul - 9 aug (rechtstreeks). Via jullie tips heb ik gemaild naar WTC en we zijn nu 1867 (incl. adm kosten en vliegticketverz) voor 2 v en 1 kind. Helaas had Martinair de woe eruit gehaald en nu moesten we op maandag terug. Maar scheelt wel veel, dus erg fijn dat dit forum er is :razz:.
-
martinair vertrek vanuit dusseldorf vertrek 11 juli tot 21 juli ( overstap in amsterdam en dan rechtstreeks naar orlando)
600,- pp ( gisteren gekeken)
-
Toch nog tickets kunnen vinden tegen een mooi tarief voor de meivakantie :razz::
30 april AMS-MAN-MCO
14 mei MCO-MAN-AMS
met KLM/Virgin
voor 2 volw en 2 kinderen: net geen 1900 euro!
Via Orbitz!
-
Ik blijf het raar vinden dat als je in Dusseldorf via Amsterdam vliegt, dat je dan goedkoper uit bent, maar goed... zodra ik dan mijn vakantie dagen weet moet ik denk ik maar zo snel mogelijk boeken...is toch wel voor 99% zeker dat we weer gaan (tenminste..bij mij dan:-P)
Woon ook nog eens een half uurtje vanaf Schiphol...
Kun je dan eigenlijk niet net doen alsof je uit Dusseldorf komt, en gewoon op Schiphol in 1 keer opstappen??
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Micktomar
Kun je dan eigenlijk niet net doen alsof je uit Dusseldorf komt, en gewoon op Schiphol in 1 keer opstappen??
Helaas, is al veel discussie over geweest, maar elke maatschappij annuleert je ticket, als je een stuk van het ticket niet gebruikt hebt. Je zal dus echt vanuit Dusseldorf moeten vliegen dan ....:sad:
-
geboekt 10 jan j.l.
Amsterdam-londen-miami met Britisch Airlines
Orlando-londen-amsterdam met American Ailines
beide met een overstaptijd van ruim 2 uur.
25 mei t/m 15 juni
365 euro pp
Orbitz
:-\"
-
Citaat:
Micktomar
Zoals al hierboven gezegd, word je gewoon geweigerd. Door niet te verschijnen in Düss geef je aan dat je niet meevliegt. De vliegreis wordt als één vlucht beschouwd.
Voor je de vraag zou stellen, ook bij de terugvlucht ben je genoodzaakt te vliegen tot het einde. Je bagage wordt in A'dam automatisch gebracht naar het vliegtuig voor de vlucht naar Düss.
Ikzelf volg hetzelfde traject en heb zowel KLM, Martinair, Schiphol gecontacteerd. Ook op internet werd het me duidelijk dat we gewoon het beste tot Düss. kunnen vliegen, ook al vanwege de veiligheid. Ze zullen je maar gaan zoeken omdat je je niet hebt gemeld bij de 2de vlucht.
-
Even contact opnemen met World Ticket Center. Die kunen boeken voor ,,Duits prijsje'' via de Duitse markt en kun je toch opstappen in Amsterdam. Op mijn E-tickets zie ik dat uiteindelijk de boeking is gemaakt via onderstaand ,,depot'' van WTC.
Explorer DUS
Huettenstr. 17
Duesseldorf 0215
Germany
Explorer Fernreisen
Blijft idd raar dat het met een extra vlucht dan goedkoper is. Je moet inchecken in Dusseldorf en je eindbestemming is dan ook weer daar... Je zit ook met je bagage afhandeling.... Zie post #353 in dit topic
-
maar wat voor een "duits' prijsje heb je dan geboekt ?
-
Of gaan verhuizen, schiphol ongeveer 200 km, Dusseldorf 225 km, Bremen 185 km je hebt het voor het uitkiezen hier in het noorden alleen wel altijd een stukje rijden :p
Eelde is heel dichtbij alleen geen intercontinentale lijndiensten
-
Citaat:
hockey
maar wat voor een "duits' prijsje heb je dan geboekt ?
Zie post #353 in dit topic
http://www.floridaforum.nl/showthrea...&postcount=353
-
Uit de Martinair nieuwsbrief:
Boek t/m 31 januari via Martinair.nl een vlucht naar Aruba, Cancún, Curaçao, Havana of Orlando en vraag voor de heenreis een GRATIS COMFORT CLASS UPGRADE aan t.w.v. € 65! En wees snel, want OP=OP. Lees meer over deze actie.
-
Helaas is deze actie alleen geldig als je rechtstreeks via martinair.nl een vlucht boekt.
De tickets die je via deze site boekt zijn sowieso duurder dan de meeste internetvliegticketsaanbieders, je hebt je upgrade dus al dubbel en dwars betaalt.
Kan dus ook niet echt over een aanbieding spreken.
-
Periode : 30/4/10 - 8/5/10
Route: DUS-MAN-MCO
Maatschappij: Virgin airlines
Personen: 7
Geboekt: 13-1-2010
Totaalprijs: €3446,00
-
Mag ik vragen waar je deze tickets geboekt hebt? Want als ik kijk op de site van virgin kan ik dusseldorf niet kiezen als vertrek plaats.
edit:
Heb toch de tickets gevonden via vliegwinkel.nl, klopt het dat je voor de bagage apart moet betalen, per koffer 19,- euro en de koffers mogen maar max 20 kilo wegen. ( heb ik dat goed begrepen???)
-
Wij gaan voor 1885, met 2 volwassenen en 1 kind van 4.
- Incl. Vlucht + tax ed
- Middenklasse auto
- 2 weken 2 kamer appartetemt op Oak Plantation Village
Van 25 mei t/m 8 juni!!
Ik denk dat wij het PERFECT gedaan hebben...
Via Expedia geboekt
-
Dat hebben jullie zeker PERFECT gedaan!!
de voorpret kan beginnen .....
-
Ik wordt een beetje moedeloos, mijn vakantiedagen zijn van 24 Juli tot 14 Aug, maar als ik die prijzen zie.....:mad:
Ik zou voor 3 volwassen tickets rond de 2950 euro kwijt zijn, een vertrek via Brussel komt op 2300 euro, gaan de prijzen nog zakken denken jullie???[-o<