@ Pkoole,
Bende daar zeker van? Kijk maar eens hier
http://tickets.visitorlando.com/Univ...-Park-Tickets/
en zeer betrouwbaar. Prijs is inclusief tax. 't Is wel zo dat je de enveloppe met tickets moet ophalen bij hun kantoor.
Afdrukvoorbeeld
@ Pkoole,
Bende daar zeker van? Kijk maar eens hier
http://tickets.visitorlando.com/Univ...-Park-Tickets/
en zeer betrouwbaar. Prijs is inclusief tax. 't Is wel zo dat je de enveloppe met tickets moet ophalen bij hun kantoor.
Ik kom er niet helemaal uit. Het lijkt erop dat de bovenstaande Park to Park tickets alleen voor 2 parken (Universal Studios and Islands of Adventure) gelden. Ik zoek iets voor Bush Gardens, Universal Studio's, een waterpark en SeaWorld
(Enjoy Both Parks (Universal Studios and Islands of Adventure) Each Day You Visit. All Multi-Day tickets include the CityWalk Party Pass and expire 14 days from first use. )
Dan moet je de Orlando Flexticket plus nemen.
Is 215 euro en dan kan je 14 dagen onbeperkt 6 parken bezoeken.
Nou, moeten.....
Vele wegen leiden naar Rome, hoor. En die zijn maar al te vaak voordeliger dan de Flexticket weg. Je kunt eigenlijk pas zeggen wat iemand moet hebben als je ook precies weet wat z'n plannen zijn. In dit voorbeeld ben ik er van uitgegaan dat 'ie een dagje Universal en een dag IOA 'doet'. Rekent u even mee?
Een 5 park Flexticket kost 266 dollar, exclusief tax.
Losse tickets voor Universal en de combi Seaworld/Aquatica en BuschGardens kosten 116 + 122 = 238 dollar exclusief tax.
De besparing is 28 dollar per persoon t.o.v. de 5 park Flexticket.
Prijzen via http://tickets.visitorlando.com
http://img62.imageshack.us/img62/477...icketprijz.png
Uploaded with ImageShack.us
28 dollar p.p. is ook maar 20 euro.
Voor 20 euro meer kun je dan wel 14 dagen onbeperkt naar de parken.
Je kunt overal wel Unlimited toegang voor kopen maar gebruik je die dagen dan ook? Als geld geen rol speelde zouden we hier gewoon iedereen aanraden om een Disney Ultimate (21 dagen) en een Flex Plus pas te kopen. Hoef je nergens meer over na te denken :)
En dat is wat Teleton denk ik probeert te vertellen: maak eerst je plan en koop daar de tickets bij. Niet andersom.
Tsja, als je zo redeneert, lust ik er nog wel een paar. Wat dacht je van een jaarkaart voor slechts 219 dollar exclusief. Kan je toch maar mooi voor pakweg 70 euro meer een heel jaar onbeperkt naar de parken.....
Voor ieder ticket is wel een doelgroep. Of andersom! Maar zoals Njit terecht opmerkt: eerst plannen, dan de meest geschikte tickets kiezen. Voor ik een persoonlijk advies geef, kijk ik zelf meestal eerst even naar de gezinssamenstelling en de reisdoelen die in eerdere berichten te vinden zijn.
PKoole reist met 5 personen. Het verschil is dus 'maar' 100 euro.......:-$
PKoole wil de volgende plaatsen bezoeken.Miami, Key West, Sanibel Island, Clearwater, Orlando, Daytona Beach, New Orleans. Zeker weten doen we het niet, maar het ligt niet erg voor de hand dat 'ie onbeperkt naar de parken zal gaan.
Na twee weken reizen, we zijn in Miami begonnen, zie ik het niet meer zitten om meer dan 4 parken te bezoeken. Als je niet in het weekend wil, betekend dit bijna elke dag een park. Dan ga je op je tandvlees naar het laatste park. 4 is voor mij voldoende. Ook de manier van verkrijgen is voor mij bepalend geweest. Een zelf te printen toegangskaart wil ik het liefst bij het park zelf kopen. Geeft toch wat meer zekerheid. De goedkopere aanbieders zitten allemaal in Orlando terwijl wij het eerst langs Tampa komen. Ik begreep wel dat bij zo'n 6 parken pas de parkeerkosten inbegrepen waren. Dat kan dan evengoed wel een voordeliger zijn dat een 3 parken pas en een losse pas voor Universal. Het zal in ieder geval niet echt veel schelen.
Groeten, Piet (pkoole)
Kijk ook even op onze blog http://pietkoole.wordpress.com
Dat mag je vinden, Piet. Maar aan de poort betaal je met je creditcard (neem ik aan) en krijg je een toegangsbewijs. Wat is dan eigenlijk het verschil?
Ik weet het wel: aan de poort betaal je meer want e-tickets zijn voordeliger.'t Is maar net wat je wil......maar als ik zelf voor 5 man tickets nodig had, wist ik het wel. Dan koos ik voor de zekerheid van de voordeligste ticket. Universal geeft 20 dollar korting op multi-day tickets als je ze zelf uitprint.
Hier zit wel wat ruis op de lijn....bij de 6-parkenpas betaal je ook gewoon parkeerkosten. De enige pas waarbij de parkeerkosten inbegrepen zijn, is de jaarpas.
Hoi Teleton, ik heb de tickets voor Bush Gardens, Aquatica en SeaWorld nog net in Nederland via internet gekocht en meteen afgedrukt. Je hebt gelijk, dat voordeel wil ik zeker meepakken. Wat mij meer zekerheid geeft is dat de aankoop via de site van een park (in ons geval SeaWorld) is geweest.
We willen eigenlijk alleen maar naar Universal Studio's of Island of Adventures (daar heb ik nog geen besluit over genomen, kent iemand goede argument voor de een of de ander?). Ik zie haast geen aanbiedingen voor een single day pass.
Groeten, Piet
Het ligt er maar net aan waar je interesses liggen. De Studios hebben zoals de naam al zegt veel attracties die met films te maken hebbem. In de IoA heb je veel attracties die met superhelden te maken hebben. Dit zijn meestal ook wat heftigere attracties zoals Spiderman. Maar de hoofdreden voor veel mensen om IoA te bezoeken is Harry Potter..
Zie ook
http://www.universalorlando.com/Them...tractions.aspx
http://www.universalorlando.com/Amus...tractions.aspx
Hallo allemaal,
Wie weet hoe de Skateboard en BMX show in Universal 'Island of Adventure' heet. Ik ging er vanuit dat het op de plattegrond zou staan, maar niet dus. Ik wil deze info gebruiken voor mijn verslag.
Grz
Ton
volgens mij heette dat:
Mat Hoffman's Aggro Circus stunt show
gr astrid
Dat is hem.
Bedankt Astrid.
Grz
Ton
graag gedaan
meteen effe een geheugen trainingkje ;)
Leuke show!
En meer: http://wn.com/Mat_Hoffman's_Aggro_Ci...s_of_Adventure
En ik heb ook een leuke samenvatting (filmke) van deze spectaculaire show gemaakt in aug. 2010
Bij ons werd hij afgelast na een paar minuten i.v.m. de regen die binnen liep. Te gevaarlijk. Rest van de dag was het droog.
Grz
Ton
da zal dan een kort stukske in uw verslag worden, vrees ik zo een beetje:mrgreen:
Hoi vraagje, ik zie nergens wat nu een ticket gewoon aan de deur kost bij Universal Studios, betekend dit nu dat de prijzen die op hun site te zien zijn, al inclusief die 20 dollar korting p.p. is?
Wij willen 1 dag naar Universal Studios en op dezelfde dag naar Islands of Adventures.
Verder is het Halloween als wij er zijn, nu leek het ons leuk om dat erbij te voegen, op een doordeweekse dag, ik wilde een nieuw toppic openen, maar goed, deze halloween (actie) behoort dus bij Universal Studios.
Ik kan er echter geen wijs uit, iemand hier ervaring mee? Of leest beter Engels dan ik? Volgens mij kost het als we een dag pas kopen voor Universal Studios en Islands of adventures 15 dollar (excl fee) p.p. extra om ook op deze zelfde dag Halloween mee te maken....Dit is bij de optie Scream Early...mwja dan moet ik weer kiezen uit een park..? EN zie ik dan alles van die halloween...of is dat weer net een ander pakket/ticket?
Er staan nl. weer allemaal verschillende pakketten...dat ik het niet snap...http://www.halloweenhorrornights.com...s_tickets.html
iemand een idee? :-( drama dit zeg, snap het dus echt niet helemaal...
Hoi Tessa, eigenlijk vind ik dat je niet op deze manier zou moeten boeken. Wanneer je de site niet snapt en de taal niet spreekt is een fout immers snel gemaakt en dan zit je met de gebakken peren.
Misschien dat het met een beetje hulp toch nog lukt, we gaan proberen je er door te loodsen. Om te beginnen moet je kiezen voor de tarieven die voor jou gelden. Ik neem immers niet aan dat je een Florida Resident bent. Kijk even mee op het plaatje:
http://img829.imageshack.us/img829/9...weenhorror.png
Uploaded with ImageShack.us
Je hebt aangegeven dat je een dagje naar Universal wilt en aansluitend naar de Halloweenhorrornight. Je koopt dan eerst een ticket voor de toegang tot een van de parken. General admission $ 81,99 excl. Met dit ticket zou ik naar Islands of Adventure (IOA) gaan. Vervolgens koop je een ticket voor HHN op een doordeweekse dag. $36,99 excl. De tickets die je via deze site koopt, moeten altijd op datum worden gekocht. Je print ze lekker thuis uit, dan kan je direct naar binnen.
Persoonlijk zou ik er overigens niet voor kiezen om alles op een dag te doen. Je kunt beter een dag naar IOA gaan en op een andere dag naar HHN.
Hopelijk kan je hier mee verder. Nog vragen, stel ze gerust! Zorg dat je goed beslagen ten ijs komt, dat voorkomt horrorverhalen....;)
Wij hebben het op beide manieren gedaan. De eerste keer hadden we eerst de Studios gedaan, daarna gegeten bij Finnigans en we konden daarna 3 huizen zonder wachtrij doen. Je mag namelijk in het park blijven (je krijgt een polsbandje). Je wordt al om 6 uur losgelaten terwijl de rest van de bezoekers pas om half 7 het park in mogen. Het is wel een lange vermoeiende dag..
De tweede keer hebben we eerst IoA gedaan. We moesten daarna door een metaaldetectorcontrole waar het heel druk was alvorens we het park in mochten. Het was toen ook al een stuk drukker bij de verschillende huizen. We hebben toen ook maar 2 huizen gedaan (die we de eerste keer overgeslagen hadden).
Wij hebben gekozen voor een Frequent Fear pas naast onze 3-daagse tickets voor Universal. Zo konden we kiezen wat we wilden.
Verslagen staan op onze weblog:
http://halloweenflorida2011.wordpres...horror-nights/
http://halloweenflorida2011.wordpres...horror-nights/
hallo allemaal,is er geen mogelijkheid om disney en de universalstudios te combineren met 1pas?willen namelijk dolgraag de disneyparken in maar onze oudste dochters willen naar de filmstudios.kan nergens daarin een combitiket vinden.wel of voor disney ,of voor de filmstudios.en ja dan lopen de prijzen met 5 personen toch wel erg op.heeft iemand misschien een oplossing of idee hiervoor?zouden eigenlijk 5dagen disney met 5dagen waterparkoptions doen.alvast hartelijk bedankt
Is heel simpel, dat is niet mogelijk. Dat is net zo iets als zegelboekjes van Albert Heijn inleveren bij Dirk van de Broek, onmogelijk.
zoiets dachten wij al ,maarja je weet maar nooit.nu maar goed gaan nadenken wat we gaan doen.of de disney parken of de filmstudios ,en wie weet gewoon disney en daar ter plekke misschien alsnog een dsgkaart voor universalstudios.in ieder geval bedankt voor het snelle reageren
Hey Teleton en Njit echt super voor deze informatie.
Dankjulliewel!
Tsja ben denk ik Universal in Californie gewend...(najah gewend is een groot woord) maar daar konden we beide parken makkelijk in 1 dag doen. (ow wacht Teleton..je schrijft advies: Universal en HHN niet op 1 dag doen..sorry zie het nu ik het terug lees)
Dat ik geen florida resident ben was helaas inderdaad het enigste stukje dat ik dan wel weer begreep. :-)
Hoe ik dan bij die $15 extra p.p kom weet ik niet....maar dat stond ook ergens vermeld...op de hhn pagina.
Maar goed in principe moet ik dus wel kiezen in welk park ik de HHN wil bezoeken...dus OF in Studios of in IOA....(is er veel verschil hierin Njit? Welke je dan dus pakt in welk park..? Ging er in eerste instantie vanuit dat HHN gewoon ergens op 1 plek zou zijn...en niet in beide parken maar dus in 1....tot ik op de site kwam en het dus niet meer snapte.
ow wacht...ik moet even je blog lezen denk ik, ik type al voordat ik lees...)
Maar ik begrijp wel goed dat beide parken en dan HHN dus echt helemaal een beetje te veel van het goede is.. (2 parken op zich moet wel gaan denk ik toch? Universal en IOA?) en dan HHN los boeken...
haha wat een gedoe allemaal om te kiezen ten eerste...dan nog een dag bepalen...en in mn route Florida in te passen hehe het is wat :-)
Groetjes Tessa (super site dit! En super adviezen en hulp!) dank allen
Wat een leuke Blog's Njit! En heb zo ook weer 1 antwoord op mijn vraag gevonden :-) er is maar een HHN bij Universal Studios (nah ben ik daar ook weer uit) nu alleen nog even kijken hoe we het gaan doen, 2 parken op 1 dag en dan andere avond HHN....want inderdaad alles op 1 dag is inderdaad misschien wel een beetje veel?
Ik neem immers niet aan dat je een Florida Resident bent
Och inerdaad hihi wat stom...en ja...ondanks dat ik heel stoer zeg dat ik wist dat ik geen Florida Resident ben...zie ik nu inderdaad dat ik dus TOCH op een geheel verkeerde pagina zat te kijken...(ik klikte zojuist op mijn eigen linkje van een vorig bericht...en kwam dus inderdaad geheel verkeerd uit...blond...he :-))Maar ik geloof dat ik het nu toch snap dan allemaal! Thanks nu maar snel naar bed! :-) Truste
@ Toosje,
Wij zijn ook met vijven en hebben vorige 2 keren wel zowel Disney als Universal (en ook Seaworld en Co) gedaan. Misschien kun je uit onze verslagen iets halen wat je keuze makkelijker maakt.
Over 4 maanden gaan we weer en deze keer hebben we alleen voor Disney en Seaworld/Busch Gardens gekozen.
@stamgast.we gaan zeker jullie reisverslagen lezen .ben erg benieuwd .en inderdaad aan te denken om daar dan misschien voor 1dag een ticket te kopen voor de universalstudios.hangt allemaal een beetje er van af wat de uitgaven daar gaan worden want ja met 2meidens die willen shoppen ,dan weet je het wel.
Ook bij ons 2 tiener meiden.
Wat shoppen voor de meiden betreft: ze krijgen elke maand kleedgeld en zakgeld. Dat sparen ze dan voor x aantal maanden en krijgen daar dollars voor.
Hoe meer ze hier al sparen des te meer kunnen ze daar spenderen. En... ze leren met geld omgaan en kijken toch eerst eens naar de prijs van iets. Het wordt zo ook een beetje een sport om zo veel mogelijk leuke dingen te vinden voor zo weinig mogelijk geld.
Dus, voor ons zijn er in Florida geen extra kosten meer voor onze dames.
Bij ons groeit het tenslotte ook niet op onze rug en we hebben ook geen geldboom in de tuin.
Hoi toch nog een vraagje, is 2 parken dus zowel Universal als IOA wel makkelijk op 1 dag te doen? Of is dat toch tooo much? en nog iets, ik wil dus in ieder geval zeker de HHN (Halloween Horror Nights) bezoeken
Ik weet dat ik een met een dag(pas) 1 park Universal , niet perse dezelfde avond HHN hoef te doen.
Maar stel ik koop dus een dagpas voor een bezoek aan beide parken.
En ik wil de HHN op bijvoorbeeld op zondag 23 oktober of woensdag 26 oktober, kan ik dan bijvoorbeeld ik noem maar iets 3 weken later de dagpas van de 2 parken gebruiken (ja stomme vraag maar ben in de knoei met mn planning hihi) (ik weet in ieder geval dat ik als ik Universal eerst doe..ik binnen 14 dagen ook IOA moet bezoeken met de ''hopper'' pas)
Tja, ik weet niet precies hoe druk het is in oktober, maar persoonlijk zou ik de parken niet op 1 dag combineren. Zeker niet als je HP fan bent en tijd wilt doorbrengen in het HP gedeelte van IoA.
Ik denk dat als je beide parken op 1 dag gaat doen, je voorbij gaat aan de essentie van de parken. Je ziet en beleeft dan alles heel vluchtig, terwijl het juist zo leuk is om alles goed in je op te nemen. Vooral in IoA is zo veel te zien en te beleven.
Ook in de Studios is vanalles te beleven hoor...=P~
Stomme vragen bestaan niet, maar je maakt het wel veel ingewikkelder dan noodzakelijk. Met een dagpas met bezoek aan beide parken valt er na de eerste dag niks meer te hoppen. Hoppen kan alleen met een park-to-park ticket. Koop je een park-to-park dagpas dan mag je op een dag zoveel hoppen als je wil. Koop je een 2 daagse park-to-parkpas, dan mag je binnen veertien dagen op twee verschillende dagen hoppen. Tickets waar je mee kunt hoppen:Citaat:
Maar stel ik koop dus een dagpas voor een bezoek aan beide parken.
En ik wil de HHN op bijvoorbeeld op zondag 23 oktober of woensdag 26 oktober, kan ik dan bijvoorbeeld ik noem maar iets 3 weken later de dagpas van de 2 parken gebruiken (ja stomme vraag maar ben in de knoei met mn planning hihi) (ik weet in ieder geval dat ik als ik Universal eerst doe..ik binnen 14 dagen ook IOA moet bezoeken met de ''hopper''
Als je niet wil hoppen, maar wel de twee parken op twee verschillende dagen wil bezoeken, koop je een 2-day single park ticket. Deze zijn 16 dollar goedkoper dan de park-to-park tickets.Citaat:
1-Day Base + Park to Park Access Ticket[*]The 1-Day Base Ticket entitles one (1) guest admission to BOTH UOR theme parks on any one (1) calendar day.
2-Day Base + Park to Park Access Ticket[*]The 2-Day Base Ticket entitles one (1) guest admission to BOTH UOR theme parks on the same day for the duration of the base ticket. Ticket is valid for any two (2) calendar days during a fourteen (14) consecutive calendar day period which
Je koopt de meerdaagse tickets op de normale site van Universal dan zijn ze 20 dollar voordeliger dan aan de poort. Op enkeldaagse tickets geeft men geen korting. De parktickets staan niet op datum. Koop direct ook je HHN tickets op deze site. Voor een ticket op een doordeweekse dag scheelt dat 45 dollar. Let op: Het HHN ticket staat op een bepaalde datum.
Nog te ingewikkeld? Geef op wat je nu precies wil, dan is er hier vast wel iemand die je een tip geeft voor het voordeligste ticket.
Thanks weer Teleton, tsja het is wat.
we willen inderdaad beide parken aan doen, maar zoals hier gelezen is 2 parken op een dag een beetje te veel van het goede. Dus besloten 2 dagen over 2 parken te doen, dus 1 dag per park. Dus bijvoorbeeld dinsdag een park IOA en dan woensdag Universal en dan nog een HHN
We denken echter wel dat we Universal park en HHN op 1 dag gaan doen, dat scheelt weer een dag, aangezien we op doorreis willen :-)
En zo te lezen had ik dan dus bijna de ''verkeerde'' parkpas gekocht namelijk voor 2 dagen Park to Park.
Terwijl we dus gewoon een 2-Day single parck ticket kunnen kopen, dan kunnen we dus bijvoorbeeld de ene dag Universal aandoen en de andere dag IOA?
dank je voor de tip! Scheelt toch weer een paar dollars op deze manier :-)
Exact wat je zegt Tessa :)
Het heeft zo zijn nadelen, maar ook zijn voordelen om Universal op dezelfde dag te doen als HHN. Ja, het zal vermoeiend zijn, maar je hebt wel het voordeel dat je rond een uur of 6 al wat loopspookhuizen kunt doen! Dan ben je nog voor de drukte wellicht al op de helft.
Wij zijn gaan eten bij Finnegan's (want in die zone moesten we wachten vanaf 5 uur tot half 7), maar veel mensen hadden dit plan opgevat. Gevolg: we hebben eerst een half uur moeten wachten voordat we mochten gaan eten en uiteindelijk bleek dus dat men om 6 uur al 'losgelaten' werd (terwijl het park weer om half 7 open gaat voor het publiek).
Ga je dus op een andere dag naar HHN, sta je enorm lang in de rij voor Universal (want iedereen moet door de security - overdag mag je gewoon wel een flesje water meenemen, maar ga je 's avonds wordt deze weggegooid). Je bent dan op zijn vroegst pas rond 7 uur in het park en sta je in een behoorlijk lange rij bij de loopspookhuizen.
Maar... het voordeel is wel dat je vrij uitgerust begint aan de avond (mits je die dag overdag natuurlijk al niet te heftige dingen doet ;))
Hoe dan ook: heel veel plezier!
:-) SpaceAce dank je, yep dan gaan we toch voor de vermoeidende dag met daarbij het voordeel eerder in het park te zijn. En Teleton 44 $ inderdaad, mooi meegenomen, kunnen we weer iets anders leuks voor doen! Dankjullie allen weer!
jeuhhhh vreugde dansje! Geboekt! De tickets Universal en IOA en HHN bedoel ik dus! Hehe dat staat al vast! Thanks voor alle hulp hier!