Re: Vluchten naar Florida 23 april - 9 mei
Hallo,
ik heb vorige week geboekt op expedia.com (boeken in amerika dus), vertrek vanaf brussel op de 24ste via Chicago met UA, terug op 9 mei via Frankfurt voor nog geen €1600,= voor 4 personen ( 2 volw en 2 kids).
Probeer ook verschillende vertrektijden op de dag als voorkeur in te geven, dat scheelt ook soms veel!
Boeken op Expedia.nl kon ook voor dezelfde vluchten maar om een onduidelijke reden, was dat een stuk duurder dan op de expedia.com site.
Succes.....
Ps. veel reisbureau's zeggen dat alles vol zit, dat zeiden ze vorige week ook tegen mij, maar zoeken levert soms een aardig zakcentje voor op vakantie op!
Groetjes Dana
Re: Vluchten naar Florida 23 april - 9 mei
Wij hebben net geboekt voor 16mei tot 30 mei 2008 via cheaptickets 2 volwassenen 1 baby (nog geen 2 jaar) met united (lees Lufthansa) via Frankfurt voor 420€ per persoon inclusief taxes. Onze kleine kost maar 50euro.
Vliegtickets voor oktober 2008
ik ben van plan om in begin oktober 3 weken naar orlando tegaan
waar kan ik de goedkoopste en de beste vliegtickets plus hotel boeken
goedkoopste die ik gevonden heb is 802 euro all-in pp met 1 stop
b.v.d robin
Re: Vliegtickets voor oktober 2008
Wij hebben in Oktober vier tickets geboekt voor Mei.
Heen Amsterdam-Atlanta-Orlando ( Delta )
Terug Miami-Parijs-Amsterdam ( Air France, KLM )
Dit hebben we bij vliegwinkel.nl gedaan voor 1384 euro.
De prijs verschilde per dag en na 2 weken had ik opeens deze prijs op mijn scherm staan. Vond het ook wel gigantisch goedkoop. We gaan van 29-4 t/m 13-5
Mirjam
Re: Vliegtickets voor oktober 2008
ik wil drie weken 3,5 of 4 weken mag ook naar int drive mijn voorkeur b.w movieland goedkopere of betere hotel voor ongeveer zelfde prijs mag ook
ticket 402 euro pp(stopover.nl) us airways
hotel 447 euro p kamer(expedia)
totaal 625 euro pp
volgens mij kan het goedkoper
ik wil in half oktober wegens halloween
grt robin