-
Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken
Ik ben het helemaal eens met chippie. Met een kindje van 5 zul je toch ook je rust moeten nemen en elke dag een park bezoeken met hoge temperaturen lijkt me erg vermoeiend. Wij gaan deze zomer 11 dgn naar Orlando, maar gaan max 5 dgn parken bezoeken (Seaworld 2x, Aquatica, Legoland en KSC) met onze kids van 9 en 7. Jullie zijn Disneyfan, doe lekker het MYW pakket en dan heb je nog een goed excuus om nog een keer te gaan :)
-
Ten eerste: Misschien handig dat je ook even aangeeft wanneer je gaat. In de (drukke) zomer, of het rustige januari?
Chippie verwoord het prima, als je echt Disney gek bent, kun je, je het beste daar volledig op storten. Dat zal wel betekenen dat je niet naar Seaworld en Kennedy kan. Daarnaast zul je (over het algemeen) geen volle dagen nodig hebben voor de waterparken, je kunt daarna best nog een paar uur mee pakken in een mall. De beste optie voor mij zou dan ook zijn: wissel de de dagen een beetje af, dagje normaal park, en de dag erna rustiger in het waterpark. Vroeg aanwezig zijn helpt ook zeker, zodat je (mits je niet in een erg drukke periode gaat), ook op tijd weer naar "huis" kan, om lekker bij te komen.
-
Ze schrijft:
wij (twee volwassen en 1 kind van 5jaar) gaan in Juli naar Florida.
Dus niet in januari :p
-
Oeps :rolleyes: te snel gelezen... Correctie op bovenstaande verhaal: ga zeker voor om-en-om, anders hou je lijkt mij niet vol met een kleine in die hitte.
-
Binnenkort geen no expertation tickets meer ?
“No Expiration” Ticket Option May No Longer Be Offered Soon
If you are a repeat visitor to Walt Disney World and you like to use “No Expiration” tickets over the course of multiple visits, I highly recommend buying them now, while they are still available.
I believe it is likely that Disney will be eliminating the “No Expiration” option on Magic Your Way tickets very soon, probably when the MyMagic+ system with RFID-tagged tickets/wristbands is rolled out.
The “No Expiration” option has already been removed from the new Walt Disney World tickets website and it has also been removed from the ticket booth signs, though you can still have the option added at the ticket booths if you ask for it specifically.
-
Allemaal alvast bedankt voor het meedenken.
Als je halve dagen gaat is het niet slim om dan te hoppen zodat we s'avonds nog ergens terug kunnen voor het vuurwerk?
We zitten trouwens in een villa met privezwembad.
En de waterparken is dat wel leuk voor een kind van 5?
Ze is niet zo moedig dus denk dat ze een glijbaan niet af gaat.
Groetjes Angela
-
-
Om te kunnen hoppen betaal je wel extra. Hoppen houdt in dat je op 1 dag verschillende parken bezoekt. Dus als je in de ochtend naar MK gaat, in de middag siësta houdt en 's avonds weer terug gaat naar MK voor het vuurwerk, dan hop je niet. Is denk ik wel prettig om te doen met een jong kind. En zoals eerder genoemd, de waterparken zijn zeker ook leuk voor kleine kinderen die niet van hoge glijbanen houden.
-
Zoals Mushu het beschrijft is het inderdaad. Afgelopen jaar hebben wij dat ook gedaan en dat beviel prima. (je betaald dan ook maar 1 keer voor het parkeren dus parkeerkaart bewaren)
De waterparken zijn echt geweldig en ik weet zeker dat een kind van 5 het daar ook geweldig heeft. Niet te vergelijken met het "badje" bij de villa.
Van die waterparken ga je echt geen spijt krijgen.
-
Deze tekst kwam ik op internet tegen.
Weet iemand of dit ook echt zo is?
op de onderstaande siteWelcome to MouseSavers.com, your source for Disney discounts!
Welcome to the new and improved version of MouseSavers.com! Click here to learn more about what’s new. Since 2001, MouseSavers.com has provided hundreds of pages of FREE information about Disney discounts, including Disney ticket discounts. Whether you need a Disney World hotel discount, a Disneyland vacation package discount, a deal on one of Disney’s Broadway shows, or any other Disney discount, deal or offer, you’re in the right place!
LAST UPDATE: 1/15/13
- Today (January 15) only: 2013 Entertainment Books for $18 and FREE shipping! Offers in the 2013 books are good now through November 1, 2013. Click here for more info on using Entertainment Books for Disney vacations.
- Planning your first trip to Disney World and wondering where to start? Check out my step-by-step planning guide!
- It looks like the ”No Expiration” ticket option at Walt Disney World is being phased out. Read more here.
- MouseSavers.com readers get 25% off regular rates at Royal Plaza in the Walt Disney World Resort! Royal Plaza is an upscale hotel with extra-spacious rooms, located near Downtown Disney. Plus, kids 10 and under eat FREE at dinner in the hotel’s
Michael 66, Ik ben benieuwd wat jou reactie hiervan is. Wij zijn Disney gekken en we gaan elk jaar dus deze kaarten zijn voor ons erg interessant.
-
Re: “No Expiration” Ticket Option May No Longer Be Offered Soon
Bij de meestal zeer goed geïnformeerde Theme Park Insider staat inderdaad ook al wat info.
Wat ik er nu uit opmaak is dat:
- de optie van de Disney website is verdwenen,
- de optie ook niet meer vermeld is op de ticketoffices van Walt Disney World (maar je er nog wel naar kunt vragen en het krijgt).
- de optie vooralsnog wel nog voor ticketbrokers beschikbaar is (dus nog wel als je de tickets via een tussenpersoon aanschaft).
DIt lijkt een voorbode van het helemaal verdwijnen van de non-expiration optie. Lijkt. Want zolang er geen officiele mededeling over is geedaan door Disney is niets zeker.
De tekst van Theme Park Insider:
Citaat:
Thanks to Twitter follower Dustin Harter for catching this. But when you go to the page to order tickets on Walt Disney World's new website, you'll find that you no longer can add the option to keep your Disney World theme park tickets from expiring.
In fact, Disney's website now says " All ticket days must be used within 14 days of first use" and "Tickets and options must be used within 14 days of first use."
This brings Walt Disney World's policy in line with Disneyland's where tickets also expire 14 days from first use. And it effectively ends the strategy of "overbuying" by getting a 10-day, no-expire ticket when you visit the Walt Disney World Resort, even if you won't be going to the parks for 10 days on your trip. Buying the 10-day ticket with a no-expire option "locked in" your unused visit days for future trips, at today's theme park prices. Given that Disney raises its ticket prices every year, this could be an effective way to hold down the cost of a Disney vacation. (I've got a few unused days on a 10-day ticket I bought a few years back, at an average cost of about $45 a day, with the park-hopper option included.)
Needless to say, this changes the calculus for loyal, long-time Disney visitors, eliminating one of the reasons why some of those visitors chose not to buy tickets along with an on-site hotel package.
Orlando-area readers, what are you seeing at the WDW ticket booths? Is "no-expire" gone there, too? Everyone else, what do you think of this change?
Update: Twitter user @GertieTheDino89 reports that the "no-expire" option is still available, at least for now, using the "old" version of the WDW website -- the one without the new "My Disney Experience" links.
Update 2: I've also heard from Twitter followers that the ticket booth signage for no-expire was removed last week, although other readers on our Facebook page have said you can get it if you ask, and the option remains available to travel agents through their portal into the WDW system.
So is Disney in the middle of removing the option, as it's gone from some places and remains available in others? If you want no-expire tickets at today's prices, and don't want to take chances, better get 'em now before they're gone.
Google vertaling:
Citaat:
Dankzij Twitter volger Dustin Harter voor het vangen van deze. Maar als je naar de pagina om tickets op de nieuwe website van Walt Disney World's te bestellen, zult u merken dat u niet meer kunt de optie om uw Disney World pretpark tickets te houden van het aflopende toe te voegen.
In feite, Disney's website zegt nu "Alle tickets dag moeten worden gebruikt binnen 14 dagen na het eerste gebruik" en "Tickets en opties moeten worden gebruikt binnen 14 dagen na het eerste gebruik."
Dit brengt Walt Disney World's beleid in lijn met Disneyland, waar tickets ook 14 dagen vervallen vanaf het eerste gebruik. En het effectief de strategie van "overbuying" door het verkrijgen van een 10-daagse eindigt, no-vervallen ticket bij een bezoek aan het Walt Disney World Resort, zelfs als u niet zal gaan naar de parken gedurende 10 dagen op uw reis. Het kopen van de 10-daagse ticket met een no-expire optie "opgesloten in" uw ongebruikte bezoek dagen voor toekomstige reizen, bij thema van vandaag park prijzen. Gezien het feit dat Disney haar ticketprijzen verhoogt elk jaar, kan dit een effectieve manier om te houden van de kosten van een Disney vakantie. (Ik heb een paar ongebruikte dagen van een 10-daagse ticket kocht ik een paar jaar terug, tegen een gemiddelde kostprijs van ongeveer $ 45 per dag, met de meegeleverde park-hopper-optie.)
Onnodig te zeggen, dit verandert de calculus voor trouwe, lange tijd Disney bezoekers, waardoor een van de redenen waarom sommige van die bezoekers heeft ervoor gekozen om kaartjes te kopen, samen met een eigen hotel-pakket.
Orlando-area lezers, wat zie jij op de WDW kassa? Is "no-verlopen" daar ook weg? Iedereen anders, wat denk je van deze verandering?
[B] Update [/ B]: Twitter-gebruiker @ GertieTheDino89 meldt dat de "no-expire" optie is nog steeds beschikbaar, althans voor nu, met behulp van de "oude" versie van de WDW website - de een zonder de nieuwe "Mijn Disney Experience "links.
[B] Update 2 [/ B]: Ik heb ook gehoord van Twitter-volgers die het loket bewegwijzering voor no-vervallen werd verwijderd vorige week, hoewel andere lezers op onze Facebook-pagina hebben gezegd je kunt het krijgen als je vraagt, en de optie blijft ter beschikking van reisagenten via hun portaal naar het WDW systeem.
Zo is Disney in het midden van het verwijderen van de optie, want het is gegaan van sommige plaatsen en beschikbaar blijft bij anderen? Als u wilt dat no-vervallen tickets tegen prijzen van vandaag, en wil je niet risico's te nemen, beter nu voordat ze weg zijn.
-
Dus de waterparken houden we erin allebei of is 1 voldoende?
Wat ik me namelijk afvraag is een 1/2 of 1 dag wel genoeg voor Magic Kingdom?
We zijn al meerdere keren in Parijs geweest en wil je alles goed en rustig bekijken dan heb je wel meer dan 1 dag nodig(vooral de eerste keer).
Is Magic Kingdom niet het ultieme Disney?
-
Voor mij is MK niet het ultieme Disney maar ik denk dat veel mensen wel aan MK denken als ze Disney horen. De vraag welk park wel of niet doen of welk park het leukst of meest Disney is, is al vaker op het forum gesteld. Zoveel formuleden, zoveel antwoorden.
Een halve dag MK is zeker niet genoeg, je zal dan veel moeten missen en je kan niet echt genieten van alles wat het park te bieden heeft.
Of je beide waterparken moet doen, hangt vooral af van wat voor tickets je koopt. Als je de funoptie neemt dan zou ik zeker beide parken bezoeken maar als je los voor het waterpark gaat betalen dan hangt het er van af hoe leuk je een waterpark vindt. Ze zijn iig verschillend genoeg om je in beide te kunnen vermaken. Maar het zijn beide waterparken dus ook genoeg overeenkomsten.
-
Ze zijn beide erg leuk maar de meeste Florida gangers hebben wel hun favoriet. Voor ons is dat Typhoon Lagoon vanwege het relaxte sfeertje maar anderen zweren weer bij Blizzard Beach vanwege de glijbanen.
Magic Kingdom is een flink park. Veel attracties zijn in naam hetzelfde als in Parijs maar zijn in detail toch anders. Zelf vinden we het erg leuk om die verschillen te zien. En Magic Kingdom zit vol leuke details, daar wil je niet doorheen rennen.
-
Yep de sfeer die in mk hangt vind je in geen 1 ander park . Het is de sprookjesachtige sfeer het vele roze de muziek met mickeyoren oplopende mensen neen dat vind je in de andere parken gewoon minder . En trek hier een dag voor uit dan moet je niet in een draf door het park lopen en kan je ook gewoon genieten .
-
Wellicht ten overvloede, maar ik wil toch helemaal zeker zijn dat onderstaande aannames kloppen.
Wij gaan in mei hoogstwaarschijnlijk 12 dagen naar Orlando met een kleine van 3. In die tijd willen we ook graag naar de verschillende disneyparken en SeaWorld. Nu zit ik eraan te denken om onderstaande tickets te bestellen en ongeveer deze indeling te gebruiken. Zouden jullie eerder voor optie 1 of 2 gaan? Daarnaast ben ik benieuwd of de opties ook kloppen qua kosten (ongeveer).
Optie 1:
Walt Disney World® Four(4) Day MAGIC BASE MET FUN AND MORE OPTION tickets inclusief 4 dagen toegang tot één van de volgende parken: Disney’s Animal Kingdom®, Magic Kingdom, Epcot, Disney's Hollywood Studios , PLUS voor vier keer toegang een keuze uit de volgende Parken:Blizzard Beach, Typhoon Lagoon,Disney Quest Indoor Interactive Park, Disney’s Oak Trail Golf Course (tee time reservering noodzakelijk) en Disney's Wide World of Sports Complex. (Geldigheidstermijn is 14 dagen na eerste dag gebruik)
ACTIE : U betaalt voor een 3 daagse ticket maar ontvangt een 4 daagse Ticket inclusief 4 FUN OPTIES!!
kost €704 voor 3 personen
3 losse tickets voor SeaWorld +- 175,--
Totaalprijs +- € 880,--
Dagindeling (voorbeeld, want je weet nooit hoe het daar loopt met een kleine):
1 -- rusten
2 -- waterpark disney + rusten
3 -- MK
4 -- waterpark disney + rusten
5 -- HS
6 -- rusten
7 -- Seaworld
8 -- waterpark disney
9 -- AK
10 -- waterpark disney + MK in de avond (vuurwerk en parade's)
11 -- rusten
12 -- rusten + rijdag naar Fort Myers
optie 2:
Walt Disney World® Four(4) Day BASE tickets inclusief 4 dagen toegang met keuze uit: Disney’s Animal Kingdom®, Magic Kingdom, Epcot, Disney's Hollywood Studios (Geldigheidstermijn is 14 dagen na eerste dag gebruik)
ACTIE : U betaalt voor een 3 daagse ticket maar ontvangt een 4 daagse Ticket!
kost € 590 voor drie personen
3 tickets tbv Seaworld + aquatica
kost +- € 275
Totaalprijs +- € 865
Dagindeling (voorbeeld, want je weet nooit hoe het daar loopt met een kleine):
1 -- rusten
2 -- MK
3 -- rusten
4 -- HS
5 -- rusten
6 -- AK
7 -- rusten
8 -- SeaWorld
9 -- rusten
10 -- Aquatica
11 -- MK in de avond (vuurwerk en parade's)
12 -- rusten + rijdag naar Fort Myers
Wat vinden jullie van het bovenstaande? Klopt het allemaal en wat zouden jullie doen?
-
Lastig om voor jou te beslissen. Ik denk dat epcot inderdaad een minder park is voor ene 5 jarige en zou dat dan ook overslaan. Met je 4 dagen MYW ticket kan je inderdaad 2 keer naar MK en de andere twee dagen gebruiken voor HS en AK. Het vuurwerk van MK is wel heel erg leuk, ik zou het zeker proberen te bezoeken. Seaworld en Aquatica hebben wij niet bezocht dus kan ik je ook niets over vertellen.
-
Grappig, ik zat net op je site te kijken :) Ziet er inderdaad impressive uit!
Ik snap dat de beslissing niet voor mij kan worden gemaakt hoor. Het ging mij er ook om of optie 1 (met de aparte bezoeken naar de waterparks) ook helemaal gedekt is met de tickets van Disney. Daarnaast ben ik benieuwd of er mensen zijn met ervaringen met zo'n kleintje. Is zo'n schema (ongeveer) te doen met een kleine?
-
Ik vind dat je een keurig reisschema hebt gemaakt met genoeg rustpunten. Die rustdagen ga je toch wel vullen met al het moois wat Florida je te bieden heeft.
Als je MYW tickets hebt met FUN and More optie dan kun je dus ook naar de waterparken van Disney. Voorbeeld: heb je een 4 dagen MYW ticket met Fun optie dan kun je dus 4 keer naar een thema park en 4 keer naar een fun optie (dit is meer dan alleen de 2 waterparken). Met andere woorden je kan dan dus 8 dagen vullen. Je mag op een dag niet naar twee thema parken maar je mag op 1 dag wel naar een thema park en een waterpark (als je dat zou willen)
-
Wie heeft een tip voor Florida tickets
Binnenkort gaan wij weer naar Florida voor een maand en willen graag onbeperkt vele parken gaan bezoeken. Disney is het belangrijkste vandaar dat ik de oproep dan ook hier plaats. Zijn er mensen die de afgelopen tijd nog in Florida zijn geweest en mij tips kunnen geven waar en welke kaarten het best te kopen zijn. We willen ongeveer 21 dagen parken bezoeken vanaf de international drive waar we zitten. Ik hoop op een hoop reactie zodat andere vakantiegangers dit jaar er ook gebruik van kunnen gaan maken. Alvast bedankt voor je reactie. Duckie.
-
Re: Wie heeft een tip voor Florida tickets
Dan is misschien het "Orlando Freedom ticket" iets voor jullie..
http://www.attractionticketsdirect.ie/node/4372
-
Re: Wie heeft een tip voor Florida tickets
Leg je vraag eens voor aan Barrie van Attraction Ticket Center
http://www.attractionticketcenter.com/default.aspx
Zover ik weet is het het enige kantoor dat je ook nog kan verder helpen als je tickets "per ongeluk in je broekzak zijn blijven zitten bij een duik in het water".
Het is een toffe en aangename kerel met Britse roots. Hij heeft een kantoor in Kissimmee op de US 192, niet al te ver van Disney World.
-
disneyticket gekocht in 2010
Ik heb nog een disneyticket uit 2010 die nog nooit is gebruikt,wie weet of ik deze nu nog kan gebruiken?
-
Re: disneyticket gekocht in 2010
Kun je gewoon gebruiken:
Citaat:
I purchased theme park tickets years ago and never used them. Are they still valid?
Walt Disney World Resort continues to honor all unexpired theme park tickets with remaining admission days.However, please be aware that unless you purchased the No Expiration Option, Magic Your Way tickets expire 14 days after their first use. Most theme park tickets purchased in 2005 and later are Magic Your Way tickets.
If you have additional questions about your specific theme park tickets, please check with Guest Relations at the theme parks or call (407) 939-1289. Guests under 18 years of age must have parent or guardian permission to call.
-
Re: disneyticket gekocht in 2010
Bedankt voor je antwoordt ,ik ben er helemaal blij mee.
-
Tickets ophalen in Orlando
Hallo,
In onze speurtocht naar tickets zien we bij US aanbieders (ticketmania - undercovertourist - officialticketcenter) dat de klanten buiten de US de tickets lokaal moeten ophalen.
Zijn er forumers die hier ervaring mee hebben?
-
Re: Tickets ophalen in Orlando
Nog niet maar onze tickets voor volgend jaar willen we ook ophalen bij Undercovertourist.
-
Verstuurd UCT niet meer naar Europa dan? De afgelopen tijd hen niet meer gebruikt i.vm. annual passes en/of tickets via WDTC UK, maar tickets voor 2008 en 2009 hebben wij gewoon laten versturen en binnen no time ook netjes in huis. Sterker nog; toen in 2009 totaal onverwacht later de plannen veranderde, bleek dat we zelfs de kaarten terug konden sturen en gehele aanschafwaarde ook weer heel vlot op creditcard waarmee tickets betaald zijn, terug gestort (enige criteria was binnen zelfde jaar). Het kostte een heel klein bedrag om de kaarten thuis gestuurd te kregen, maar dat woog voor ons absoluut op tegen het gemak boven ergens moeten afhalen ruim buiten ons reisschema en gebruik makend van OV.
-
Ja, Undercovertourist stuurt wel (weer) naar Nederland. Niet naar België.
In Orlando hebben ze geen eigen office, maar kun je bestelde tickets afhalen bij een UPS uitgiftepunt.
Citaat:
Canada
Ireland (Rep.)
Netherlands
United Kingdom
United States
Unfortunately we are unable to ship to any other countries.
Zie http://www.undercovertourist.com/orl...s/tickets.html
Onderaan de pagina rechts. LET OP: Altijd even checken of ze inderdaad nog naar NL versturen, dit is namelijk nogal eens veranderd.
Ophalen bij de offices van de leveranciers die je noemt is prima geregeld. Ticketmania zit (volgens mij) aan de 192 in Kissimmee (net als Maple Leaf tickets), UCT in Lake Buena Vista (UPS uitgiftepunt, ter hoogte van de mall at millenia) en OTC aan de 535. Je hoeft trouwens niet bij allen perse van tevoren te bestellen, alleen als je niet echt courante tickets wil zoals die met never-expire optie. Bij bijv. Ticketmania kunnen ze het meeste direct leveren.
-
Wij hebben vorig jaar onze Seaworld tickets ( van undercovertourist.com ) opgehaald bij zo'n kantoor in Orlando. Prima gegaan, kwestie van je paspoort laten zien.. Enige issue wat kan spelen is dat de tickets er heen worden gestuurd op moment dat je ze besteld. Ik bestelde ze in december, ivm lagere prijs, haalde ze pas eind februari op.. Man in het kantoor mompelde wel iets van dat ze er allang lagen... Net niet teruggestuurd... Dus houdt daar rekening mee....
-
Undercovertourist.com verzend ook gewoon naar NL.
-
Het klopt dat undercovertourist.com verzend naar Nederland, alleen per express shipping wat dan weer € 23,50 kost.
Regular shipping is gratis maar dat kan niet voor Nederland maar wel voor Belgie, Duitsland, etc. Heel raar.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Michael66
Ja, Undercovertourist stuurt wel (weer) naar Nederland. Niet naar België.
En niet naar Frankrijk volgens hun lijstje. Vorige keer wel nog want toen hebben we ze gratis thuis gekregen.
Maar we willen ze de volgende keer gewoon daar ophalen omdat we best lang daar zijn en we genoeg tijd hebben. Ik ben zelf altijd bang dat ze kwijt raken in de post.
Kennissen van ons uit NL hadden ze eens gekocht bij AE en die kwamen niet aan, daar hebben ze behoorlijk hoofdpijn van gekregen.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
moniquekruiningen
Wij hebben vorig jaar onze Seaworld tickets ( van Undercovertourist) opgehaald bij zo'n kantoor in Orlando. Prima gegaan, kwestie van je paspoort laten zien.. Enige issue wat kan spelen is dat de tickets er heen worden gestuurd op moment dat je ze besteld. Ik bestelde ze in december, ivm lagere prijs, haalde ze pas eind februari op.. Man in het kantoor mompelde wel iets van dat ze er allang lagen... Net niet teruggestuurd... Dus houdt daar rekening mee....
Goed dat je dit zegt. Wij gaan op 26 april naar Orlando en dan zouden ze als ik ze nu bestel ook blijven liggen. Zal dit bij het bestellen melden dat we later dit jaar de kaartjes ophalen.
-
Volgens mij geef je ook op wanneer je ze nodig hebt, voor zover ik me kan herinneren, maar ik kan me vergissen.. Ff een mailtje naar undercovertourist vooraf is mss een idee? Kan nooit kwaad lijkt me...
-
Kreeg van onze reisorganisatie de tip om niet van tevoren tickets te boeken voor Disney. Ze geven aan dat er zoveel te zien is dat je misschien spijt krijgt dat je persé naar Disney moet, terwijl je wat anders wilt doen. In orlando kun je de tickets altijd nog halen, vaak voor dezelfde prijs of wellicht net iets duurder dan online.
Wat is jullie mening hierover?
-
Goede tip, ik zou ook niet van te voren alles plannen. In Florida kun je ook voordelig tickets kopen, bijvoorbeeld bij Billy Boys langs de 192. Dit verkooppunt zit vlakbij de Wal-Mart en heeft zeer aantrekkelijke aanbiedingen. Kopen zelf ook altijd daar onze pretpark tickets! Google maar eens op: billy boys tickets
Succes! Remco
-
Ik heb vorige keer ook mijn tickets besteld bij Undercovertourist en zag inderdaad dat ze nu niet meer gratis naar Nederland verzenden. Heb even mailtje gestuurd waarom dit zo is, kreeg het volgende bericht terug:
Citaat:
" We had to discontinue the free shipping since so many of our packages we were shipping were not being delivered with the regular post. We had to only go with the fedex delivery or the free Orlando pickup.
Thank you,
Lila | Customer Service"
Wellicht dat iemand van de post er een handeltje Disney-tickets op na houdt...
Wordt dus Orlando Pick-up voor ons.
-
Het is een tip waarvan jezelf moet bepalen of het een tip is die voor jou van toepassing is.
Ik boek juist wel van te voren de disney tickets. Waarom?
- dan weet ik wat ik ga uitgeven,
- budget spreiding
- wij willen toch wel naar disney
- geen "gezoek" naar goedkope tickets wanneer wij op vakantie zijn.
-
Re: Dagticket Disneyworld
Hallo allemaal
heeft iemand toevallig ervaring met undercovertourist.com ? ik zie dat ze als betrouwbaar worden beschouwd. Maar heeft iemand de tickets wel eens laten verzenden naar zn thuisadres? Alvast bedankt