-
Re: Autohuur: Hertz
Ik heb daarnet een minivan geboekt voor precies 4 wkn voor een prijs van 753 euro!
(17/7-14/8) vanaf mco.
volgens mij een heel scherpe prijs dus wie nog opzoek is naar een minivan,...ik heb deze code gebruikt CDP 504224 (anwb)
(Geboekt bij hertz.nl)
ps boek je via shopkorting krijg je ook nog eens een korting van 3.5% dus uiteindelijk 731 betaald.
-
Héle mooie prijs Angelique!!
-
Let wel op, zo te zien zijn extra bestuurders niet inclusief, en ook de brandstof moet nog betaald worden. Tevens staat in de voorwaarden dat je de ANWB kaart ook moet laten zien.
-
Inderdaad maar wij zijn gewoon lid van de anwb en nee we hebben het pasje nog nooit hoeven laten zien bij Hertz. Alleen mijn partner rijdt en die tank betaal ik graag voor deze prijs. Ook al kies je voor de optie add driver ter plaatse is de prijs nog steeds super,..:-P
-
Wij hebben ook al een aantal keer een auto gehuurd direct bij Hertz voor een goede prijs met onze ANWB kaart en zijn zeer tevreden over de service en de auto's die we meekrijgen. We hebben deze kaart wel bij ons maar hebben deze nog nooit hoeven laten zien. Als je lid wordt via hun site voor de #1 club is de "spouse" gratis additional driver.
Je kunt ervoor kiezen om de auto leeg terug te brengen of af te tanken voor inleveren.
We zijn na 3x huren inmiddels ook gold member geworden.
-
Hoi,
Na een paar jaar niet meer in Florida te zijn geweest ivm een eigen camper ( dan vlieg je dus bijna niet meer) gaan wij met onze kinderen en hun echtgenotes 16 dagen in September 2012 weer eens terug naar Orlando en omgeving.
Dus Ik wil volgend jaar met 6 personen ( volwassene ) totaal een Hertz auo huren , vroeger kon je nog zo,n Chevrolet Astro huren die ruim voldoende was om 6 personen te vervoeren, Echter een dergelijke auto of vergelijkbaar zie ik nergens meer.
En ik denk dat de Gran caravan te klein is, een mogelijk kanshebber is hier bij hertz de Chevrolet Tahoo full SUV plaats voor 8 personen en 2 grote koffers en 2 kleine, maar omdat ik dan toch twee extra plaatsen over zou hebben denk ik eraan om deze als tijdelijke bergruimte te gebruiken voor de overige 4 koffers.
het is voor de koffers enkel maar voor de afstand Sanford airport tot aan de villa Kissimmee en terug, Wie weet of deze plaatsen in die auto groot genoeg zijn om dat voor elkaar te krijgen.
Graag hoor ik van jullie.
Gerard.
-
Bij hertz hebben ze ook een GMC yukon xl, deze is qua zittingen hetzelfde als een tahoe alleen meer bergruimte, dus hoef je niet perse de laatste rij plat te leggen voor je bagage. Is maar een kleine meerprijs ten opzichte van een Tahoe of similar. Weet je iedergeval zeker dat je genoeg ruimte hebt.
-
Ik vind alleen wel dat er weinig informatie over de inbegrepen verzekeringen/belastingen wordt weergegeven.
Als je direkt bij national een auto huurt is dit wel duidelijk.
-
@gerard,.
vorig jaar hadden wij een town en country deze auto is echt ruim. Wij hebben 4 kids en zijn dus met 6, het voordeel van deze auto is dat je gemakkelijk door de auto kan heen kan lopen door de indeling 2 2 3. Dit jaar hebben wij (zie berichtje hierboven) deze auto weer gehuurd dus geen klasse maar dit model. Het jaar ervoor hadden wij een Tahoe super wagen maar de ruimte in de town en country is toch echt meer/beter. Daarnaast nemen wij altijd 5 70cm koffers mee en het past,..
Mocht je uiteindelijk toch voor de full size kiezen van Hertz kan het zijn dat je de prijs niet ziet staan als je dan de mpv kiest geeft de site vanzelf een tip voor een upgrade naar de full size suv voor 45 pw meer, deze is op dit moment ook heel voordelig bij hertz,.....
De bagage ruimte in de tahoe vonden wij erg tegenvallen maar de auto zelf is wel super!
-
Via Flying Blue van KLM-Air France kun je nu ook lid worden van #1 gold.