-
Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com
Nu even voor de zekerheid of ik het snap: Ik wil 18 en 19 december in Key Largo blijven slapen. Nu zie ik op priceline dat er eigenlijk maar één 3 sterren hotel opstaat: het Hilton Key Largo Beach Resort. Ben je er dan zeker van dat je dat hotel ook krijgt? Dat is dan vraag 1....
Zo kun je voor $ 129 per nacht bij priceline boeken, expedia $ 132 en op de site van het resort zelf $ 126 per nacht. Waar moet je dan ongeveer mee starten als startprijs? Ik vind dit erg lastig te bepalen.... Wie kan me helpen?
-
Via de website van Bidding for Travel kun je kijken welke hotels in welke sterrenklasse eerder een bieding in die buurt hebben geaccepteerd. Dit geeft echter geen garantie dat je het daar genoemde hotel ook krijgt als je gaat bieden, er kunnen inmiddels andere hotels zijn die biedingen via Priceline accepteren.
De biedingsprijs om mee te beginnen varieert per periode. Ook via de website van Bidding for Travel kun je kijken voor welke bedragen in welke periodes biedingen zijn geaccepteerd. Dat geeft een goede richtlijn voor je eigen bieding.
Succes.
-
Het hotel wat ik in Ft Lauderdale kreeg (blz terug) was ook bij Bidding for travel onbekend en kwam de eerte keer "te voorschijn" ,dus je weet het nooit.
Knaapje
-
Hoi Allemaal,
Ik wil graag een best western hotel boeken via priceline. Op welke rating moet ik dan bieden?
-
Waar wil je die boeken? BW heeft nl. in verschillende plaatsen verschillende ratings.
-
Je kan het beste kijken op de site biddingfortravel.com
Daar klik je dan de plaats aan waar je wilt zitten, in het volgende scherm is het bovenste berichtje dan de hotellist.
Daar kan je zien welke hotels en in welke categorie ze aangeboden worden.
Maar houd er altijd rekening mee dat je ook een ander hotel toegewezen kunt krijgen, en daar zit je wel aan vast.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
meelezer
Hoi Allemaal,
Ik wil graag een best western hotel boeken via priceline. Op welke rating moet ik dan bieden?
Wat je wilt kan niet.
Je boekt op een hotel in de gevraagde (sterren) klasse, in de gevraagde regio/wijk.
That's it!.
Verdere voorkeuren zijn niet mogelijk.
Je kunt dus even goed een Days Inn , Hilton of Hyatt krijgen indien deze in je klasse voor mochten komen.
Als ik goed gekeken heb komen er in de BFT lijst van de hele Orlando regio, maar 2 BW hotels voor, die ook nog eens zelden geboekt zijn, als ik het goed zag in juni 2007 voor het laatst gemeld. Zal wellicht van doen hebben met de soort organisatie. BW zijn meestal private owned hotels en BW is meer een boekings/reserveringssysteem en je vindt er dan ook hotels van diverse klasse bij.
Knaapje
-
Bedankt voor de tips allemaal!
-
Re: Hotelkamers via Priceline.com
Graag zou ik willen weten over het bieden op 4 sterren St Petebeach (Don Cesar en Tradewinds Grand. Het liefst kom ik terecht in Tradewinds. Welke
wordt het vaakst toegekend? In welke prijsrange moet ik dan boeken?:?
Ps weet iemand of de jolly trolley in de buurt stopt?
-
Prijs en acceptatie hangen erg af van de periode en dag in de week. Weekends zijn vaak erg druk in St. Pete Beach en als er wat te doen is in de omgeving (golftoernooi, spring break, spring training etc.) dan is er weinig tot geen beschikbaarheid via Priceline.
Als je hety Grand wilt, dan kun je ergens tussen $85-90 bieden, daar heb ik de meeste acceptaties gezien. Heb er vorig jaar ook zoiets voor betaald. Priceline-boekers worden in de meeste gevallen ondergebracht in het Breckenridge-gebouw aan de rechterkant, in kamers met land-zicht. Mooie ruime kamers met van alles en nog wat erin.
Don Cesar heeft weinig periodes waarin Priceline-biedingen worden geaccepteerd. ALS ze dat wel doen, dan vanaf $99, zoals je kunt zien op biddingfortravel.com. Net iets hoger dan de Grand.
NB: Volgens mij stopt de buslijn die de hele kust langs rijdt ook voor de Grand. Zie schedule.
-
Bedankt voor het advies: we gaan het proberen!\\:D/
-
Ik heb ooit bij priceline gekeken welke biedingen gewonnen hadden, weten jullie hoe ik dat moet bekijken?
-
Dat kan via bidding for travel.com.
-
ik dacht dat je dat ook op priceline kon zien?
-
Citaat:
Connie
ik dacht dat je dat ook op priceline kon zien?
Ben je niet in de war met het feit dat je via Priceline ook gewoon hotels tegen voordeelprijzen kunt boeken, dus niet bieden, maar direct boeken?
Dan zie je inderdaad alle gegevens en prijzen.
Knaapje
-
Dat zal het dan wel zijn.
-
Ik heb zelf op biddingfortravel.com en op betterbidding.com gekeken in bepaalde regio's welke prijzen gewonnen hebben. Aan de hand hiervan heb ik voor onze volgende vakantie 1 week Orlando Radisson Resort*** geboekt voor $35 per nacht, 2 dagen Naples Holiday Inn*** $68 per nacht, Ft. Lauderdale Hyatt Place plantation*** $50 per nacht en 1 week Orlando Radisson Resort*** voor $35 per nacht.
-
Hoe kan ik daar boeken want er staat alleen Amerika en Canada?
-
Door gewoon stad en postcode intevoeren van een plaats in amerika.
En dat werkt prima heb ik zelf ook vaak zat gedaan.
Julo
-
Citaat:
Connie
Hoe kan ik daar boeken want er staat alleen Amerika en Canada?
Het stond al in dit topic, maar een beetje verborgen; zie dit bericht.
-
wij willen van 28/3 -10/4 een hotel in de buurt van Kissimmee/Orlando. We willen naar de outlets en Disney,DC en Universal. Nu kan ik zoveel omgevingen kiezen als ik Orlando invoer, dat ik even een beetje hulp nodig heb. Het maakt ons niet zo heel veel uit waar we slapen (we zijn er om dingen te zien en niet om lang op een hotelkamer te zijn) echter willen we ook wel een paar dagen relaxen dus een zwembad is eigenlijk wel een pre. Ook zou het heel fijn zijn als er een koelkastje aanwezig is op de kamer.
We willen eigenlijk niet verder gaat dan 40$ per nacht.
Wat is aan te raden, welke wijk kiezen we en hoeveel sterren?
-
Lake Buena Vista zit het dichtst bij Disney, International Drive bij de outlets.
Sterren ? Beats me, maar toch minimaal drie, dacht ik zo.
-
Ik zag in een ander topic, dat je een huurauto hebt.
Als je een beetje centraal zit, bijv. I_Drive en ook nog wel in Kissimmee dan ben je binnen een half uurtje zo'n beetje bij alles wat je zoekt. Ik weet dus niet of het nou zoveel uit maakt waar je terechtkomt.
Een zwembad vind je bij een 3-sterren zeker wel, een koelkastje kan je niet van tevoren via Priceline als optie geven, maar kan je ook wel ter plekke vaak huren. Reken dan wel op zo'n $ 10 p.d. Mocht je er geen kunnen huren of het te duur vinden.: Koop in de supermarket voor een paar dollar een piepschuim koelbox en in ieder hotel kan je wel ijsblokjes krijgen of bij de supermarket of benzinestation kopen. Blikjes er zo in, fruit/levensmiddelen in een plastic zakje waar ze de booedschappen in doen.
Knaapje
-
Wij hebben de eerste keer op Lake Buena vista gezeten, de tweede vakantie in de regio Disney World Vicinity. Ook nu weer gaan we naar Disney World Vicinity. Disney is om de hoek, de mall en outlets is een stukje rijden maar prima te doen. Prijs was en is $35 per nacht zoals ik zei hierboven, resort fee $11. Tot nu toe geboden op minstens *** dat bevalt prima
-
ja ik heb inderdaad een huurauto. Half uurtje naar alles zal de pret niet drukken.
tip van koelbox is super, bedankt.
Als ik ga voor een 3* hotel, iemand een tip met wat voor bod ik moet starten, en zijn er mensen die een 3* in Orlando via priceline hebben geboekt, welk hotel heb je gekregen?
hoe bedoel je prijs is en was $35 dat kan je toch niet weten van te voren als je ergens op bied is het toch maar hopen dat ze dat bod zullen accepteren?
-
Citaat:
wenniemetie
....Als ik ga voor een 3* hotel, iemand een tip met wat voor bod ik moet starten, en zijn er mensen die een 3* in Orlando via priceline hebben geboekt, welk hotel heb je gekregen?
..........
Kijk eens op biddingfortravel.com en betterbidding, daar zie je wat voor diverse hotels geboden is. (is trouwens een bladzijde terug ook al genoemd) Vergeet niet dat het van dag tot dag kan verschillen door de wisselende bezettingsgraad van de hotels.
Succes
Knaapje
-
Als je kijkt op biddingfortravel.com en betterbidding.com dan zie je dat elke keer Radisson Resort in Orlando Disney Vicinity voor tussen de $34 en $50 eruit gaat. Dus baseer je hierop je bod. Zo heb ik dus voor juni dit jaar en september vorig jaar $35 betaalt. Mijn broer heeft vorig jaar in dezelfde regio $40 geboden en is terecht gekomen in het Regal Sun resort. Je weet inderdaad niet waar je terecht komt maar gezien beide sites waar je biedingen kan bekijken is de kans heel groot dat dit ging lukken voor deze prijs.
-
zou ik nu al kunnen boeken voor augustus, denken jullie. Ik kan zo niet zien of de peabody er bij zit toch? Hier kom ik pas achter als ik geboekt heb? Onze voorkeur gaat hier naar uit. Ik heb trouwens 3 kamers nodig. graag advies. dank jewel alvast
-
Voor augustus bieden kan nu al. Of het de gunstigste tijd is qua prijs weet niemand. Je kunt nooit vantevoren zien op welk hotel je uitkomt. Alleen wijk en sterrenklasse bied je op. 3 Kamers kan geen probleem.
Als je een hotel voorkeur hebt kan je wellicht beter via een boekingssite zoeken, daar kan je zien wat je krijgt en tegen welke prijs.
Succes
Knaapje
-
kijk op die twee sites of ze erbij staan en wat er geboden is (en hoeveel sterren, welke regio). Dan kijk je vervolgens of er meerdere in die regio zitten met die aantal sterren en wat daarop een winnend bod is geweest eventueel. Zo kun je ENIGSZINS zien of je kans maakt ;)
Ik heb nog even gekeken voor je maar op biddingfortravel is de prijs zo $75,$79 maar dat is niet de enige 4* dus het is een gok of je die krijgt of bijvoorbeeld het Renaissance
-
Hallo allemaal;
ik krijg maar geen kamers op priceline.
Ik heb alle tips al toegepast van o.a. bidding for travel
; maar niemand hapt :(
Kga het nog 3 keer proberen ;)
-
dan zal je bieding wel niet voldoende zijn in die categorie ;)
-
Kunnen wij ook ingaan op hun rewards actie? Zoja hoe dan?
-
Yeah, net via Priceline 2 hotelovernachtingen gewonnen in:
Hyatt Regency Coral Gables van 13/6 tot 15/6 voor $66 per nacht.
Ben begonnen op $50.
Daarna een rebid op $60.
Daarna weer een rebid op $66, en geaccepteerd.
Normaal is een overnachtingen rond de $160. Dus een goede deal \\:D/
-
En het is ook nog eens een erg mooi hotel, er zijn al meer forumleden hier 'op bezoek geweest' via priceline. Wij ook al 2 keer (zie onze Florida reisverslagen) ;-)
-
Wij hebben tijdens de eerste dagen van onze vakantie hele leuke deals gekregen met het bieden op hotelkamers. Alleen vanaf Fort Myers, key west en miami lukt het niet om via priceline een bodgeaccepteert te krijgen. We hebben toen uit eindelijk maar een hotel gereserveerd via hotwire. Misschien lag het er aan dat we nog net in de springbreak zaten. Ik weet het niet. Wat dat betreft is op zich hotwire een leuk alternatief als priceline niet wilt lukken
-
Re: Hotelkamers via Priceline
Ik heb al een paar keer een hotelkamer voor 1 nacht geboekt via priceline.
En ik weet ook dat je je bod kan gebruiken voor meerdere dagen.
Maar ik weet niet of wat ik wil ook tot de mogelijkheden behoort.
Ik wil n.l. een hotel boeken voor de eerste en de laatste nacht.
Weet iemand of dit in 1 bod kan, of dat ik er dan 2 verschillende biedingen van moet maken.
-
Dat zal in 2 biedingen moeten, wanneer ze niet aansluitend zijn ;-)
-
Citaat:
mattrob
Dat zal in 2 biedingen moeten, wanneer ze niet aansluitend zijn ;-)
Dacht al dat jij dat wel zou weten!
Thanx!
-
Citaat:
hannie
En ik weet ook dat je je bod kan gebruiken voor meerdere dagen.
Als je bedoelt het verlengen van je verblijf vóór of na je aankomst wat ze aanbieden voor dezelfde prijs, gaat niet altijd op. Het hotel wordt voor je extra dagen nogmaals via een "bieding" gevraagd voor die prijs. Het is niet gezegd dat het hotel accoord gaat.