Ook kan het zijn dat KLM vluchten aanbiedt van andere airlines binnen de samenwerkingsgroep (Skyteam). Dan is de kinderkorting afhankelijk van wat die andere airline biedt.
Op vluchten van Delta is zelden kinderkorting.
Afdrukvoorbeeld
Ook kan het zijn dat KLM vluchten aanbiedt van andere airlines binnen de samenwerkingsgroep (Skyteam). Dan is de kinderkorting afhankelijk van wat die andere airline biedt.
Op vluchten van Delta is zelden kinderkorting.
Nou vergeet het maar met de kinderkorting hoor, als je het gewoon online boekt en je krijgt het beste tarief wat er beschikbaar is dan krijg je misschien 20 euro korting maar that's it. Tenzij je in een veel hogere klasse zit, maar ja dan zijn je andere tickets dus ook een stuk duurder en heb je er ook geen voordeel aan.
Heb drie tickets geboekt via KLM, waarbij we vliegen met Delta en Air France.
"ticketprijs" is per volwassene 25 euro en voor een kind 19 euro.
dit is de kale prijs, zonder alle toeslagen.
met toeslagen werd het respectievelijk 413 en 407 euro voor volwassenen en kinderen.
inderdaad dus wel " kinderkorting" maar verschil van bijna niks op het totaal.....
Op de website van Delta staat ook dat je telefonisch contact moet opnemen voor kinderkorting.
Het kan idd niet online.
Ik heb zelf (nog) niet gebeld, dus weet niet precies hoe het verder werkt
Ja dan hoor je dat het alleen op de duurdere tickets geldt want het wordt meteen meeberekend.
Ik denk dat het met de opbouw van de ticketprijzen te maken heeft.
OP luchthavenbelastingen etc kan je gen korting geven. De korting wordt dus gegeven op de totale ticketprijs.
Daar de luchthavenbelasting al snel 200 EUR per persoon per enkele reis is kan er op een ticket van 450 euro maar heel weinig korting gegeven worden. Op een ticket van 650 euro veel meer.
Ik ben zojuist de toegestane bagage afmetingen eens aan het checken en ik ben niet blij... Mijn vorig jaar gekochte koffer, die voldeed aan de requirements van BA, blijkt te groot voor KLM. Max grootte is 158 cm, mijn koffer komt op 170 cm.
KLM een berichtje gestuurd via FB en die geven aan dat ik via my bookings vooraf bij kan boeken en betalen.. Iemand hier ervaring mee? We vliegen met KLM/delta... Wellicht is nog een koffer kopen minder duur.. Zucht..
we hebben paar keer met klm gevlogen, maar nog nooit is er een koffer gemeten......alleen gewogen. Afgelopen juli ook mee gevlogen, ook alleen gewogen. Mijn koffer is ook meer dan 158 cm, terwijl ik nog zo'n oud model samsonite heb waar je iedereen mee ziet en dat is maar paar cm meer en geen overdreven groot koffer. Ben benieuwd of er mensen zijn die andere ervaringen hebben over de grootte.
Ook wel met KLM gevlogen en de koffer werd alleen gewogen en nooit gemeten.
Mijn tickets heb ik geboekt op de site van KLM, we vliegen uiteindelijk met een combinatie van Delta en Airfrance de route DUS-ATL-MIA en MIA-CDG-DUS. Tickets geboekt in december 2013 voor de topprijs van €404 p.p.
nadat ik de hele dag een collega had opgestookt dat zij ook echt een keer naar Florida moest, keek ik nog even op de KLM app om te zien of mijn tijden niet veranderd waren. (Ze willen nog wel een schuiven mbt de opverstaptijd in Atlanta)
tot mijn grote schrik las ik de tekst: "Uw vlucht is geannuleerd! Neem contact met ons op.."
omdat ik direct bij klm had geboekt kon ik ook bij het servicecenter van de KLM terecht, daar vertelde men mij dat de Delta vlucht DUS-ATL van 22 november was geannuleerd..
ze hadden ons inmiddels geboekt voor de route DUS-AMS-ATL-MIA, Dus met een extra overstap...
toen ik aangaf hier niet blij mee te zijn, kreeg ik als antwoord dat de originele route wel voor een dag later beschikbaar was...
We gaan natuurlijk niet onze reis naar Florida vrijwillig inkorten, dus op mijn vraag bleek het ook een dag eerder te kunnen!
Zo veranderde een schrikmoment in een dag langer Florida.
Ben blij dat ik direct bij KLM heb geboekt en ben zeer tevreden met de service!