Equinox geboekt, ze worden steeds goedkoper :-) Volgende keer krijg je geld toe.
13 Dagen Alamo Gold (maar dan Duits) voor €292,- inclusief alles.
Afdrukvoorbeeld
Equinox geboekt, ze worden steeds goedkoper :-) Volgende keer krijg je geld toe.
13 Dagen Alamo Gold (maar dan Duits) voor €292,- inclusief alles.
Ik heb afgelopen dinsdagavond in Orlando mijn EQ-klasse auto opgehaald .... die was er dus niet meer. Toen kreeg ik een auto mee uit de "crossover"-klasse, een Dodge Journey. Volgens mij gewoon een iets grotere SUV. Ik had nog niet eerder van die crossover-klasse gehoord. Iemand?
De Dodge Journey is net onder de Grand Voyager gepositioneerd. Iets kleiner, maar met een beter onderstel en ook met Stow 'n Go. Volgens mij geen verkeerde auto.
Wel van gehoord (denk aan de Captiva) en gisteren stond net de introductie van de Journey in de krant.
Ziet er mooi uit (maar dat had ik op jullie website al gezien) en krijgt ook een leuke beoordeling.
Mocht je hem willen kopen, hier gaat hij vanaf een 27 mille, in de US ongetwijfeld ver onder de $20.000 :-(
Mijn ouders kregen deze in mei ook mee, toen ik de EQ voor ze had gehuurd in Los Angeles. Zij waren er supertevreden mee, en ik zie ze hier in Orlando zo nu en dan ook rijden. Ik vind het mooie auto's. 'Bijna' een BMW X6 (ook crossover klasse volgens mij), maar dan net wat anders :mrgreen:
Ik was net nog even aan het snuffelen in de reispapieren en zie dat ze voor mij een midsize SUV hebben gereserveerd in het type Jeel Liberty. Echter als ik op de site van alamo.com kijk komt er bij de midsize SUV een Chevrolet Equinox uit (wat ik dus dacht dat we gehuurd hadden...)
Maar meest belangrijke vind ik dat er in de reisgids waar we geboekt hebben (Thomas Cook) dat Alamo in Miami een zogenaamde Choice Line hebben. Wat dus in zou houden dat ik uit dedoor mij gereserveerde categorie een auto buiten op de parkeerplaats kan uitzoeken. Dus ben benieuwd welke auto er straks daadwerkelijk met ons de reis door Florida zal gaan meemaken ;)
Wij hebben 3 weken geleden onze eerste Midsize SUV bij Alamo opgehaald in Miami. Een 1 week geleden onze tweede Midsize SUV bij Alamo in Miami. Je kan daar gewoon kiezen uit een flinke groep Midsize en Standard SUV's. Dat is dezelfde rij, dus wees vrij om een mooie uit te zoeken. Wij hebben een Chevrolet Trailblazer LT (dat laatste is de luxe versie), en een Toyota RAV4. Drie weken terug hadden we veel keuzes, een week geleden moesten we zelfs wachten tot de aanlevering van een SUV (hele parkeerplek was leeg). Dus kies een mooie uit :wink:
Kijk, dat is mooi om te horen Mattrob.
Zijn in ieder geval mooie auto's. Die Toyota RAV4 is inderdaad ook een mooie auto maar in eerste instantie probeer ik toch iets "amerikaans" te bemachtigen als het kan. Heb je trouwens ook de Chevrolet Equinox in die rij zien staan?
Verder vraag ik me eigenlijk af, hoe oud zijn die huurauto's ongeveer? Moet ik denken aan auto's van 2 - 3 jaar oud of ....?
Ben je mal, zo lang gaan ze bij de grote verhuurmaatschappijen meestal niet mee hoor. Ik kan me niet herinneren ooit een auto van een jaar oud gehad te hebben, wel vaak een spikspinternieuwe met maar een paar miles op de teller.....:-\"
Nu zie je het niet meer maar vroeger stonder er wel auto's die nog geen kenteken hadden. Dan had je een handgeschreven postertje op je achterruit.....Wij vonden dat maar niks en hebben een auto met en echt kenteken genomen.
Equinox stond er ook ja, Jeep Cherokee, Saturn Vue, en nog meer Amerikanen. En dan de Chevy Trailblazer.
Volgens mij zijn ze maximaal 1 jaar oud. Verhuurmaatschappijen hebben vaak speciale afspraken met auto-dealers, dat ze ze precies 1 jaar of 0,5 jaar hebben en dan tegen een 'vaste' prijs weer kunnen terugverkopen.