-
Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!
Citaat:
ik vind de referenties zo wisselend,dat ik steeds meer begin te twijfelen
@Moonlight91: Dat had ik ook met een Hotel wat wij komende zomer hebben geboekt in Daytona Beach. Zeer wisselende recentie's, zeer postitief maar ook zeer negatieve recenties, ik ben daar vorige week langs geweest en wat blijkt, de helft van het Hotel is in particuliere handen en de andere helft in eigendom en onderhoud bij de hotelorganisatie zelf. De klachten van gasten die dus een niet onderhouden/slechte schoonmaak aantreffen zijn in 99% van de gevallen van de particuliere verhuurders. Daar is door het hotel geen controle op, jammer maar waar!
Ik heb rechtstreeks bij het Hotel geboekt en moet zeggen de kamer die wij krijgen ziet er tiptop uit! Prachtig resort met twee grotere zwembaden, een binnenbad en bubbelbaden...mooi restaurant, ik heb mijn ogen uitgekeken. Hotel baalde ook dat ze in het verleden de helft van de kamers in particuliere handen heeft gedaan, op zich is dat niet zo erg maar ze hebben geen waterdichte afspraken gemaakt betreffende onderhoud en schoonmaak! En nu zitten ze dus met negatieve maar gelukkig ook positieve feedback!
-
Welk hotel is dat in Daytona Beach, wij zijn nl daar ook op zoek naar een hotel.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
AgnesB
Welk hotel is dat in Daytona Beach,
lees Remco's blog over het Daytona Beach Resort!
-
Ik heb heb het Clarion Inn Lake Buena Vista geboekt.
Vroeger wel eens geweest, nu is het inmiddels gerenoveerd en van een andere keten
Scoort bij Hotels.com een 4.1, Moonlight. Ligt centraal, wel bij een weg, maar toen eigenlijk geen last van gehad
Daarna gingen we naar duurdere Disney en Downtown Disneyhotels, maar botste nou tegen een aanbieding aan van 720 euro voor 3 weken. Bij hotels.com en expedia staat hij voor het dubbele...
-
Wij vliegen met Arkefly en vliegen heen en terug in de comfort class. Ik ben voor 3 personen zo'n 1500 Euro kwijt. Slapen doen we in het Fairfield Inn by Marriott. Dit hotel ligt in Lake Buena Vista en is ons vorige keer erg goed bevallen. Niet duur maar wel goed en inclusief simpel ontbijt. Direct naast het hotel ligt een Golden corral waar we een aantal keer hebben gegeten en ook een Bahama breeze ligt in de buurt.
Wij vertrekken 23 April en zijn nu al aan het aftellen!
-
Via Expedia een 2 slaapkamer-apprt geboekt in 't Polynesian Isles Resort (Kissimmee)voor 238 Euro, 4 nachten!
In Miami via HomeAway een apprt geboekt voor 3 nachten voor 412 Dollar incl eindschoonmaak in 'The Hudson', South Beach.
Zoeken en blijven zoeken, lezen op Tripadvisor!
Wat ik ook vaak doe is op Google Maps zoeken naar 'hotels' of 'B&B' en dan alle rode bolletjes aanklikken en kijken wat er achter schuilt. Als een hotel je dan aanstaat bezoek je hun eigen website en stuur je evt een email.
Op deze manier kom je ook kleinere accommodaties tegen die niet opgenomen zijn bij
BOOKING of Expedia bv.
-
Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011
Goeieavond!
Even een vraagje. Mijn vriendin en ik plannen een eerste bezoek aan Orlando. Wegens het werk van mijn vriendin zijn wij gebonden aan de schoolvakanties. Mijn vraag is of het qua drukte (disneyparken) beter is in de zomervakantie (2012) of in de Paasvakantie (2013)? Zou het met 2 personen een goed idee zijn om een villa te huren of komt dit enkel voordelig uit als je met meerdere personen bent...
Alvast bedankt voor jullie reacties!
De rest van mijn vele vragen ga ik toch proberen vinden bij het lezen van dit fantastisch forum :-)
-
Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011
Er zijn genoeg Forumleden die lekker met z'n tweetjes een villa huren. Maar een Condo behoort ook tot de mogelijkheden (appartement). Het is maar net wat je wilt uitgeven aan je accomodatie..
-
@ Koko223: Pasen is dé vakantie in Florida, dus heel druk... Maar wel weer een betere temperatuur en minder kans op een regen en onweersbui. Die heb je in de zomer nagenoeg elke dag. Voor accomodatie's betaal je wel meer in de Paasperiode! Maar ik zou voor de Paasperiode kiezen!! In 2013 is dat 23 maart en dan twee weken.
-
Bedankt voor uw reactie!
In België start de paasvakantie in 2013 vanaf 01/04/2013, op internet lees ik dat de vakantie "springbreak" in Florida vooral in de maand maart valt. Zou het dan in de 2e week van Paasvakantie (08/04/2013) rustiger zijn, of gaat dit weinig verschil geven. Zo zouden we bv de parken bezoeken in de 2e week.
-
Ben al even aan het struinen geweest maar ga toch mijn vraag in de groep gooien ;-) Ik ben druk aan het kijken naar een leuke plaats in de buurt van de grote parken. Dus een plaatsje waar je ook leuk kunt winkelen, rondstruinen of wat dan ook. Kissimee schijnt erg leuk te zijn? Enne, ik heb een superleuk huis gezien in Haines City... Advies is echt heel erg welkom! :-)
Thank`s guys!
-
Citaat:
Tamara36
Dus een plaatsje waar je ook leuk kunt winkelen, rondstruinen of wat dan ook. Kissimee schijnt erg leuk te zijn? Enne, ik heb een superleuk huis gezien in Haines City...!
Misschien is het handig om wat meer over jezelf en je vakantieplannen te vertellen? De vraag is wat je nog meer op je programma hebt staan tijdens je vakantie. Hoe is de gezinssamenstelling, waar gaat de belangstelling naar uit? Je kunt in de Orlando Area namelijk op iedere hoek van de straat winkelen. Kijk zelf eens op Google hoe ver Haines City van de beroemde Outletcentra en Shopping Malls ligt en bepaal dan zelf of je daar wil zitten. Waarmee niet gezegd is dat je in Haines City niet kunt winkelen, rondstruinen of wat dan ook.......
Het is vaak een kwestie van smaak. De 192 in Kissimmee wordt door velen als de lelijkste weg van de VS aangeduid. Toch gaan er duizenden mensen per jaar naar deze omgeving vanwege de talloze hotels, restaurantjes, winkels etc. Hetzelfde geldt voor de International drive, Lake Buena Vista of de relatief nieuwe communities aan de 27. De een vindt het er fantastisch, de ander wil er nog niet begraven worden. Florida heeft voor elk wat wils. Veel lezen (reisverslagen) en goed gebruik van de moderne hulpmiddelen op internet wil vast wel helpen om zelf je keuze te kunnen bepalen.
De keuze tussen Haines City en Kissimmee aan het forum voorleggen gaat je niet erg helpen, ben ik bang. Want waar wil je nu precies advies over? Een fantastisch huis in Haines City? Het barst in de Orlando Area van de fantastische huizen, echt waar!
-
Ok, effe wat extra info over ons gezelschapO:) 3 65+, 2 dames en 1 heer, dan hebben we nog een man van 46, ik, 36 en mijn zoon van 11. Lekker in alle leeftijds groepen dus. De 2 oudere dames vinden het heerlijk om winkeltjes en markten af te struinen en wandelen heel graag. Ik sluit me daar ook al bij aan met mijn 36:wink:
We zijn allemaal gek op de natuur en een beetje bosrijk zou al super zijn. Denk wel dat de oudere dames een hartverzakking krijgen bij het zien van een alligator, maar de rest vindt dat helemaal super! (niet de hartverzakking, maar de alligator uiteraard...) Verder willen we uiteraard 1 of meerdere van de parken bezoeken maar welke... da`s nog de vraag. Ik heb begrepen dat er een Legoland bij gekomen is en aangezien mijn zoon daar helemaal fan van is, zal dat ook een goede optie zijn.
Verder gewoon ff helemaal niets doen, gewoon genieten van wat je daar ziet en lekker bijtanken van alle drukte hier. We gaan, als alles meezit, 26 april die kant op en blijven dan 12 nachten. Ik heb net ook even naar de plaats Celebration gekeken en dat ziet er helemaal super uit! Maar ja, net wat je al aangeeft, er is zoveel! Het is ook mijn enthousiasme wat het misschien wat chaotisch over doet komen... Forgive me:lol: Maarreh, alle tips zijn welkom!!!
Thank`s!
-
Hoi Tamara,
Winter park is op zich ook wel een leuk plaatsje.
Er liggen een paar grote meren ( maar ja die zijn er wel meer in Florida...duhu)
Winter park zit denk ik wel in de iets duurdere prijsklasse.
We gaan er ieder jaar wel een dagje heen.
Ik heb geen ervaring hoe het is om daar echt te vertoeven, maar ik kom er in ieder geval graag.
Naar mijn idee is winterpark iets klassieker, niet zo veel "kermis" ( niet negatief bedoeld hoor).
als je iets wil lezen over ons uitstapje naar winter park, dan kun je mijn blog lezen als je wil:
http://mayaorlando2011.blogspot.com/...1_archive.html
(helemaal naar beneden scrollen tot aan Maandag)
-
Hallo Tamara,
Wij zijn meerdere malen in Haines city geweest,het park Southern Dunes.
Naar de mall's en outlets is het wel zo'n 45 min rijden,maar...voordat je het park oprijd is er links een Wall mart en rechts een Winndixie,en een dollarstore.
Aan de overkant van de weg ook wat winkels maar niet echt interessant.
Het uitzicht op de golfbaan is wel leuk,net teletubbieland ;-)
Suces met zoeken!
groetjes,Annette
-
@ Maya, Dankjewel voor de tip! Heb al even stiekem gekeken naar Winter Park, maar idd, ligt net buiten ons budget ;-) Nu hoeven we niet zuinig te doen maar dat stellen we nog maar ff uit! hahaha, ziet er wel fantastisch uit! Ik ga morgen eens even je blog lezen, had er vanavond even te weinig tijd voor, dus morgen heb ik leesvoer. Dankjewel in ieder geval voor je reactie :-)
@ Anette, Jij ook bedankt voor je reactie. Was inderdaad aan het kijken naar het park dat jij benoemde. Ik denk dat ik dan toch nog eventjes moet "doorstruinen". Wel erg handig dat jullie er al eens geweest zijn. Kissimee, is dat wat shoppen betreft leuker? Of andere suggesties?
Goh, zou er lui van worden zo met jullie hulp! (Dacht het niet, veels te leuk om dingen uit te pluizen ;-) )
Thank`s!!!
Groetjes,
Tamara.
-
@Tamara36
Winkelen in Florida doe je meestal in een Mall,Outlets etc.,deze liggen veraf van Haines City,markten zoals wij ze kennen hebben ze hier niet en wandelen doe je meestal in een State Park, zeker geen straatje om in de buurt,advies kom wat meer richting Orlando zodat je niet elke keer teveel reistijd hebt.
Winterpark is een leuke plaats om een dag door tebrengen.
Succes met de voorbereiding en een fijne vakantie.
@Annette
Helaas is de golfbaan gesloten en is het uitzicht geen teletubbieland meer, voor het geval dat je een villa daar huurt om te golfen informeer eerst even hoe de situatie is met de baan.
Groetjes Henke.
-
De golfbaan dicht?dat wist ik niet,maar bedankt voor de info!!
-
Even mijn vraag in dit topic plaatsen, want met zoeken kan ik niet echt veel vinden. Weet er iemand of er ook iets van een Standup Comedy Club oid is in Orlando? Ik kon wel in Wonderworks iets vinden, maar verder niets.
-
Wij ( ikzelf, 29 jaar en mijn vriendin 27 jaar), willen graag Orlando als uitvalsbasis gebruiken voor een bezoek aan:
1 of 2 pretparken
Dagje outlet shoppen
Bezoek aan daytona
Bezoek aan Kennedy space center
Wij vinden het prettig om s avonds lekker ergens te gaan eten en daarna in een barretje een biertje te drinken. ( dus op loopafstand is hierin belangrijk)
Voor bovenstaande activiteiten zijn wij op zoek naar een goede uitvalsbasis.
Heeft iemand een goede tip voor ons.
Uiteraard hebben wij de beschikking over een huurauto.
-
Op loopafstand is in de USA altijd een raar begrip. Men loopt in principe nooit ergens heen. De enige personen die je ziet lopen op straat zijn toeristen :) (en die zie je soms ook lopen op plekken waar het ronduit gevaarlijk is).
Qua vertier is het meeste te doen op de International Drive. Je hebt daar ook de I-Drive waarmee je met de bus een bar zou kunnen bezoeken. Maar in het algemeen stappen Amerikanen zelf gerust met een biertje/wijntje op in de auto.
-
Citaat:
Robbie1983
Voor bovenstaande activiteiten zijn wij op zoek naar een goede uitvalsbasis.
.
Toch nog maar eerst weer eens een vraag: Wat vind je zelf een goede uitvalsbasis: Hotel, appartement, townhouse, villa, resort.......? En moet dat dan luxe zijn, standaard of economy? Er is zoveel keuze, 't is toch een kwestie van jezelf inlezen en dan je keuze maken, denk ik. Er zijn in de Orlando area verschillende gebieden die allemaal even geschikt zijn als uitvalsbasis voor jullie tripjes. Njit noemde er al een de International Drive, je hebt ook de kilometerslange 192 met alle soorten accomodaties en een buslijn, Lake Buena Vista, de omgeving van Universal of van SeaWorld, de nieuwere communities aan de 27 en zo zijn er nog wel meer. Restaurants zijn er te over, waar je ook zit. Over de loopafstand is Njit duidelijk; men gaat nauwelijks te voet.
-
Uitvalsbasis is voor ons een hotel. De classificatie vind ik voor nu even niet zo belangrijk, het gaat mij om een goede plek van waaruit je de omgeving kunt bezoeken.
Bovenstaande tips hebben mij in ieder geval goed op weg geholpen. Bedankt!
-
wij hebben vorig jaar in `the castle` gezeten
een hotel aan de INT.DR , en vandaar uit was er redelijk wat op loop afstand te doen ,als je wat wil drinken tijdens of na het eten
-
Nou, onze plannen zijn ietsje veranderd! We gaan naar Cape Coral! Superleuk huis gehuurd, tickets zijn geregeld dus de voorpret is begonnen! Nu ga ik de rest van het forum maar eens even goed verkennen voor nog meer tips :-)
-
Kissimmee, wat zeker doen?
Hallo iedereen;
Na 9 jaar niet op vakantie gaan, doen we nu ineens 't grote werk....:razz:
We hebben 4 deugnieten, dus was de beste optie ergens een huis of appartement huren......we hebben jaren geleden van iemand een adres gekregen om een villa te huren in Kissimmee, dat papier heeft zelfs de verhuis overleefd, it was meant to be dus......;)
Onze kids zijn 13j, 10j, 9j en bijna 7j.....wordt dus een heel gedoe, vooral op 't vliegtuig....(heb ik als mama het meeste 'bang' van, zeker als je weet dat onze kids ni echt kunnen stilzitten en zich snel vervelen......jaja, waar beginnen we aan????) hihi
Tickets en huurauto zijn al in orde, villa is al geboekt in juni vorig jaar......
We weten wel al een beetje wat we willen doen, maar ik ben er zeker van dat ik hier nog vanalles kan 'bijleren' en tips krijgen.
Magic kingdom, animal kingdom, sea world, universal studio's en bush gardens staan op het verlanglijstje, mss clearwater marine aquarium, na het zien van Dolphin tale willen de kids Winter een keertje écht zien, daytona beach is ook de moeite denk ik....... kennedy space center, daar zijn we nog niet uit, hebben de kleinsten daar iets aan? Natuurlijk willen de girls ook eens gaan shoppen en willen we daar lekker gaan eten, want koken doe ik elke dag, een heel jaar door, met veel liefde weliswaar, maar mama wil ook een beetje vakantie!
We vertrekken 2 juli en komen in Brussel terug aan 21 juli 's morgens.
We zullen daar dus zijn on the 4th of july, we hebben al begrepen dat alles dan gesloten is, wat gebeurt er nog meer dan? Voor de kenners onder jullie.....welke dag kunnen we best welk park bezoeken? Zijn er nog andere aanraders? Best flextickets of combitickets kopen? Wachten tot we daar zijn om eventueel gebruik te kunnen maken van kortingsbonnen?
Ik lees het graag!
Vele groetjes
Moderator Michael66:
Hoi Mercike, ik heb je bericht met al jevragen toegevoegd aan een bestaand onderwerp over de "1e keer naar Orlando". Hier staan al een heleboel vergelijkbare vragen, én een heleboel antwoorden en tips! Lees er eens een aantal door, wie weet heb je er wat aan.
Voor een aantal van je vragen zijn ook al aparte onderwerpen geopend op het Florida Forum. Als je in de blauwe bak bovenaan het forum op "zoeken" klikt en dan een zoekterm intypt (bijv. tickets, paspoort, kinderen etc) dan kun je daar ook al een heleboel info vinden. Veel plezier!
-
Re: Kissimmee, wat zeker doen?
Dat is een hele waslijst ;-) Ik probeer de zaken even te beantwoorden, veel (eigenlijk alles) kun je ook terug vinden op het forum middels de zoekfunctie.
- Je kinderen houdt je vast wel rustig met de films in het vliegtuig of een DS/PSP/etc. Anders is duct tape ook wel handig ;-)
- Kaartjes kopen doe je over het algemeen het beste via internet. Maak eerst een duidelijke keuze welke parken je wilt bezoeken, zodat je gericht kan zoeken. Voor het kopen heb je sites zoals undercovertourist, attractionticketsdirect, etc. Vergelijken, vergelijken, en je komt tot een goede prijs. Soms is een combikaart goedkoper, maar dat hangt af van welke parken je wilt bezoeken.
- Disney kaarten bestel je alleen van tevoren als je meer dan 2 dagen de Disney parken wilt bezoeken. Ik lees maar 2 van de 4 parken, die je dus in 2 dagen kan doen. Dus haal je die het beste gewoon aan de balie. Wil je ook de andere parken bezoeken, of rustig aan doen en vaker naar Magic Kingdom, dan heb je vaak leuke aanbiedingen op verschillende sites (3 dagen betalen, 4 krijgen, etc.)
- Kennedy is leuk voor iedereen, dus ook de 7-jarige zal zich daar prima vermaken.
- Shoppen in Orlando is niet moeilijk :) Je hebt er 2 outlet centers van Premium zitten. Tevens heb je nog de Florida mall, en de Mall at Milenia (de laatste is wel een categorie duurder maar ook wel leuk om een keer te kijken). Voor alle malls geldt dat ze vaak kortingsbonnen hebben die je vanaf hun website kunt halen. Vaak is dit enkel een bon om een kortingsbonnen boekje op te halen bij de service balie. Dit scheelt vaak nog leuke bedragen.
- Voor het eten abonneer je, je ook op zoveel mogelijk restaurants (Fridays, Outback, Longhorn, etc.). Je krijgt vaak bij het aanmelden direct een kortingsbon die enkele weken geldig is. Het beste doe je dit dus de week voor je weg gaat, zodat de bonnen nog geldig zijn.
-
Citaat:
mercike
We zullen daar dus zijn on the 4th of july, we hebben al begrepen dat alles dan gesloten is, wat gebeurt er nog meer dan?
Hmmm..ik weet niet waar je dat hebt gevonden. Postkantoren en banken zijn gesloten. Alle themaparken zijn gewoon open, net als de grote horeca ketens en retailers.
Tip: Probeer de zoekfunctie eens op 4th of july. Je vindt dan veel informatie, waaronder dit topic.
-
Teleton, bedankt voor de tip, heb alweer wat bijgeleerd! Dacht wel dat alle winkels gesloten waren.....maar dat blijkt dus van niet....
Rolandino, bedankt voor alle antwoorden! Er zullen nog wel wat vragen komen....;)
Die duck tape vind ik een goeie suggestie....:-P I.v.m. Ds,kids hebben een R4 kaartje, kan dit zonder problemen door de douane? En we nemen een laptop mee, mag daar gedownloade muziek opstaan?
We zijn in '97 ook naar Amerika geweest, de westkust bezocht, maar dat was voor 9/11.....dus veel minder strenge controle.....we willen zeker zijn dat er niks verkeerd loopt! :???:
Moeten we ook een verklaring van de dokter meenemen over de medicijnen die we meenemen?
De sites voor de inkomtickets ga ik allemaal eens vergelijken!
Groetjes
-
Rijd ook zeker even naar Front street in Celebration. Er ligt daar op de hoek een grote fontein waar de kids heerlijk kunnen spelen (neem wel een handdoek mee, want ze worden zeker nat), terwijl jullie heerlijk aan de overkant een ijsje eten op het terras.
http://media-cdn.tripadvisor.com/med...n-fountain.jpg
-
Ziet er leuk uit!!!! Bedankt voor de tip, kids zijn je nu al dankbaar....:lol:
-
Citaat:
mercike
En we nemen een laptop mee, mag daar gedownloade muziek opstaan?
De douane gaat echt niet kijken wat er op je laptop staat.
-
De grote malls zijn gezellig open op 4 juli :-)
Met de leeftijden van jouw kinderen is het ook leuk om naar Wet 'n Wild te gaan of Aquatica. Dit kan je bijvoorbeeld overdag doen en in de avond naar het vuurwerk gaan kijken.
Island of Adventure (bij Universal Studio's) is ook een aanrader voor deze leeftijdscategorie. Vooral als ze van Marvel houden.
Discovery Cove mag niet ontbreken op mijn lijst, maar dit is wel een prijzige themapark (ondanks dat je voor 14 dagen toegang kan krijgen tot een ander park).
En in het vliegtuig...... zorg ervoor dat je nieuwe films, boeken ds-spellen etc bij je hebt. Van te voren even vertellen dat ze het een lange reis is maar dat er aan het eind van de reis een geweldige vakantie in het vooruitzicht is, kan meehelpen.
-
Citaat:
mercike
Moeten we ook een verklaring van de dokter meenemen over de medicijnen die we meenemen?
probeer eens met de zoekfunctie: medicijnen. Er rolt je een schat aan informatie tegemoet. Heb je dan toch nog vragen? Stel ze in het topic over de medicijnen, zo blijft de informatie lekker overzichtelijk voor de nieuwkomers.
-
Ik vond niet direct iets over medicijnen terug, vandaar hier mijn vraag, maar bedankt, ondertussen alles gevonden! :-D
De waterparken wil ik wel graag doen, maar de jongste kan nog niet goed zwemmen en ik denk dat ik me een hele dag ongerust zou voelen, want ze heeft een karaktertje en wil alles eens alleen proberen....:-k
Discovery cove is door de prijs een beetje afgevallen.....ineens met 6 personen.....
Ze tellen allemaal mee af, maar ze beseffen nog ni goed dat het heel lang zal duren......maar wie weet, eens het zover is, hebben we 4 modeldeugnieten......hihi
-
Goedemorgen!
Momenteel zitten we nog lekker aan de Gulf Coast, maar zaterdag vertrekken we richting Orlando. En zondag is het moederdag!!! Ik heb al even gekeken op de drukte kalender, en eigenlijk wordt zo'n beetje elk park je afgeraden.
Heeft iemand ervaring met Moederdag (of een andere feestdag) in Orlando? Zelf denk ik dat we het beste gewoon een dagje relaxen in het hotel doen, misschien naar een Mall? Of heeft iemand hier nog een andere leuke tip?
Groet,
Lauya
-
Vorig jaar was ik met moederdag in Magic Kingdom. Ik kan me niet herinneren dat het heel erg druk was, wel kregen mijn moeder en ik bij binnenkomst een bloem.
Je weet het nooit met de drukte dus misschien is het beter gewoon te doen waar je die dag zin in hebt.
-
Wij gaan zelf naar Magic Kingdom en volgens Tourguidemike valt het in de ochtend juist mee.
Je moet alleen niet te lang blijven.
-
Hallo allemaal,
Volgend voorjaar zijn we enkele dagen in Orlando. Waarvan 1 dag " Pretparkloos ".
We zijn nu aan het twijfelen wat we dus die ene dag moeten gaan doen; de Premium Outlet, Mall at Millenia ( of gewoon deze 2 combineren ), International Drive ( weet niet of hier überhaupt iets te beleven is, behalve de restaurants )
of Downtown Orlando ( als het centrum tenminste gezellig is ). Wat raden jullie aan?
-
Ik zou gaan voor de Premium Outlets :D
Dan kun je ook nog kiezen uit Premium Outlets Vineland Rd of Premium Outlets Int Drive ;)
( eerstgenoemde is onze favoriet )