Heb vandaag oad boek nagekeken en er staat ook duidelijk in de voorwaarden dat voor half maart/april en half oktober/november geld dat ze niet aansprakelijk zijn voor wijzingen door vliegtuigmaatschappijen en je zelf de concequenties moet dragen.
Afdrukvoorbeeld
Heb vandaag oad boek nagekeken en er staat ook duidelijk in de voorwaarden dat voor half maart/april en half oktober/november geld dat ze niet aansprakelijk zijn voor wijzingen door vliegtuigmaatschappijen en je zelf de concequenties moet dragen.
Tja, dat zijn leuke voorwaarden dan, maar gelukkig worden voorwaarden ook wel eens verworpen juridisch gezien. Maar het verhalen van de extra kosten wordt nu wel veel lastiger.
Wij vliegen morgen (3juni) vanaf Orlando helaas weer terug naar Amsterdam. Echter is er de mogelijkheid om online in te checken. Daarnaast hebben we ook Comfort Class, en al stoelen aangewezen gekregen, alleen zijn dus nog niet ingechecked!
Nu heb ik wel een laptop mee, en zou dus kunnen inchecken, echter heb ik geen printer in de buurt om de tickets uit te printen. Bij de receptie van het hotel gevraagd of het daar kon, kon het ook niet. Iemand anders nog een idee? En is het perse nodig om ze uit te printen, of kunnen ze op het vliegveld ook wel checken dat ik dan ben ingechecked??
Iemand tips?
Ik heb afgelopen zondag gezien dat het zeker de moeite waard is om vooraf in te checken. er stond een behoorlijke rij, behalve bij de drop-off balie.
Misschien een internet café opzoeken? Daar kun je vaak wel printen.
Vreemd trouwens dat je hotel je niet wil/kan helpen. Ik heb zowat in alle hotels waar we zaten pc's en printers zien staan welke door de gasten gebruikt konden worden.
Zoek even een iets luxer hotel en loop daar even naar binnen en vaak hebben ze daar een business gedeelte waar je tegen geringe vergoeding mag internetten.
Of even met een smoesje naar het Hyatt rijden en bij de poort aangeven dat je komt kijken voor een kamer voor de komende nacht, even doorrijden naar de parkeerplaats (afslag 4) en dan via het pad naar het hotel lopen, dan staat er bij de receptie een computer speciaal voor het inchecken waar je zonder moeite gebruik van kan maken en daar staat keurig een printer op aangesloten waar je je tickets kan printen.
Verder is er bij het Omni hotel in Championsgate een business center, auto kon je daar een maand geleden nog vrij plaatsen op de parkeerplaats en dan kan je links van de hoofdingang naar binnen, meteen naar links en je loopt langs de kamer met computers.
En wellicht heb je nog een aantal andere hotels of internetshop zoals Kinko's. Ik hoop voor je dat het je ergens lukt.
PS Championsgate ligt aan de I4 richting Tampa.
Hi,
Als je in een Villa zit rij je toch even naar het Management Bureau van de betreffende Villa toe, daar printen ze zo je boarding pass uit... is geen enkel probleem.
Greetz, Remco
We zijn vandaag verhuisd naar de Quality Inn in Orlando, hier hebben ze inderdaad een business center waar ze je kunnen laten inchecken. Echter is er vandaag niemand meer aanwezig :S, dus morgenvroeg maar doen dan. Moet goed komen nu..
edit:
Zojuist toch de mogelijkheid gekregen om in te checken bij de receptie.
Alleen lukt het met geen mogelijkheid om in te checken! We zijn al binnen de 24uur van te voren. Ik vul het E Ticket nummer correct in. Echter zegt hij dat we niet geregistreerd staan enz :S.
Iemand vaker dit probleem gehad, is het weer iets voor Martinair? want zijn net een haf uur bezig geweest bij de receptie, maar niks lukt. Beetje erg vaag..
Edit 2: Is inmiddels gelukt. We vliegen 3 Juni. Als datum nu 4 juni geselecteerd, en nu is het gelukt. Echter staan de tickets wel op 3 Juni. Niet echt logisch dus, maar ja is uiteindelijk gelukt gelukkig
Nou gelukkig! Wat een stress op het laatste moment!
Goede reis terug!
Martinair is weer lekker bezig!
Wij krijgen zojuist van WTC door dat onze vlucht Orlando-Amsterdam van 5 augustus doodleuk is geannuleerd..
We krijgen een alternatief aangeboden om via detroit (met 1 uur 10 minuten overstaptijd). Het alternatief heeft louter nadelen:
* we vetrekken eerder uit orlando
* we komen later terug op Schiphol
* we zijn langer onderweg
* lopen het risico op vlucht missen etc.
Kunnen ze dit nu zomaar maken???
Ik heb destijds specifiek gekozen voor MP omdat ik perse rechtstreeks wilde vliegen. Als ik toen gekozen had voor een niet rechtstreekse vlucht, was ik veel goedkoper uitgeweest. Nu heb ik dus de dure MP ticketprijs betaald voor rechtstreeks vliegen, en vlieg straks uiteindelijk dus niet rechtstreeks. Maw regelrechte wanprestatie.
Meer mensen met dit probleem op 5 augustus?
Dan stel ik voor om dit probleem gezamenlijk te tackelen en ze eens te laten merken dat dit niet zomaar gepikt wordt. Individueel lachen ze je gewoon uit.
MVG
A3
DE 1 uur en 10 min. voor Detroit is ruim voldoende, maar verder is het natuurlijk een aanfluiting.
Een martinairtje zou ik bijna zeggen, want het wordt nu wel erg structureel.
Geven ze nog een specifieke reden op ?
Wij hebben dat ook een keer vanaf Lanzarote meegemaakt. Sochtends om 9 ur vliegen, i.p.v. savonds half acht. Zonder aanwijbare reden.
Mooi een hele vakantiedag naar de kl*ten. Nooit meer Martinair en/of OAD.
Voor de VS gaan we zowiezo al jaren met een US airline.
Ik hoop dat je nog wat kunt regelen, maar vrees van niet. Succes.
Dat meen je niet ... Onze dochter zit op dezelfde vlucht ... Geboekt rechtstreeks bij Martinair en nog niets gehoord ... Ga er achteraan ..
Hm ... net even gechecked. Maar op de Martinair website staan ze nog gewoon op deze vlucht ingepland. Is volgens jou de hele vlucht geannuleerd ?
Ik heb gebeld met WTC: de hele vlucht is geannuleerd volgens hen, niet alleen wij.
Ik heb ook gebeld met MP: zelfde verhaal.
Reden: herindeling van de vloot.........
Heb al op kayak.com gekeken waar je via orbitz.com nog wel deze vlucht lijkt te kunnen boeken...... voor $558, maar als je verder klikt zegt orbitz: unfortunately the availability of this flight has changed, please select another option'' ......
Mattrob, wil jij voor de gein eens MP bellen en vragen of je dochter ook geannuleerd is? Kun je meteen vragen waarom klanten die via via boeken - in osn geval WTC - eerder op de hoogte zijn dan rechtstreekse klanten van MP...(je dochter).
MVG
A3
Net gebeld met Martinair. Vlucht staat nog 'in het systeem'. Na wat doorvragen wist ze wel dat Martinair bezig was met aantal 'wijzigingen' en dat vluchten vervolgens via Detroit werden uitgevoerd. Maar deze vlucht zag ze nog niet staan, deze stond nog in het systeem ... Ze zei overigens direct dat ik via Duitse website had geboekt (wat ook zo was) en dat in geval van annulering zij contact met me op zouden nemen. Ik heb ook geprobeerd gelijk te bellen met Duitsland, maar die zijn weekend blijkbaar gesloten ... Ik ga maandag gelijk bellen ...
Overigens, vrij arrogante dame aan de lijn, gelijk bij opnemen al. Zit er niet voor haar plezier .... :-(. Ik zei ook nog dat iemand die via reisbureau geboekt had, wel al omgeboekt was. Of dat niet een beetje vreemd was. Daar wist ze niets van; vlucht staat er toch nog in ... Jaja ....
Nou, wordt weer spannend; ik wilde JUIST een directe vlucht voor mijn dochter met 2 kleine kinderen. Nou zit je nog een extra vlucht met een jankende baby, A3 ... ;)
Als je nu probeert te boeken via de site van Martinair, dan zijn er opeens heel veel dagen waar geen vlucht beschikbaar is. Bijvoorbeeld de 12e of de 19e augustus van Orlando naar Amsterdam ook niet. Of zouden die vluchten helemaal vol zitten?
Wij hebben ook de vlucht van 5 augustus. Eerst zou het 4 augustus zijn, wat even later doodleuk werd veranderd in 5 augustus. Ik vind het echt onvoorstelbaar dat ze dit soort dingen zomaar even veranderen. We betalen een hele bak vol geld om even te vliegen met z'n vijven en dan flikken ze dit! Ik ben hier echt heel boos over :mad: Overigens weten wij officieel nog van niks. Bij WTC staan we nog gewoon in het systeem en nergens blijkt dat de vlucht geannuleerd is. Wat me eigenlijk nog bozer maat, want waarom weten wij dit nog niet?
Wij hebben voor 2e keer heenvlucht omgeboekt. Nu was de hele vlucht van 15 juli eruit gehaald. Eerst via Detroit (Delta) als alternatief op zelfde dag maar later toch omgeboekt naar zaterdag 17 juli met Martinair.
Wij vliegen terug op 12 augustus. Heb zojuist gekeken met Martinair code of we nog geregistreerd staan voor deze vlucht. Dat is tot nu toe nog het geval maar wij houden ook ons hart vast..... Ze zijn lekker bezig daar en bovendien niet al te vriendelijk.
Overigens, die snelle overstappers op Detroit van 1.10 minuten die roepen dat het allemaal makkelijk kan.... ,,Forget it''. Gelet de drukke periode en moet er al helemaal geen verdacht figuur met een fout flesje parfum ERGENS ter wereld in EEN vliegtuig zitten.
Terug vinden wij het minder erg overigens. Hebben nog nooit gevlogen met Delta maar horen alleen maar positieve verhalen.
Heb ook een klacht ingediend (moest schriftelijk volgens Martinair) over de gang van zaken. Geen enkele reactie, zelfs geen ontvangstbevestiging. Had wel eens het idee dat er veel gezanik was over Martinair ... en dacht toen.... 't Zal wel.... Maar nu aan de lijve ondervonden. Brrrr...., gek op Florida, maar niet meer met Martinair.
Ik heb net een mailtje naar WTC gestuurd. Ik betaal potverdorie een bak vol geld om eventjes te vliegen en wens gewoon waar voor m'n dure geld! Zijn ze nou helemaal! Ik pik dit dus echt niet hoor. Dan regelen ze maar iets, maar ik ga echt niet in de stress zitten met een uurtje overstaptijd en ook nog eens langer onderweg zijn. Dan had ik meteen wel een andere maatschappij gekozen. Dit is meteen de laatste keer Martinair wat mij betreft als het inderdaad allemaal waar is, want wij hebben natuurlijk nog helemaal niks gehoord. Net als die wijziging van 4 naar 5 augustus, daar moest ik zelf achteraan bellen, naar aanleiding van een bericht op dit forum.
Ga naar de Martinair site en ga met de code van Martinair naar boeken Comfort Class. Vul daar je gegevens in en dan kun je zien of je nog in het Martinair systeem staat.....
Zijn de achternamen verschillend, voer deze dan in met een komma. Geef het systeem dat het niet mogelijk is, dan is de vlucht er uit. Tenminste, dat was mijn ervaring vorige week met onze vlucht.
Dien een klacht in bij
Customer.services@nl.martinair.com
Schrijf je in ieder geval je frustraties van je af. Maar als geschreven.... 'k Heb het ook gedaan..... geen reactie..... geen ontvangstbevestiging.....
Floridaforumers.... Boycotten die hap!
@p.zomerdijk: zo heb ik inderdaad gekeken of ik nog gewoon in het Martinair systeem sta en dat is inderdaad het geval. Ook bij het boekingssysteem van WTC sta ik er nog gewoon in, geen vuiltje aan de lucht, maar intussen weet ik wel beter natuurlijk. Ik ga maandag meteen bellen en vragen hoe het zit. Vliegen we in plaats van met Martinair met Delta? Begrijp ik dat goed?
Het eerste alternatief is Delta. Maar wij moesten dan 's morgens al om 8 uur vertrekken en een overstaptijd van 1,5 uur is tekort, ook al zijn er hier forumers die dat weer makkelijk kunnen halen..... Ik betwijfel dat.... Bovendien zit je dan de gehele weg in de stress om je aansluiting te halen... Er gaan vaak later ook nog wel vluchten van Delta naar Orlando maar het geeft een verschrikkelijk gedoe, zeker als je al geruime tijd onderweg bent....
Mijn vermoeden is dat er op bepaalde data veel plaatsen vrij zijn in diverse ,,naar Amerika'' vluchten. Gezien de samenwerking tussen de maatschappijen (Martinair versus KLM versus Delta) vermoed ik dat om economische redenen zoveel mogelijk stoelen gevuld moeten worden en dat daarom vluchten worden ,,ge-her-indeeld''. Maar dat is echt een vermoeden. Als je overigens een reis wilt boeken Amsterdam-Orlando vv via KLM site krijg je dezelfde vluchten aangeboden die als alternatief gelden voor de Martinair gecancelde vluchten.
Als gezegd, Delta moet verder wel top zijn maar onze keuze is bewust rechtstreeks te vliegen.... en het gunstige tijdstip van vertrek om 14.00 uur. Als ik met een overstap had willen vliegen had ik dat in november wel gedaan. Had geld gescheeld en was ik weer met Virgin Atlantic via Londen v.v. gevlogen. Waarschijnlijk gaat het dit in de toekomst weer worden.
Laat je weekend niet verpesten..... Het komt uiteindelijk wel goed....
GOED WEEKEND LadyM
Wij hebben de vorige keer ook naar volle tevredenheid met Virgin gevlogen. Vanwege de rechtstreekse vlucht hebben we nu bij Martinair geboekt, maar als ik het van tevoren had geweten, had ik het niet gedaan, zo simpel is het. Ik vind het bijzonder irritant dat ze je vlucht zomaar cancellen, alsof het niets is. Het is voor ons (en voor een heleboel anderen) een bult geld en daar verwacht ik gewoon iets voor. Niet veel, maar gewoon de vlucht die we daadwerkelijk hebben geboekt. Verder hebben we weinig eisen. Blijkbaar is dit al teveel gevraagd.
Helemaal mee eens.... Je kunt een claim indienen.... en volgens de ,,leveringsvoorwaarden'' kan dit allemaal..... Dus... je bereikt er niets mee.... Je voorpret wordt verknalt door die gasten.... En idd, ze cashen je geld en doen dan maar wat...... Als eerder gezegd
FORUMERS!!!! Boycotten dat ongeregelde stelletje MARTINAIR!!!!
En er is al zoveel geschreven over de dingen die Martinair uithaald, maar ja, de meeste willen het eerst zelf mee gemaakt hebben. Ondanks dat er afgelopen mei vakantie ook weer hele positieve geluiden te horen waren.
Maar je kan je nu heel erg druk gaan maken en hiermee je voorpret compleet verpesten en dat is zoooooooooooooooo zonde.
Accepteer nu gewoon die Delta vlucht en maak je nu niet druk om die overstap want ik denk dat je 45 minuten moet zitten wachten straks bij de gate voor de volgende vlucht daar.
En je kan helemaal niet voorspellen of het druk is bij de immigratie of niet, dat is net als het weer voor augustus nu al voorspellen, je daar druk over maken heeft dus ook helemaal geen zin.
Dus vertrouw nu op de overstap tijden die Delta hier handhaaft, zij hebben immers jarenlange ervaring op de verschillende luchthavens en zullen het beter weten dan alle florummers bij elkaar.
En ja, ik ben absoluut Delta fan, ondanks vluchten met BA, United en Martinair kies ik volgende keer toch echt het liefst voor Delta. Heerlijke beenruimte zelfs in economy class is die groter dan bij United en Martinair. Goede bediening en we kregen ruimschoots genoeg te drinken tijdens de reis, verder hebben ze goede stoelen en veelal ook betere multimedia aan boord waar je zelf bepaald wanneer een film begint en zelf de film kan pauzeren e.d.
Pak die Delta vluchten, vergeet Martinair en ga lekker uitzien naar die heerlijke Florida vakantie waar je een hoop geld voor neerlegt en laat dat niet verpesten door een maatschappij als Martinair.
Helemaal mee eens!! Niet je voorpret laten verpesten!! Lekker met Delta, via Detroit kom je ook nog eens bij 'gezellige' mensen met glimlach van Immigrations..... Beter dan in Orlando!!
Greetz, Remco
Ach nee, ik laat mijn voorpret er zeker niet door verknallen hoor. Ik vind het alleen bijzonder onbeschoft dat je zo wordt behandeld nadat je zo'n bak geld hebt betaald. Voor hetzelfde geld veranderen ze zomaar weer even de datum, de maatschappij en de tijden.....net zo makkelijk. Ik heb de datum voor de auto en de villa al eens aan moeten passen en nu zal ik dan denk ik nog eens de tijd voor het afhalen van de auto moeten veranderen. Het is gewoon stomweg erg vervelend. Het gaat hier om vele duizenden euro's weet je wel. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb me er het afgelopen jaar helemaal het schompes voor moeten werken :mrgreen:
Hi,
Ook daar ben ik het helemaal mee eens, bijzonder onbeschoft om zo met je klanten om te gaan.... Wij werken ons ook een slag in de rondte om elk jaar weer naar het mooie Florida af te reizen. Met name dit soort dingen zijn zeer frustrerend.... Maar de reizen daar naar toe zijn altijd zo'n heerlijk vooruitzicht, en die wil ik niet laten verpesten door zo'n stomme luchtvaartmaatschappij waar je gewoon een nummer bent en geen KLANT. Als ik zo mijn klanten zou bedienen.... is de tent zo leeg. Ik hoop dat je een flexibele verhuurder hebt...
Sterkte, met het 'weer opnieuw' wijzigen.
Remco
Bij elke airline is wel eens wat, maar Martinair spant werkelijk de kroon.
En zo lang zij het monopolie op rechtsreeks vliegen hebben (vanaf AMS) zal dit ook niet veranderen, vermoedt ik.
Overigens blijf ik bij mijn stelling dat 70 minuten overstaptijd op de terugweg op het relatief kleine Detroit Airport meer dan voldoende is :-$.
Hallo, iedereen. Ik ben nieuw op het forum, maar heb mij geregistreerd omdat ik werkelijk met de handen in het haar zit. Ik ga in september voor het eerst 2 weken naar Florida, we gaan de Disney World-parken bezoeken. Nu ben ik er vandaag per toeval achtergekomen dat Martinair zomaar de terugvlucht heeft veranderd. Normaal gezien gingen wij naar huis op zondag 19 september 2010, en nu is dat veranderd naar maandag 20 september 2010. Ik heb dit ontdekt door simpelweg eens in te loggen op de website van Martinair (en ook eens via KLM).
Ik vind het vrij vreemd dat passagiers hier niet van op de hoogte worden gebracht. Bestaat er een mogelijkheid om mijn terugvlucht om te boeken naar een niet-rechtstreekse vlucht (via KLM of Delta??), die dan wel op 19 september valt. Door verschillende persoonlijke redenen is de dag extra in Florida voor ons onmogelijk. Hopelijk kan Martinair iets aanbieden?
Ik hoop dat iemand mij hier een beetje kan helpen...
Groeten,
Tim.
@timvr je zal idd Martinair moeten benaderen hierover en kijken wat ze je aanbieden, Martinair is zoals je uit de verhalen hierboven allicht al begrijpt niet de netste maatschappij wat wijzigingen betreft.
@Lady_M de tijd dat je de auto afhaalt hoef je niet te wijzigen, dat tijdstip wordt gewoon op je verhuur contract gestempeld en als je hem maar op tijd weer inleverd t.o.v. je huur contract is er niets aan de hand. Als je hem nu een dag langer nodig hebt dan moet je dat wel even vooraf regelen aangezien je anders duurder uit bent als je nu niets onderneemt.
Maar je huurt een x aantal dagen en de tijd van aanvang van de huur telt hierbij als startpunt, niet de tijd die jij vooraf aaangeeft.
En ik denk dat het gros toch wel even moet sparen om naar Florida te kunnen en dan is het zeker balen als je zo onbeschoft wordt behandeld, maar als je nu met Delta gaat vliegen ben je dat gauw weer vergeten als je aan boord zit.
Ik ben benieuwd, wij gaan 12 augustus terug. Wij hebben ook via de Duitse Martinair site geboekt, ik ga morgen maar eens bellen. Onze reservering staat er in ieder geval nog wel gewoon in, en voor de heenreis 26 juli kun je wel gewoon boeken. Voor de 12e volgens mij inderdaad niet meer.
Mhm, wij vliegen 14 augustus heen. Ik heb net gekeken via Martinair, maar onze CC reservering staat er nog gewoon in.
Wij hebben ook via Duitsland geboekt (CC via Nederland). Het is niet het einde van de wereld, maar ik zou er toch wel van balen als blijkt dat deze rechtstreekse vlucht niet doorgaat.
Ach welnee, het is ook niet het einde van de wereld en als ik het zo lees, is Delta zelfs beter om mee te vliegen dan Martinair, maar ik las dat we in plaats van om 14 uur, al 's morgens om 8 uur moeten vliegen. Dat betekent dat we om 5 uur al op Schiphol moeten zijn en al rond half 4 's nachts van huis moeten. Wat een verschrikkelijke rottijden zijn dat! Ik had toch liever lekker om 14 uur gevlogen en daarom had ik die vlucht ook geboekt. Maar goed, blijkbaar kan dat zomaar. Ik laat mijn vakantieplezier er niet door vergallen, maar het is wel de laatste keer dat ik bij Martinair geboekt heb.
Buiten de discussie van het omboeken of annuleren van vluchten heb ik ondervonden dat Martinair hoe langer hoe meer een Low Budget maatschappij aan het worden is.
Het grote voordeel is de rechtstreekse vlucht en de prijs.
De nadelen; betalen voor een biertje, betalen voor een wijntje, één blikje frisdrank bij je eten, de rest betalen op water en de sapjes (appel, tomaat en sinaasappel) na en slechte kwaliteit eten in ieder geval op de terugvlucht.
De volgende keer weet ik niet of ik weer Martinair vlieg!
Het voordeel van vroeg vliegen is het vroeg aankomen daar ;-)
Je kan dus lekker vroeg naar bed en dan heb je wat meer aan je eerste hele dag daar.
En dat overstapje, ik vind het erg lekker om na 7 a 8 uur even de benen te strekken, ff hapje te doen en dan nog een klein stukje door vliegen waarna je meteen naar de rental kan lopen en geen gedoe meer hebt op MCO want die heb je elders al gehad.
.......Het grote voordeel is de rechtstreekse vlucht en de prijs............
Nou, die prijs hoeft ook lang niet altijd. Momenteel zijn ze voor oktober gewoon EUR 140 a EUR 170 duurder dan KLM, Delta enz. op dezelfde dagen. Misschien verdienen ze wel aan het overboeken naar andere vluchten.
Knaapje
Bedankt, dan zal ik morgen dringend contact opnemen. Ik vind dit echt niet aangenaam en helemaal niet kunnen, wij hebben (als student zijnde) ongelooflijk veel geld hiervoor betaald en zonder enige verwittiging veranderen zij gewoon hun vluchten. Ik ben nu niet zo'n kenner, maar bestaat de mogelijkheid dat zij ons een andere terugvlucht kunnen aanbieden op onze oorspronkelijke dag (19 september dus) en dat we toch onze heenvlucht kunnen behouden?
Het ziet er naar uit dat nogal wat mensen met hetzelfde probleem zitten. Hopelijk hoor ik hier nog wat andere ervaringen, want dit is werkelijk een probleem. Wij hebben echt niet de mogelijkheid om ons reisschema te veranderen en we hebben ook geen geld om dit te annuleren en nieuwe vluchten te boeken. Ze kunnen maar beter met een alternatief komen! ;)
Groeten, Tim.
Ik kan me voorstellen dat je flink baalt Tim, maar meestal trek je wel aan het kortste eind. Martinair heeft zich ongetwijfeld goed ingedekt tegen dit soort situaties (algemene voorwaarden) en zal juridisch gezien correct handelen.
Het gaat hier om 1 extra dag en je vliegt ook nog met Martinair terug. Je wordt niet zoals andere mensen hier op het forum op hele andere vluchten geboekt met overstap.
Ik zou hier zeker mijn voorpret en vakantie niet door laten verpesten en toch proberen om gewoon 1 extra dag in Florida te blijven. Er kunnen altijd omstandigheden voorkomen (orkaan, aswolk) waardoor je niet op de geplande dag kan terugvliegen !
Als je het zelf zo strak hebt geboekt dat 1 extra dag niet tot de mogelijkheden behoort, dan ligt de verantwoording hiervoor volledig bij jezelf.
Vandaag kreeg ik van WTC het volgende antwoord op mijn vraag of mijn vlucht inderdaad is geannuleerd:
xxx
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk bedankt voor uw (aan)vraag. Deze is in behandeling genomen met de volgende kenmerken.
Referentienummer: xxxxxx
E-mailadres: xxxx@xxxx
Helaas is een luchtvaartmaatschappij ten allen tijden bevoegd vluchten te wijzigen en/of te annuleren. Hier hebben wij helaas geen invloed op.
Echter wanneer ik in uw boeking kijk zie ik dat de vlucht gewoon nog gepland staat op 5 augustus, er is bij ons dan ook niks bekend van een annulering of wijziging.
Wij zullen morgen voor de 100% zekerheid voor u contact opnemen met martinair en bij hen navraag doen.
Zodra wij meer informatie hebben verneemt u dit van ons.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd!
xxx
Vreemd he? Toch geloof ik best dat de vlucht is geannuleerd, want de vorige keer ging het precies zo. Ik moest op dit forum lezen dat mijn vlucht was omgeboekt van 4 naar 5 augustus. Ik ben benieuwd of ze morgen nog in de lucht komen.
Een vriendin van ons werkt bij een reisbureau en is voor mij vandaag helemaal systeem in gedoken. Volgens haar staat de vlucht nog gepland en zijn er zelfs nog 4 stoelen beschikbaar in de G-klasse (heel duur :? ?). Vreemd .... [-(
voor wie twijfelt over delta: niet twijfelen gewoon doen; Delta heeft een zeer vriendelijk crew aan boord, je krijgt voldoende te eten & te drinken en als je bij de kinderen aangeeft dat je een kids maaltijd wilt (dit moet je op voorhand doen bij je itinerary en niet bij de check in) dan worden ze voor de volwassenen bediend met kipnuggets en puree, kortom echt kidsmeal.
Ik overweeg voor onze volgende orlando trip om te vertrekken via london newark met Virgin om rechtstreeks te vliegen, vanuit Ieper kan ik de eurostar nemen in rijsel en dan taxi. Mijn tweede optie was schiphol en martinair maar gezien de strubbelingen me thinks bad choice. Voor beide een trip van 3 uur maar tenminste geen tweede vlucht end dito overstaptijden.