Vandaag 22/2 was het op Daytona Beach zeer rustig en vrijwel niemand in het water. Het was prachtig weer, zeker 26 a 28 graden.
Afdrukvoorbeeld
Vandaag 22/2 was het op Daytona Beach zeer rustig en vrijwel niemand in het water. Het was prachtig weer, zeker 26 a 28 graden.
Och, hoe zalig toch... en dan de temperaturen hier komende week.
Nog even door de zure appel heen, over 13 dagen mag ik naar Florida.
Gisteren en vandaag non-stop regen :( in Kissimmee!
Voorspelling voor de komende dagen is ook niet gunstig.
Met 22 graden toch wat aan de frisse kant.
Maarja, je kunt niet alles hebben!
Hier aan de Treasure Coast hetzelfde, vreselijk deprimerend weer. Ook bij ons regent het al 24 uur achter elkaar. Niet leuk. Dit zijn onze laatste dagen van de vakantie, die hadden we ons wat anders voorgesteld.
Dank je, fijn dat je meeleeft. We hopen voor dinsdag op een paar droge uurtjes....
Hopelijk is het voor jullie straks afgelopen met de regen.
Oh dat is zo balen, al die regen! Vorig jaar in juni geweest, en 4 compleet verregende dagen gehad. Me voorgenomen dat ik nooit meer in juni ga.
Volgende jaar wil ik dus rond 10 mei vertrekken... deze regen is volgens mij uitzonderlijk voor deze tijd van het jaar.
We komen al zo’n 8 jaar in deze periode van mei in Florida, maar hebben dit nog nooit meegemaak. Het regenseizoen zou eigenlijk pas iets later moeten beginnen.
Wij hebben het wel vaker meegemaakt. In 2007 waren we wat vroeger in mei in Florida. Toen regenden we echt de grond in. Dat was in Miami, zo zonde. En volgens mij hadden we in 2011 of 2012 ook veel regendagen. Dat was meer eind mei begin juni. Maar de laatste jaren gewoon perfect weer gehad. Wel fikse buien, maar van korte duur.
Ik hou me hart vast voor volgende week:(
Oh, wat balen voor iedereen die er nu is ! Juist in deze periode moet het doorgaans toch juist perfect weer zijn, meen ik van jullie toch wel te begrijpen.
Wij waren er vorig jaar juli/augustus, en hebben een halve dag in Miami regen gehad, maar we waren toch aan het rondrijden dus niet zó erg. En 2 dagen (in Orlando) regen gehad. Dat was jammer, want we hadden pretparkdagen gepland staan. Dus toen maar omgegooid en wezen shoppen. Voor de rest eigenlijk geen regen gehad, behalve een keer in de avond een fikse bui van een halfuur en daarna weer warm/zonnig. Dus dat beďnvloedt je dag en planning verder niet zo. Maar ow, ik baalde ook al van die 2 dagen in Orlando.
Als ik op vakantie ben, maar zéker als ik zó ver vlieg en het een kostbare reis is waarvoor we gespaard hebben, wil ik gewoon mooi weer. Punt. Hahaha. En een kéértje een dagje pech hebben kan ik hebben, maar een verregende vakantie op 10 uur vliegen zou ik ook niet blij van worden !
Dus ik ga hard duimen dat het voor iedereen snel beter en lekker zonnig weer wordt. Zoals het hoort in de Sunshine State, toch ?!
In Marathon op The Keys starten we vandaag de dag met een lekker zonnetje :cool:
https://scontent.fmia1-2.fna.fbcdn.n...41&oe=5B8AA5E4
Oh wat heerlijk! Gelukkig is het opgeklaard.
Bij ons vandaag ook weer lekker weer, zijn we heel blij mee!
Zoals het eruit ziet op google, knapt het nu toch aardig op :)
Het is hier nu twee uur plaatselijk
en na een uurtje zon in de ochtend nu weer buien
wi zitten in davenport
16:00 uur en ook hier (Kissimmee) tikt de thermometer weer 31.5 gr. aan! Gelukkig.
Is het momenteel echt nog zo'n slecht weer als op de weersites voorspeld wordt ?
Vanaf 11 tot 19.00 iedere dag alleen maar regen?
Gisteren is het pas rond 16.00 uur gaan regenen en toen wel de hele avond en nacht nat gebleven. Nu 9.45 uur ziet het er bewolkt uit buiten en temperatuur is een stuk minder dan gisteren ( toen was het ook wel echt snikheet ) de rest wachten we maar af. We zien wel dat het de hele dag door veranderd.
ziet er idd niet goed uit als je hier kijkt het weer voor de komende tijd in Florida. Maar de ervaring leert dat voorspellen van het weer in Florida erg lastig is. Per plaats grote verschillen en zeker niet meer dan een dag naar voren kijken , dus 10 dagen vooruit lekker niet naar kijken :)
anders denk je maar zo je ontvlucht de warmte in Nederland om te koelen in Florida :cool:
Voorspellen kunnen ze echt niet. Gisteren zeiden ze nog dat het vandaag de hele dag tot eind van de middag ging regenen en nu zitten we lekker in de zon bij het zwembad en blijft het de rest van de dag droog volgens de voorspelling!
Fijn om te horen. Het is nu zulk mooi weer hier thuis. Zou zonde zijn als je een hele planning hebt elke dag en alles al betaald en dingen niet door kunnen gaan door het slechte weer.
Ben nu in de golfkust en afgelopen week (behalve gisternacht) geen druppel regen gehad. Wel af en toe wat bewolking en harde wind en hoge golven in zee. Maar verder volop zon!
Hoe is het met het weer momenteel? Valt er echt zo veel regen als dat de app aangeeft?
Er komt elke dag wel een bui over (normaal) maar naar mijn idee blijft het langer hangen.
Voorheen was er voor ca. 15 min regen en daarna de zon nu heb je een stort bui
en daarna blijft het nog 2 uur regenen. Gister ook weer boven Disney Springs niet normaal
als die sluis opengaat maar daarna blijft het regenen en ben je 2 uur verder voordat het droog is.
Hoe is het weer nu in Florida? Wij gaan 5 september voor de eerste keer en worden toch wel een beetje bang van de weersvooruitzichten... is het echt zo slecht?
Ik zeg volg geen weersvooruitzichten voor Florida, ben al heel vaak in Florida geweest en echt het klopt zelden of nooit, wat je nu waarschijnlijk ziet is heel veel regen, normaal voor deze tijd van het jaar, maar is meestal geen hele dag regen maar een paar flinke buien in de namiddag.
Ik heb voor mijn werk een jaar in Florida gewoond en ga er zeker 2x per jaar naar toe, het is geloof ik 1 maal voorgekomen dat er een week regen heb gehad.
Wij zijn net terug uit Florida en hebben eigenlijk alleen de laatste week noemenswaardige regen gehad. En dan bedoel ik een zware bui van 1 tot maximaal 1 1/2 uur. Meestal tussen 13:00 uur en 18:00 uur. Daarna weer lekker weer, alleen iets afgekoeld. Tot 29 graden. :-)
De voorspellingen geven inderdaad een vertekend beeld. Wij vonden de buien en daarmee de afkoeling heerlijk.
Wat zijn jullie ervaringen met het weer in november? Wij gaan vanaf 13/11 voor 19 dagen. Andere keren zijn we in mei/juni geweest dus vroeg mij af wat we zo een beetje kunnen verwachten.
Wat zijn jullie ervaringen met het weer in september wij gaan 20 september voor 3 weken.
In 2013 geweest 21 sept toen was het perfect, eerste paar dagen wat minder maar verder bijna geen regen. Dit jaar 28 sept dus ik hoop dat het dan ook mooi is :)
Alle keren dat ik in september geweest ben goed. Over het algemeen nog lekker warm, ook in de avonden. Dus ik hoop dat het dit jaar ook weer goed is want ik ga 13 september voor 3 weken. Maar garantie heb je nooit in Florida. Vorig jaar kwam Irma in september langs....
Wij vertrekken ook 19 september voor 21 dagen. Is het in september nog zwemweer? Ik twijfel beetje om de waterparken af te gaan
Geen probleem, daar is het nog warm genoeg voor. Zie hier: http://justmeandmickey.blogspot.com/...l-kingdom.html mijn verslag van een paar jaar geleden in oktober. Ik heb 1 dag gehad waarop ik het koud had maar verder prima weer. En dat was (begin) oktober, in september is het naar mijn mening iets lekkerder (lees warmer).