Re: toegestaan gewicht bij United
Hoi Monique,
De indeling van de 767 is 2-3-2 ( Economy en Economy Plus ), wat stoelrij betreft is het dus afhankelijk welke klasse je hebt geboekt:
Rij 15 t/m 23 is Economy-Plus
Rij 24 t/m 35 is Economy
Als je je reserveringsnummer al hebt kun je je registeren op www.unitedairlines.nl en dan kun je je stoel zien.
Groetjes,
Pieter
Re: Toegestaan gewicht bij United
hoi,
bedankt voor het snelle antwoord. Alleen zie ik nu op de boekingsbevestiging dat deze zitplaatsen alleen vastgesteld zijn op de vlucht van Washington naar Orlando. Dan vliegen we met een airbus industrie 321 jet. Die vind ik niet terug op de site die je aangaf. Maar kan ik bij de vlucht van Amsterdam naar Washington de plaatsen pas bepalen bij het inchecken? Kan dit ook via internet? En ik schrik van wat ik mee mag nemen aan gewicht. Dat wordt shoppen daar dan.
Groetjes Monique
Als je het niet via de site kunt doen, dan moet je even bellen met United in Amsterdam.
Zij kunnen je dan een stoel vastleggen.
Zorg dat je de layout van het vliegtuig voor je hebt, kun je kijken of het goede plaatsen zijn.
Ik heb via de site van UA een fake boeking gedaan( zelfde gegevens ingevoerd) , kreeg toen ons vliegtuig met seatplan en kon met de telefoniste meekijken of me de stoelen aanstonden.
Succes
Die max. 32kg voor Economy is al veel langer geleden dan 3 jaar hoor...
Maar in ieder geval is het nu...
Economy Class - 23kg... per koffer
Business Class - 32kg per koffer
First Class - 32kg per koffer...
Toegestaan:
2 koffers Check-in Lugage
1 stuks handbagage + 1 laptoptas...
Officieel mag de handbagage niet zwaarder zijn dan 5 kilo,
maar wij hebben weleens iets van 20kg de cabine ingesleept
In Orlando wordt (in ieder geval bij United) zelfs al voordat je de rij van de check-in in mag al het gewicht gecontroleerd. En 50 pond is 50 pond, ook al is het maar een pond meer dan wordt je verzocht er iets uit te halen of extra voor de koffer te gaan betalen.
Als je van plan bent veel of zware dingen te gaan kopen in Orlando, ga dan even bij de Walmart langs en koop op de afdeling met vissersspullen voor $5 een vis-weegschaal. Die gaat pecies tot 50 pond en dan kun je dus vantevoren je koffers wegen.
Handbagage wordt inderdaad ook streng(er) gecontroleerd, maar vooral op formaat en aantal. Gewicht vooralsnog niet of nauwelijks.
Re: Vragen over United Airlines
Wij vliegen 30 juni met United Airlines en er staat nu dus al dat we een 767 hebben i.p.v. een 777:wink:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
corrus
Bovendien kun je bij United niet online inchecken voor intercontinentale vluchten.
Je kunt voor intercontinentale vluchten wel online je stoelnummers kiezen en vastleggen. Ik heb dat een paar weken geleden nog gedaan voor onze vlucht (met UA) in september.
Een goede reisorganisatie doet dit al standaard... mits dit uiteraard nog mogelijk is.
Maar dat heb je ook als je dit zelf zou doen.